Beoordelingen Verloskundigenpraktijk Lucina

• Kwaliteit van zorg 9,2
  • Informatieverstrekking 9,0

Michelle uit: Dordrecht

23-04-2019

De zwangerschap en bevalling zeer prettig ervaren dankzij de begeleiding van Lucina.

Marij uit: Dordrecht

23-04-2019

Ik ben altijd zeer prettig geholpen bij de verschillende controles. De aandacht voor het geestelijk welzijn en de stabiliteit in het gezin vond ik fijn.
De bevalling en de controles hierna thuis werden als zeer professioneel, maar ook als gezellig ervaren. Wij keken er naar uit om jullie te zien!

Liesbeth uit: Dordrecht

23-04-2019

Alle verloskundigen en de dames van de receptie zijn heel vriendelijk en begaan met hun cliënten. Ik vind het bijna jammer dat ik geen afspraken meer hebt nu mijn kleine er is. Ik ben geweldig begeleid gedurende mijn zwangerschap, tijdens de bevalling en in mijn kraamtijd.

saïda uit: dordrecht

22-04-2019

ik was doorverwezen naar het ziekenhuis voor controles. ondanks ik door was verwezen mocht ik altijd nog met vragen naar de praktijk komen voor een gesprek en ik mocht ook altijd bellen als ik vragen had of ergens mij zat. Dit heeft mij zeker goed gedaan.

Deborah uit: Dordrecht

20-04-2019

Super ervaring bij Lucina gehad. Het was altijd fijn,duidelijk en leuk als ik een afspraak had.
Het was echt een aanvulling op de zwangerschap die gelukkig ook volgens t boekje is verlopen.

Karima uit: Dordrecht

19-04-2019

Iedereen heeft me heel goed geholpen ik zou er graag terug willen gaan als het nodig is

Lana uit: Dordrecht

Heb geen klachten

Patricia uit: Dordrecht

19-04-2019

Super vriendelijk, persoonlijk en je mag altijd je bellen met vrager.

Maryse uit: Dordrecht

08-04-2019

Heel betrokken, meedenkend en meelevend

Merel uit: Dordrecht

02-04-2019

Allemaal erg lief en kundig! ben zeer fijn geholpen beide keren, zowel tijdens de zwangerschap, als na de bevalling.

1 klein minpuntje, wanneer je soms naar de praktijk belt, omdat je je wat afvraagt of je hebt een lichamelijke klacht, krijg je het bandje " de telefoniste is met wat andere dringende zaken bezig probeer het over een paar minuten nog eens" dan duurde het soms wel 45 minuten eer je wel iemand aan de telefoon kreeg ( na al steeds om de paar minuten bellen)... ook al heb je geen spoed, soms wil je gewoon graag wat bevestiging of een antwoord en dan kon het wel een beetje irritant zijn.