Beoordelingen Van Ooijen's Hoveniers

• Nakomen afspraken 8,9

anna uit: alem

04-12-2018

Positieve ervaring:
het werk wordt netjes gedaan en er wordt opgeruimd

geen

Thea uit: Uden

15-10-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Ik heb de tuinmannen van Van Ooijen als zeer kundig en prettig ervaren. Het zijn harde werkers die hun tijd effectief gebruiken.

Geen

Sjoerd uit: Nijmegen

01-10-2018

Positieve ervaring:
We hebben heel fijn samengewerkt en ben uitermate blij met de samenwerking met Pim dat is een hele fijne monteur

Afspraken met Rik haha

Joost uit: Berghem

07-09-2018

Positieve ervaring:
Na aanvraag offerte werd ter plaatste situatie bekeken en daardoor was de offerte netjes en gedetailleerd uitgewerkt. Tijdens aanleg werd goed overlegt over de details van het ontwerp en waren kleine aanpassingen nog mogelijk. Vriendelijk personeel en zeker ter zake kundig.
Zeer tevreden met het eind resultaat.

Verbeterpunten:
Klein puntje wat beter zou kunnen In het begin wat herinneringen moeten sturen via mail. Maar er werd wel op gereageerd en dat is zeker geen standaard in de branch is mij gebleken.
In mijn werk communiceer ik erg veel via mail dus ben ik daar wel op getraind, kan me voorstellen dat t in andere beroepen minder is.

Ted uit: Beek

18-06-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinonderhoud

Positieve ervaring:
De mannen van Van Ooijen's Hoveniers hebben onze (dode) kersenboom vervangen door een mooie notenboom. De boom verwijderen was een veel groter werk dan verwacht, de tuinmannen bleven doorgaan totdat deze klus geklaard was. Petje af!

Joke uit: Zaltbommel

15-06-2018

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinonderhoud, tuinrenovatie

Positieve ervaring:
Omdat wij altijd mogen rekenen op dezelfde medewerker, zijn wij heel erg tevreden.
Deze medewerker was eerder (alweer jaren geleden) werkzaam bij een ander bedrijf en wij zijn hem gevolgd naar uw bedrijf!
Dat zegt toch wel iets van deze meneer: altijd vriendelijk; een harde werker en begrijpt wat wij als klanten bedoelen/ verwachten!
Jammer dat uw bedrijf een eind v. Zaltbommel vandaan ligt...........
Maar wij zijn een tevreden klant.

Verbeterpunten:
Dat is lastig te zeggen;
Als er al iets verbeterd zou moeten worden, dan spreken wij dat uit naar de betreffende medewerker!

31-05-2018

Bart uit: Druten

24-05-2018

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Johan uit: Valburg

04-03-2018
9,7

U heeft zaken met ons gedaan als: particulier

Het gaat hier om: tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
In de tuinen van Appeltern en op de website (www.voh.nl) van Van Ooijen’s Hoveniers had ik al ideeën opgedaan en mooie tuinontwerpen gezien. Naar aanleiding daarvan heb ik via de site een verzoek voor tuinontwerp gedaan en na enkele dagen werd er al gebeld om een afspraak te maken. De intake hebben we gedaan met Rik de Jong aan wie we onze wensen kenbaar hebben gemaakt.
Binnen enkele weken volgde een tweede afspraak waarin Rik het tuinontwerp dat ie samen met Edwin Barendrecht had gemaakt aan ons toelichtte. Het was een creatief ontwerp dat meer dan voldeed aan onze wensen. Hier gaan we mee aan de slag!

Verbeterpunten:
We zouden met 2 tot 3 weken bericht krijgen voor een vervolgafspraak. Helaas duurde dat wat langer en heb ik na 4 1/2 week zelf gebeld om te vragen wat de status was.

Marjo uit: Breskens

21-02-2018

Het gaat hier om: tuinadvies, tuinplannen, tuinaanleg

Positieve ervaring:
Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Van Ooijen's Hoveniers. Onlangs hebben zij voorstellen gedaan voor het plaatsen van een hekwerk bij onze vakantiewoning. Zij kwamen met creatieve oplossingen bij onderdelen in onze tuin die voor uitdagingen zorgden. De afspraken werden prima nagekomen. Het contact was zeer vriendelijk, deskundig en prettig. Het geheel is met vakmanschap uitgevoerd. Wij zijn al lange tijd klant en dit hoveniersbedrijf blijft het waarmaken.

Geen