Beoordelingen TradersOnly

• Deskundigheid 8,9

Maarten uit: KATWIJK ZH

18-01-2019

Product: Aandelen

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn problemen bij Traders door de klantendienst. Ik blijf er wel bij dat ik erg veel problemen ondervond om bij mijn gegevens te komen. In plaats van direct mijn portefeuille en rekening te zien kwam er een ellenlange buitenlandse site waarop ik allerlei vragen moest beantwoorden. Op een gegeven moment kwam ik geen steek verder. Dit is ook de reden dat ik mijn account heb opgeheven. Ik vraag me af waarom ik niet gewoon direct bij mijn gegevens kwam zoals dat bijvoorbeeld bij De Giro wel kan. Ik kan daarom helaas geen ja invullen bij de vraag beveelt u TradersOnly aan.

Maarten uit: KATWIJK ZH

16-01-2019
4,5

Product: Aandelen

Wanneer ik inlog krijg ik allerlei vragen in een buitenlandse taal (Engels of Duits, maar met moeilijke woorden en begrippen). Ik probeerde e.e.a goed in te vullen, maar loop dan vast en kom niet bij mijn rekening en beleggingen. Ik vind Traders Only in vergelijk met bijvoorbeeld broker DE Giro erg erg slecht van afkomen.

Tom uit: Best

15-01-2019

Snel geholpen!

Martin uit: Spijk

09-01-2019

Product: Aandelen

Bij vragen/problemen kun je altijd contact op nemen met de helpdesk via telefoon of helpdesk. je wordt dan direct geholpen. En aan je vraag of probleem wordt adequaat gewerkt, meestal direct beantwoord of verholpen. Ook de sessies die ze regelmatig houden zijn leerzaam, want het is een goede tool met heel veel mogelijkheden.

Peter uit: Leiden

Product: Opties

Correct

Hans uit: oosterbeek

18-12-2018

Adequaat contact gehad via chat

Man Wah uit: Amsterdam

Product: Aandelen

Had een vraag en werd goed geholpen.

johannes uit: essen

Snel, correct en deskundig