Beoordelingen Birds@Work

• Prijs/ kwaliteitverhouding 8,5

Mirjam uit: Zoetermeer

18-02-2018

Positieve ervaring:
Zeer bijzonder om zulke prachtige beesten zo dichtbij te zien. Prachtige ervaring!

Kleinere groepen van bv 10 personen
Eerste gedeelte duurt lang met 3 beesten op 20 personen. Zeker als het koud is...

Renate uit: Lubbeek

18-02-2018

Locatie bezocht: Valkerij Manege Larum - België

Sylvia uit: Purmerend

Positieve ervaring:
Veel tijd om te fotograferen samen met de uilen. Ook het aanvliegen en eten geven is leuk. Goede uitleg en verzorging van thee, koffie en gluhwein.

Verbeterpunten:
Groep wordt in tweeën gesplitst. Ene groep krijgt onder het vliegen buiten heel veel info vd trainer, andere groep hoort niets. Gebruik of microfoon of laat stagiaire hetzelfde vertellen. Leg buiten op gras planken of stro om minder koude, natte voeten te krijgen. Zorg voor wat meer licht buiten als er foto's gemaakt kunnen worden. Vooral de grote uil stond in het donker.

Kees uit: Sleeuwijk

Positieve ervaring:
Wederom een geweldige ervaring.
Inmiddels de 3e keer dat we met birds@work een workshop hebben gedaan.
Waarvan ook 1x met de personeelsvereniging van ons bedrijf.
Enthousiaste en deskundige medewerkers nemen alle tijd om de mensen een onvergetelijke ervaring te laten meemaken.

Verbeterpunten:
Het enige dat ik zou kunnen verzinnen is dat de aanduiding van de manage in Berkel en Rodenrijs vanaf de weg iets beter kan. In het donker een beetje slecht te zien.
Wel keurig een duidelijke routebeschrijving ontvangen vooraf met een 06 nummer voor als je het per ongeluk niet kan vinden.

Julie uit: Amsterdam

7,6

Positieve ervaring:
Het was een mooie avond met lieve uilen en deskundig personeel. Goed geregeld met drankjes en hapjes ook.

Verbeterpunten:
Ik vond het eerste foto gedeelte met de drie uilen te lang duren. Ik dacht dat een groter gedeelte over het vliegen met de uilen zou gaan

Bram uit: Puttershoek

12-02-2018

Leuk en leerzaam.
Erg mooi om deze roofvogels van dichtbij te mogen meemaken en ze op je hand te houden.
Helemaal geweldig als ze aan komen vliegen en op je hand landen. Zeker een aanrader.

Verbeterpunten:
Misschien iets meer op gebied van veiligheid uitleggen?
Zoals: Wat te doen als ze proberen weg te vliegen als ze op je hand zitten. Wat ze doen als je het voer laat vallen.

d'Achard van Enschut uit: SPIJKENISSE

12-02-2018
9,9

Reden bezoek anders

Locatie bezocht: Valkerij Manege Berkel en Rodenrijs - NL

Ik heb ervaring met: Roofvogelshow

Positieve ervaring:
Het was voor mij een leerzame en leuke ervaring en stilletjes ook wel een wens om dit ooit mee te mogen maken. Ook is gebleken dat de vogels soms een eigen idee hebben er dan ook vandoor kunnen gaan, maar gelukkig ook weer terug komen of gehaald dienen te worden.
Een leuke ervaring was ook de gekke pelikaan en dat was toch wel even lachen.
Veel succes gewenst in de toekomst met deze dieren.

Frank uit: Leerdam

7,1

Positieve ervaring:
Prachtige roofvogels, goed getraind. Leuk dat er ook andere soorten vogels zijn. Mooie locatie.
Goede kennis van het personeel.

Verbeterpunten:
Er werd niet gelet op de juiste positie tijdens foto's maken waardoor er veel mensen op de achtergrond staan. Dat is erg jammer met zo'n mooie locatie en de prachtige roofvogels.

Mensen erop voorbereiden als er een mooi actiemoment aankomt om een foto te maken.

Sander uit: Spijkenisse

9,7

Ik heb ervaring met: Adelaar-Arend Special

Positieve ervaring:
super leuke workshop! Het werken met de roofvogels is een super ervaring! Daarnaast wordt er veel informatie gegeven door enthousiaste medewerkers. Zeker een aanrader!

Geen verbeterpunten

Anja uit: Dordrecht

Reden bezoek anders

Positieve ervaring:
Veel geleerd over de vogels en genoten van de ontmoeting met de vogels! Een droom die uitkwam!