Beoordelingen TradersOnly

• Deskundigheid 8,8

Freddy uit: J.Van Puyenbroecklaan 65 2900 Schoten

16-01-2018

Product: Opties

klantendienst steeds paraat om deskundig advies te geven;
TO werkplatform zeer gebruiksvriendelijk en professioneel;

Peter uit: 's-Hertogenbosch

16-01-2018
9,5

Product: Opties

Helpdesk reageert snel. Helaas was mijn wens t.o.v. TWS niet mogelijk.

Emanuel uit: Heusden-Zolder

15-01-2018

Product: Aandelen

Zeer tevreden , alles wordt heel goed uitgelegd en je krijgt onmiddelijk antwoord indien je iets niet begrijpt.

guy uit: tongeren

11-01-2018
9,6

De ervaring is rustig en vriendelijk.
professionele mensen die vertrouwen inboezemen.
Met de sympathieke mijnheer Verheyen die zich uitslooft als geen ander, jullie zijn allen eenmalig

Tom uit: Kruibeke

10-01-2018

bedankt Roel,

Goed seminarie, ik heb een aantal zaken bijgeleerd die niet in de video's stonden.

Ko uit: Wemeldinge

05-01-2018

Product: Opties

Prima ervaringen met servicedeskmedewerker.

Ferdinand uit: Kamerik

04-01-2018
6,5

Product: Aandelen

Ik ga TradersOnline nog niet aanbevelen. Ik start net maar vind het al bijzonder mager dat ik met een outdated guide van Trader Workstation (TWS) aan de gang moet en tijdens mijn eerste tour allerlei pop ups tegenkom die zo geeft men aan er niet toe doen of die ik niet uit de gids kan halen. Als ik een aandeel selecteer waar ik nit in kan handelen dan wordt niet aangegeven dat dat aandeel uitgesloten is van de handel. Zo blijkt uit navraag bij uw assistentie. Ik hield een blauw vakje met een V achter de order die dus wel geplaatst kon worden. Uiteindelijk opnt de markt maar ik mis mijn kans. Verder zijn de meeste pop ups in het engels en bevatten vaktermen die mij niets zeggen! Vooralsnog ben ik mager enthousiast en uiteraard ben ik een starter maar kom van de ABN en moet zeggen dat ik de lay-out en toegankelijkheid absoluut duidelijker vind. Hoop dat dit na een paar weken verandert :-) Grt Ferry

sven uit: bloemendaal

03-01-2018
9,5

Product: Aandelen

net goede chat gehad met Ronnie, duidelijk en er wordt direct follow up aan gegeven. klasse (p.s. in dit form hierboven, in de dropdown van Product, staat het woord Turbo's verkeerd geschreven).

30-12-2017
6,3

Werk tot 20.00u,jullie zijn maar bereikbaar tot 17.30,ook niet op zaterdag.Heden lukt het niet om mij in te loggen wat toch zeer vervelend is.Gelieve dit probleem zo vlug mogelijk op te lossen.Mijn orders plaats ik in het weekend en na 20.00u.Heb enkele dagen geleden 30.000 euro bijgestort en wil dit zo vlug mogelijk controleren.

stefan uit: haarlem

29-12-2017