Beoordelingen Verloskundigenpraktijk Lucina

• Kwaliteit van zorg 9,1
  • Informatieverstrekking 9,0

Ibtesaam uit: Dordrecht

12-01-2018

Bedankt voor de begeleiding!

Sammy uit: Dordrecht

30-12-2017
5,7

Het gaat mij er om dat er een beetje laks werd gedaan over bloed weg brengen.. dat moet dan binnen een uur gedaan zijn. Mijn VL IN DEN Haag deed dat zelf. Maar bij Lucina was het een hele grote moeite.. de eerste keer heeft mijn vriend het gedaan, was net 1 dag thuis en hij moest binnen een uur maar even dat bloed gaan weg brengen. De 2e keer zou ik die woensdag alleen thuis zijn met 2 kinderen, was nog beurs van onder dus kon niet fietsen of te lang zitten in een auto en iedereen was gewoon aan het werk. Maar het was blijkbaar eigenlijk al te veel moeite om dat buisje bloed even naar het ZH te brengen. Ze heeft het wel gedaan, maar het kwam er op neer dat ze er geen zin in had.

kelly uit: Dordrecht

28-12-2017

Hele fijne praktijk oor voor haar klanten. Geven professionele begeleiding hebben verstand van zaken en zijn altijd bereikbaar voor vragen als jezelf even geen raad weet. Houden elkaar onderling goed op de hoogte.
Dames nogmaals bedankt voor de fijne tijd !

Jessica uit: Dordrecht

28-12-2017

Hoorde van omwonenden dat ik moest kiezen voor praktijk lucina tijdens mijn zwangerschap, zo gezegd zo gedaan.
Nou zeker geen spijt van gehad, lieve en leuke groep vrouwen, nemen de tijd voor je, adviseren en luisteren en begeleiden je verder echt goed je zwangerschap door.
Zou zo weer voor ze kiezen, maar dit was echt wel mijn laatste zwangerschap.
Ga zo door team lucina.

Chantal uit: Dordrecht

27-12-2017

Hele fijne en persoonlijke begeleiding en ze nemen de tijd voor je.

Judith uit: ‘s- Gravendeel

27-12-2017

Zeer betrokken en persoonlijke zorg!

Anita uit: Dordrecht

25-12-2017

Alleen weer gebruik gemaakt van de nazorg voor ons 3e kindje en alleen maar lof.
Er is elke keer snel actie ondernomen toen onze dochter dat nodig had. En daarna was er elke keer weer even contact hoe het nu was.

Michelle uit: Dordrecht

24-12-2017
9,8

Onze ervaring bij Lucina is heel erg goed!
We konden met alles terecht, en ze namen de tijd voor je.
Alles bij elkaar hebben wij een hele goede en fijne ervaring gehad

Cristina uit: Dordrecht

23-12-2017

Prettig, dichtbij, voelde me gehoord, wordt rekening houden met je persoonlijke voorkeuren.
Proffesionelle houding, snel specialist inschakkelen, geen risico nemen.

virginia uit: Dordrecht

22-12-2017

ik ben bij alle twee mijn zwangerschappen heel goed geholpen bij jullie allemaal lieve vrouwen waar je je eigen gelijk goed bij voel bedankt voor alles