Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Edwin

22-07-2018

Nettte afwikkeling van de uitvaart

Wedperkash (kries)

Ingrid

22-07-2018

Het eerste gesprek met de uitvaartbegeleidster was uitstekend. Het voelde heel vertrouwd en met veel respect voor de uitvaart wensen. Al met al was het een mooie uitvaart. Heel goed geregeld. Chapeau.

Arjan

Lisa

22-07-2018

Ik ben erg goed geholpen met het organiseren van de crematie van mijn broer. Zowel het eerste contact op kantoor, als erna. De persoonlijke begeleiding van Thea van Veenschoten was voor mij rustgevend. Het probleem dat de dichts bijstaande nabestaande in de file stond en daardoor te laat zou zijn ,heeft zij zeer creatief opgelost ,waardoor de zoon toch bij de dienst kon zijn. Ze geeft het gevoel dat zij persoonlijk betrokken is. Dus was ik zeer tevreden.

Anton

vivienne

21-07-2018

door omstandigheden moeten kiezen voor uitvaart24.
geen spijt van gehad.
alles goed afgehandeld en alle lof voor de medewerkers.
wij zijn meer dan tevreden.

F.

20-07-2018

Ontzettend aardig en meelevend,
Contact was uitstekend , werden diverse malen gebeld gewoon om te vragen of alles naar wens was en hoe het met ons ging, super.
Prima alles voor ons geregeld in deze toch al moeilijke tijd.
Kan niet anders oordelen ook namens de familie dat deze organisatie een mooi en gedenkwaardig afscheid heeft mogelijk gemaakt.
nogmaals onze dank hiervoor.

19-07-2018

Boven verwachting heeft de thuis opbaring en crematie plaats gevonden. Fijne medewerkers professioneel. Helaas al op meerdere rouwcentrums geweest. Maar ik vond dit toch veel persoonlijker in eigen omgeving. Je kunt gerust je uitvaart laten verzorgen door uitvaart 24.

Erik

19-07-2018
9,8

Uitstekende ondersteuning. Goede communicatie en altijd bereikbaar. Meelevend en betrokken. Aanrader!