Beoordelingen Uitvaart24

• Bereikbaarheid 9,3
  • Deskundigheid 9,2

Theo

20-02-2019

Zeer prettige en duidelijke onderneming, geen bijkomende kosten na keuze pakket. De crematie was zeer netjes verzorgd. De lokatie Ockenburg was prima. Het personeel was aardig en prettig. Het geheel was uitstekend.

20-02-2019

19-02-2019

zeer tevreden

Hanno

15-02-2019

Gewoon niets op aan te merken. Maikel Naarden heeft zeer goed alles gecoördineerd en mooie woorden gesproken.

Ga zo door!

sonja

12-02-2019

wij zijn enorm goed geholpen, en begeleid, met bijzonder veel respect en warmte, de uitvaart is goed verlopen, alleen de koffiekamer was iets te klein voor zoveel mensen en misschien had er iemand moeten zeggen tegen mijn, dat als je 50 kaarten verstuurd, je zeker op 80-100 mensen moet rekenen op de uitvaart, ik had 60 mensen gezegd, omdat ik een schating moest maken, maar er geen verstand van heb. maar kort samengevat geweldig zijn jullie allemaal en zeker een aanrader voor ieder die ermee te maken krijgt en voor iedere portomonee.

Allegondis

11-02-2019

Ik heb goede ervaring met uitvaart 24 het is naar wens verlopen .

Jan

08-02-2019

Belangrijk is om persoonlijk contact te hebben met de uitvaartbegeleider en niet de uitvaart per telefoon te regelen. We hebben fijne gesprekken met Thea gehad.

Marianne

08-02-2019

De uitvaartbegeleidster was betrokken en had oog voor detail. Daarnaast zorgde ze voor een persoonlijke "touch" in het crematorium. Dit maakt dat wij terugkijken op een mooi afscheid.

Eugenio

08-02-2019

Heel tevreden over de communicatie en dankbaar naar de uitvaartbegeleidster die goed aanvoeld wat de wensen zijn ,en die ook goed tot uitvoer heeft gebracht,waardoor wij ondanks het verdriet toch kunnen terug kijken op een mooi afscheid.