Beoordelingen Van Beek's Rijwielhandel

• Klantvriendelijkheid 9,1

raika uit: Amersfoort

Sandra uit: Leidschendam

15-08-2018

Goede huur fiets, vriendelijke service. Ik miste bij de huurfiets een mandje voor op de fiets of fiets tassen. Als toerist heb je toch wat mee te nemen op de fiets en dat was nu lastig.

Els uit: Gouda

15-08-2018

Het loopfietsje van mijn tweejarige dochter, speciaal meegenomen op vakantie naar Rabbit Hill, had een lekke band... Het was gezien het zomerseizoen erg druk met reparaties bij de fietsenwinkel, maar toch kregen na een paar uur al een sms bericht dat de fiets weer voor haar klaar stond, heel fijn! Superservice!

Marcel uit: Amsterdam

7,6

Heel geduldig en behulpzaam, geweldig.
Ik vraag me af of er, met mijn 1,96, wat ik tevoren aangegeven had, niet een huurfiets had kunnen zijn waarvan, naast het zadel, ook het stuur flink hoger gezet had kunnen worden. Voor het toeren mag het stuur aardig hoger staan dan het zadel, dan zit je lekker rechtop.

j uit: amsterdam

15-08-2018

zeer prettig winkel wordt goed en correct geholpen.

Janneke uit: Zweden

6,8

Wij hebben 10 dagen lang twee electrische fietsen gehuurd voor een fietsvakantie in Gelderland. De fietsen waren goed, de service was prima en de vakantie zeer geslaagd. Het enige minpuntje was dat ik van tevoren ruime fietstassen had gereserveerd. Bij aankomst kregen we elk 1 klein fietstasje. Toen ik dat noemde kregen we er wel zonder bijkomende kosten elk een fietstasje bij.

Jacqueline uit: Zwartebroek

8,2

Gemoedelijk en deskundig

T.Morren uit: Voorthuizen

14-08-2018

Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk , er word in de meeste gevallen meteen actie ondernomen als je komt met een storing, of anders een leenfiets, hou dit vast voor de toekomst

Hettie uit: Stroe

14-08-2018

Er wordt alle tijd voor je genomen maakt niet uit op welke tijd of dag je kom. Er wordt goed mee gedacht over aanpassing als je die nodig heb voor je fiets. het aanbod is zeer ruim.