Beoordelingen Tuinadviesbureau & Hoveniersbedrijf Jeroen Klinkers

Ik ben: een vaste klant

Chantal uit: Geleen

02-12-2017

Positieve ervaring:
Super serviceverlening. Uitstekende uitleg en advies. Super vriendelijke medewerkers. Ik heb alleen maar complimenten gekregen voor de nieuwe voortuin.

Maud uit: Geleen

26-11-2017

Positieve ervaring:
Goed en snel werk geleverd. Eerlijk advies.

Roland uit: Geleen

Positieve ervaring:
Het betrof een grote tuinrenovatie alles is verwijderd op 4 bomen na.
Ontwerp: Wij hadden een grof idee hoe we de tuin, bestrating, vijver en afscheiding wilden. In een eerste gesprek heeft Jeroen duidelijk uitgelegd hoe zijn bedrijf te werk gaat van offerte tot oplevering. Samen hebben we het ontwerp in detail doorgenomen waarbij Jeroen ons duidelijk zijn vakkundig advies gaf over onze keuzes en attendeerde ons op andere (duurzame) mogelijkheden. Voor materiaalkeuzes heeft Jeroen ons folders bezorgd zodat we beter een beeld konden vormen wat allemaal mogelijk was. In een 2de gesprek is Jeroen de tuin komen inmeten en heeft ons geadviseerd in de gekozen materialen. Hierna hebben wij 2 offertes ontvangen afhankelijk van gekozen materialen. Samen met Jeroen zijn we naar de leveranciers gaan kijken naar de materialen om een goed beeld te krijgen. Nergens heeft Jeroen ons iets opgedrongen wel hebben we altijd duidelijk advies gekregen om zo een afweging te maken om tot een definitieve keuze te komen. Vervolgens hebben we een duidelijke gedetailleerde offerte en tekening ontvangen.
De aanleg: De tuin is in delen aangepakt om te voorkomen dat wij tijdens de aanleg de hele periode in een bouwput zouden zitten. Steeds duidelijke communicatie over de planning door Jeroen, vragen via 'app/mail' worden meteen beantwoord. Ook is Jeroen dagelijks komen kijken om een vinger aan de pols te houden. De medewerkers van Jeroen zijn professionele, deskundige, correcte en beleefde mannen. Totaal heeft de aanleg zo'n 11 weken geduurd en nergens hebben wij vervelende ervaringen gehad, lof! Je komt altijd wel onvoorziene zaken tegen bij zo'n groot project deze zijn altijd vakkundig/kwalitatief en in goed overleg opgelost.
Het resultaat is geweldig een hoogwaardig, kwalitatief en duurzame tuin inclusief een prachtige vijver.
Over de beplanting hadden wij ook een idee, maar uiteindelijk hebben we het aan Jeroen over gelaten. De kennis wat Jeroen heeft is mega en het resultaat is geweldig en afgestemd op de elementen in de tuin qua grote, bloei en kleur met veel diepte werking.
Wij zijn helemaal happy met het resultaat en kunnen iedereen het bedrijf van Jeroen Klinkers aanbevelen. Een professioneel, klantvriendelijk bedrijf die altijd voor een tevreden klant gaan en een hoogwaardig resultaat afleveren waar ze zelf ook nog eens trots op zijn.

Verbeterpunten/ tips:
Ondanks dat het een groot project was en we een hele tijd samen hebben doorgebracht kan ik geen verbeterpunten benoemen, het was een zeer prettige samenwerking.

Rene uit: Urmond

Ik ben: een vaste klant

Ervaring met: Tuinaanleg, Tuinonderhoud, Tuinadvies

Positieve ervaring:
Goed , degelijk en betrouwbaar.

Fons en Petra uit: Geleen

Positieve ervaring:
Heel prettig, meedenkend, goede adviezen om onze saaie tuin levend te maken. Eindresultaat zijn we super blij en tevreden mee.

geen

Leo uit: Sittard

24-12-2016

Ervaring met: Tuinonderhoud, Tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Om een gedegen oordeel te kunnen geven geef ik deze dan ook graag na 7 maanden ervaring opdoen met hun.
Zeer blij dat wij met hun in zee zijn gegaan. Vanaf het eerste gesprek voelde er al een klik en die is nooit weggegaan en dat was wederzijds.
Adviezen zijn deskundig en vol passie, waarbij niets opgedrongen wordt.
Werkzaamheden worden uitstekend uitgevoerd en je kan zelf ook nog iets aangeven indien nodig.
Zeer beleefde medewerkers die weten waar ze het over hebben.
Zeer snel contact met Jeroen als je een mail verstuurd. Dezelfde avond meestal nog, maar vaak ook al binnen 1 uur antwoord.
Tuin ziet er uitstekend uit.
We krijgen de nodige complimenten.

N.V.T.

16-12-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Ralph uit: Sittard

01-08-2016

Ervaring met: Tuinaanleg

Positieve ervaring:
Zeer deskundig, denken mee en komen met goede adviezen