Beoordelingen Uitvaartverzorging Jan Tijssen

uit: Tiel

08-02-2016

Ervaring met: begrafenis, crematie

Positieve ervaring:
Altijd een luisterend oor. Er wordt op een positieve/prettige manier mee gedacht en advies gegeven. En onze eigen ideeen en wensen konden uitgevoerd worden

Ingrid uit: Tiel

09-10-2015

Positieve ervaring:
Open en eerlijke communicatie, met respect voor de overledene en de nabestaanden.
Diep ontroerd door de persoonlijke aandacht en het uitvoeren van de laatste wensen van mijn vader!

Geen

Marion uit: rotterdam

27-09-2015
9,7

Positieve ervaring:
Na de uitvaart van mijn moeder in 2008, waarbij mijn vader en ik alleen maar vol lof waren over het hele 'pakket', ben ik ook nu weer bij de begrafenis van mijn vader zeer tevreden met de service en aandacht die ik gekregen heb. Jan Tijssen weet je bij iedere ontmoeting het idee te geven dat jij de enige bent waar hij voor werkt; er is alle tijd, persoonlijke aandacht en hij is enorm service gericht. Ik zou me niet beter kunnen wensen!

An uit: Buren

28-06-2015

Positieve ervaring:
Er was direct een klik met Chantal. Zij is zeer integer en voelt met je mee. Staat 100% naast je en houdt alles in de gaten. Het uitvaartcentrum beschikt over een hele mooie wagen. Wat mij zeer ontroerde was toen ze ons kwamen ophalen bij het ouderlijk huis. Chantal liep toen vóór de auto, indrukwekkend en stijlvol. Veel zorg werd er besteed aan de vele bloemen en opvang van ons. Chantal straalt rust uit en weet je op je gemak te stellen als de emoties teveel worden. Altijd goed telefonisch bereikbaar. Goede tips en een nuchtere kijk op zaken. Het nieuwe crematorium is prachtig. Licht en modern. Ook erg aardig personeel, komen je een glaasje water brengen en zorgen dat er een broodje voor je overblijft. Iedereen heeft er alles aan gedaan om er een stijlvolle en waardevolle afscheidsplechtigheid van te maken. Daarvoor mijn bijzondere dank, alle zorgen zijn zeer gewaardeerd.

Negatieve ervaring:
Geen negatieve ervaring. Misschien een tip voor het nieuwe crematorium. Als mensen hun tomtom inschakelen, komen ze verkeerd uit, wat tot een oversteek van een weiland kan leiden om toch op tijd te komen. Dus een betere bewegwijzering met borden is welkom.

Sjaak uit: Tiel

04-04-2015

Positieve ervaring:
Er wordt de tijd genomen voor het nemen van beslissingen. Meedenkend met gevoelens van personen die moeite hebben om te kijken naar de overledene. Meedenkend en goede suggesties voor de uitvaart.

Negatieve ervaring:
De nazorg heeft niet meer terug gebeld, want tijdens het eerste telefoontje was vader en zoon niet aanwezig.

Rian uit: Vessem

01-03-2015

Ervaring met: anders

Positieve ervaring:
Luisteren en meedenken met de wensen van de nabestaanden

geen

elly uit: nijmegen

11-12-2014

hele fijne lieve mensen!
alles netjes verzorgt en zelfs na een half jaar krijg ik voor de kerst een mooi gedicht en lieve wensen super!

uit: Veenendaal

07-11-2014

Betrouwbaar / gemoedelijk / goed luisterend en meedenkend

Geen

Petra uit: Huissen

28-06-2014
9,5

Positieve ervaring:
Erg betrokken en persoonljke aandacht en medeleven.

L.N.M. uit: Wamel

21-04-2014

Positieve ervaring:
Hebben het contact en de 24 uurs kamer als zeer prettig ervaren.