Beoordelingen Verloskundigenpraktijk Lucina

• Informatieverstrekking 9,0

Anne uit: Dordrecht

09-02-2019
6,6

Alleen eerste contact en contact in kraambed ivm tweeling zwangerschap. Contact in kraambed verliep wat rommelig en snel door telefoongesprek tussendoor. Hierdoor ook een afspraak vergeten.

Samsom uit: Dordrecht

07-02-2019

Kind wasen en eten .slapen

Angela uit: Dordrecht

28-01-2019

Lieve mensen en heel erg betrokken.

Evelien uit: Dordrecht

25-01-2019

Geweldig team dat de tijd neemt naar je luistert meedenkt en je een goed gevoel en vertrouwen geeft.

Nataliya uit: Dordrecht

9,8

Zeer tevreden. Persoonlijke begeleiding met professionele aanpak. Goed geluisterd naar mijn wensen.

Tessa uit: Dordrecht

24-01-2019

Vanwege de liefdevolle en professionele zorg hebben wij een fijne zwangerschap gehad die goed begeleid is door jullie. Geen vraag was teveel en persoonlijke aandacht is er zeker. Mochten wij in de toekomst een tweede kindje krijgen zullen wij weer aanmelden bij jullie.

Inge uit: Dordrecht

9,7

Stuk voor stuk lieve meiden.
Ondanks dat ik bij 25 weken medisch werd bleven ze mij begeleiden. Tijdens mijn zwangerschap en in mijn kraambed goed begeleid door hun. Ik ga bij een volgende zwangerschap absoluut weer bij hun terug!!

19-01-2019

Heel prettig. Ik ben goed begeleid en er wordt goed geluisterd. Elke verloskundige neemt haar eigen persoonlijkheid mee, maar stuk voor stuk zijn jullie heel professioneel! Ook met de (telefoon)assistentes is onze ervaring positief.

Samira uit: Dordrecht

18-01-2019
7,0

Leuke dames met verstand van het vak.

Joyce uit: Dordrecht

18-01-2019
5,8

Verplichte zorg af moeten nemen na keizersnede. Gehele zwangerschap onder controle zkh gestaan dus geen enkele band met Lucina. Bij de verplichte controles geen vast contactpersoon gehad (alle keren iemand anders op bezoek gehad). Controle, in mijn geval, zwaar overbodig en daarmee dus ook duur voor de zorgkosten. Er zijn geen fysieke controles gedaan en er is uitgegaan van de getallen die de kraamhulp heeft opgeschreven. Er was gelegenheid om vragen te stellen maar ook dat zijn dezelfde vragen die ik aan de kraamhulp kon stellen. Evengoed als de informatie die verstrekt werd. Deze enquete heeft niets persoonlijks naar Lucina zelf (dan behalve dat 1 contactpersoon voor de controles wel prettig zou zijn) maar meer met onze zorgconstructie algemeen.