Beoordelingen Triplepro

Dolf uit: Stiens

17-07-2017
9,5

Bedrijfsnaam: Rijschool Triple R

Het meedenken, betrouwbaar, betrokken, klantgericht.

Peter uit: Siddeburen

20-06-2017

Bedrijfsnaam: Tegelcentrum Siddeburen

Doelgericht, en resultaat gericht werkend!!

Lynette uit: Waalwijk

16-06-2017

Bedrijfsnaam: vandervalk+degroot

Het meeste heb ik contact gehad met Jetse. Fijn hoe hij altijd meedenkt, naar oplossingen zoekt en snel handelt. Ook een training bij hem gevolgd voor SEO. Dank je wel Jetse!!

Sieta uit: Oranje

07-06-2017

Bedrijfsnaam: Voetbalgolf Oranje

Beetje saai misschien de beoordeling maar het was snel, , doelgericht, persoonlijk en erg vriendelijk en bovenal werd er op het niveau van de klant gecommuniceerd. Als je niet veel van websites, computers ed begrijpt en de gegeven info komt toch goed en begrijpelijk over dan is dat de verdienste van de verteller. Jetze, bedankt voor je tijd en hulp!

Irene uit: Schoonebeek

Luc uit: Groningen

16-05-2017
7,3

Bedrijfsnaam: Luckie Look Hairsaloon

Triple Pro heeft mijn site in een nieuw jasje gestoken en ik krijg veel positieve reacties van mijn klanten. Ze zorgen voor een goede ranking en feedback. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant.!

Maaike uit: Groningen

08-05-2017

Bedrijfsnaam: Helder Product

De samenwerking met Triple Pro heb ik als heel prettig ervaren. Klantgericht en meedenkend.

Wia uit: Peize

05-05-2017

Bedrijfsnaam: Spandauw M.T.S. BV

Samenwerking is/was goed.
Van A t/m Z is alles goed uitgevoerd.

Helemaal super!

Bram uit: Marum

03-05-2017
9,5

Bedrijfsnaam: B. Snip Aircotechniek

Triple Pro is een klantvriendelijk en oplossingen gericht bedrijf, werknemers staan je vriendelijk te woord, en denken mee over oplossingen van problemen, komen afspraken ook na (wat bij veel bedrijven tegenwoordig ver te zoeken is)

Yvonne uit: Groningen

01-05-2017

Bedrijfsnaam: Yvonne Austin SkinClinic

Na een wat stroeve start, ben ik nu heel tevreden over de samenwerking met Triple Pro. Het team heeft zich echt met hart en ziel ingezet om de prestaties te verhogen en dat is gelukt. Ik krijg beduidend meer traffic dan voor de optimalisatie van mijn website en seo!