Beoordelingen Verloskundigenpraktijk Lucina

6,8

prima geholpen!

Seda uit: Dordrecht

18-10-2018

Er word goed naar je geluisterd. Goede advieZen en zorg gekregen. Ze zijn goed, snel bereikbaar en bereid om je te helpen en naar je toe te komen.

Sibel uit: Dordrecht

18-10-2018

Het is nu mijn derde kindje en ben bij alle drie heel erg goed geholpen ook telefonisch

Lisanne uit: Dordrecht

9,5

Ik voelde me erg op mijn gemak bij Lucina, er werd goed naar mij geluisterd en ze hadden altijd een antwoord op al mijn vragen. Ook waren ze goed bereikbaar als ik dringend een vraag had. Zeer professionele begeleiding. Ik voelde me erg veilig bij Lucina.

Pleuni uit: Dordrecht

17-10-2018

Vooral de betrokkenheid en de aandacht/tijd die de verloskundige voor je hebben. Heb ik al positief ervaren. Ik ben tijdens mijn zwangerschap heel fijn geholpen. Helaas stond ik niet tijdens mijn hele zwangerschap onder controle maar toen ze mij in het ziekenhuis kwamen opzoeken heeft dat veel voor mij betekend. Uiterst positief!

Lenneke uit: Dordrecht

15-10-2018
8,5

Ik zou Lucina zeker aanbevelen! Ik heb alle verloskundigen als zeer prettig ervaren, ieder bezoek was prettig. Omdat er meerderen verloskundigen werken heb ik niet iedereen even goed leren kennen maar er is wel voor gezorgd dat ik iedereen minimaal 1 a 2 keer tijdens de zwangerschap heb gezien.
Hanna van Meijeren was mijn verloskundige tijdens de bevalling. De manier waarop ze mij heeft bijgestaan was echt super. Ze was heel rustig, lief, betrokken en ze kwam heel kundig op mij over. Ik voelde me veilig bij haar en ben erg blij dat zij bij de geboorte van mijn dochter aanwezig is geweest!

Masoumah uit: Dordrecht

14-10-2018
7,8

Door Carmen geef ik een hoog scoor aan Lucina. Zij is erg betrokken en werkt professioneel.

Sandra uit: Dordrecht

Positief

Patricia uit: Dordrecht

7,2

Een goede praktijk met super lieve mensen en je kan altijd bellen met vragen

Judit uit: Dordrecht

12-10-2018

Erg fijne tijd gehad bij Lucina. Iedereen was aardig en betrokken. Iedere controle steeds meer informatie over de bevalling etc. Na de bevalling ook nog een goede week controle gehad van de VK wat ook prettig was.