Beoordelingen Verhuisbedrijf Draagkracht

• Afspraken nakomen 9,1

Edgar uit: Rotterdam

19-07-2018

Ervaring met: Verhuizen

De heren van Draagkracht hebben uitmuntend werk geleverd. Daarnaast hebben wij na de werkzaamheden een bloemetje gekregen, een erg vriendelijk gebaar.

Andreas uit: Hoek van holland

15-07-2018

Ervaring met: Verhuizen

Goed bedrijf en fijne medewerkers die hard werken. De medewerkers die werden ingezet deden keurig een rondje met mij en beschermde mijn spullen goed.

Natalia uit: Rotterdam

05-07-2018

Ervaring met: Verhuizen

Thanks to Shan we could plan our removal without any problems, thank you!

Anette uit: Alphen aan Rijn

02-07-2018
8,5

Ervaring met: Verhuizen

Heel tevreden over Shan, Eelco en Peter.

Kees uit: Amsterdam

21-05-2018

Ervaring met: Verhuizen

Mijn moeder heeft een prettige ervaring gehad met Draagkracht. Zodoende heeft mijn vrouw contact opgenomen. We zijn ontzettend vriendelijk te woord gestaan. En de verhuizing was goed verlopen. Aanrader.

Bastiaan uit: Den Haag

17-05-2018

Ervaring met: Verhuizen

Wij zijn erg prettig geholpen door de mannen van Verhuisbedrijf Draagkracht. Rankwien kwam ons huis bezichtigen, 2 weken later was de verhuizing. Dit was mijn 3e verhuizing en de eerste die zonder problemen verliep.

Peter uit: Amsterdam

26-04-2018

Ervaring met: Verhuizen

Despite terrible traffic conditions, and a late start, a lift that got stuck in traffic and had to be replaced, into a crazy narrow alleyway, the Draagkracht people got us moved with a smile and a laugh. One tip: some emails got lost, so if you don't get a reply, give them a call.

Bennie uit: Hoogeveen

25-04-2018

Ervaring met: Verhuizen

Wel wat te laat (verkeer), maar werd goedgemaakt door zeer vriendelijk en hard werkende verhuizers, toppie!

Eduard uit: Rotterdam

05-04-2018