Beoordelingen Traas Ongediertebestrijding

• Flexibiliteit 8,0

Petra uit: Borger

22-03-2019

Vestiging: Traas Noord-Nederland

Houtworm bestrijding laten uitvoeren door dit bedrijf. Hele fijne ervaring.
Vanaf het eerste telefoontje duidelijk in de communicatie en werkwijze.
Bedankt!

Z uit: Groningen

12-03-2019
9,6

Vestiging: Traas Noord-Nederland

Last van vliegjes in de kruipruimte. Zeer duidelijke uitleg via telefoon gehad. Nadat ik de lekkage heb verholpen zijn ze langsgekomen om te bestrijden.
Super tevreden. Het probleem is verholpen

Greetje uit: Ter Aard

05-01-2019
1,1

Vestiging: Traas Noord-Nederland

Gebeld, last van wespen. Telefonisch al een drama. Er zit een wespennest op de vliering de bestrijder ziet het. Zegt dat hij er nieg bij kan. Doet NIETS! Rekening van €65,-
Waar slaat dit op 😡😡😡
Zelden zo'n achterlijk bedrijf gehad

Jessica uit: Lisse

10-12-2018
1,9

Vestiging: Traas Zuid-Holland

Vreselijk hoe ik te woord ben gestaan! Wij belde donderdag op we zouden terug gebeld worden want de persoon aan de telefoon kon niet in de agenda.. alle begrip! Vrijdag middag nog niets gehoord, wij ander bedrijf gebeld ... allebei werken na werk kom ik thuis en het muizen bedrijf staat aan de deur, oh zegt mijn zoon, jullie zijn vanmiddag al geweest toch? Traas bakjes onder de plint gevonden door de andere bestrijdings maatschappij, ik heb gelijk gebeld kreeg tw horen, jaaa we konden langs komen zijn we gewoon op goed geluk gegaan, ik uitgelegd dat ik een ander gebeld had omdat wij niets meer hoorde aangeboden de 3 plastic bakjes terug te geven, nee was oké, ze zouden nog even contact op nemen om te vragen hoe en wat.. ik heb 3 x gemaild en gebeld niks meer gehoord, word ik toch net gebeld door een 'meneer' die zei, ja een beetje onenigheid over een rekening vertel, ik doe mijn woord, en krijg een hou je bek en word in mijn oor opgehangen! Nog noooooooit mee gemaakt zoiets!!! Terug gebeld hele aardige mevrouw die mij vertelde van niks te weten vraagt even aan de des betreffende 'meneer' hoe en wat, hij zei ik bel straks weer, nee bedankt.. als je niet als een volwassen persoon een gesprek kan voeren maar als een klein boos kleutertje ophangt hoef je niet meer terug te bellen!! Ik zou het bedrijf nooit aanraden.. zeer slechte zaak dit!

Peter uit: Ritthem

01-10-2018

Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Al jaren een tevreden klant

R

27-09-2018
5,4

Vestiging: Traas Zuid-Holland

Slechte ervaring met vlooien bestrijding!
Geven allemaal andere adviezen vragen mega hoge bedragen en zitten nog met een vlooienplaag!
Behandelen niet de poppen maar alleen de volwassen vlooien die tevens ook niet dood gaan. Zeker NIET aan te bevelen!

Henk uit: Sneek

12-09-2018

nvt

10-09-2018
7,0

Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

In het begin liep het planningtechnisch niet helemaal vlot. Daar zijn nu goede afspraken over gemaakt.

Intratuin Koudekerke uit: Koudekerke

07-09-2018

Ga zo door!!!

Dina uit: Eerbeek

26-07-2018

Vestiging: Traas Midden- Nederland

Nelson, bedankt voor het meedenken bij de garages aan de Handelstraat in Eerbeek en de nette afhandeling mbt de factuur.