Beoordelingen Tuffel

Jacques Uit: Enschede

20-07-2018

Inruildienst

Uw ervaring:
Mijn oude iMac van 4 jaar oud ingeruild voor een nieuwe met SSD en 27 inch scherm. Goede prijs voor mijn oude iMac en gratis alle data overgezet naar de nieuwe iMac. Super tevreden, goed advies en de nieuwe iMac draait geweldig goed.

Ben Uit: Deventer

13-07-2018
9,8

Uw ervaring:
Donderdag mijn iMac gebracht ivm nieuwe installatie en de zelfde dag klaar. Vrijdag opgehaald en kwam thuisgekomen er achter dat ze de stroomkabel vergeten waren om in de doos te doen. Gebeld en heeft een van de medewerkers het persoonlijk gebracht vanuit Almelo. Vandaar terecht de hoge score voor de service.

Willem Uit: Vriezenveen

Uw ervaring:
Supersnel antwoord op mijn vraag en deskundig voorgelicht en dat kosteloos! Super

Marco Uit: Enschede

Klantvriendelijk en nette afhandeling

hans Uit: zwolle

Uw ervaring:
zeer prettig en professioneel geholpen

wim Uit: Enschede

02-05-2018

Upgrade

Uw ervaring:
Dienstbaar, dynamisch, energiek en betrouwbaar

Miriam Uit: Almelo

01-05-2018

Uw ervaring:
Zoals mijn waardering laat zien, ben ik zeer tevreden over het bedrijf Tuffel Ik ben al een paar keer uit de brand geholpen.
Groot minpunt : jullie recentelijke verhuizing uit het centrum naar het industrieterrein Dollengoor.
Hopelijk komen jullie weer terug!

Patricia Uit: Almelo

Sergei Uit: Almelo

19-03-2018

MAC reparatie

Uw ervaring:
Ik ben snel en goed geholpen, de medewerkers hebben mij er zelfs op geattendeerd dat ik waarschijnlijk per abuis een dienst t.h.v. 500 euro heb geaccepteerd zonder gelezen te hebben dat de garantie in mijn concreet geval niet meer mogelijk was (en dat was best belangrijk). Ik waardeer deze eerlijkheid enorm en ik stel op prijs dat de medewerkers van Tuffel zo klantgericht zijn en werken duidelijk vanuit het belang van de klant.