Beoordelingen Verpleeg Collectief

• Betrokkenheid 8,6
  • Begeleiding 8,2

Marie - Louise uit: Wilnis

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Door de professionele zorg van het Verpleeg Collectief is de laatste fase van mijn vaders leven rustig verlopen, zonder hen hadden wij dit als familie niet op kunnen vangen, groetjes

Frank uit: Riethoven

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Veel dank voor de goede organisatie van de zorg voor onze ouders en de 'lieve zusters' waar mijn ouders erg aan gewend zijn geraakt. Erg prettig is ook het maandelijks overleg over de zorg waardoor wij altijd op de hoogte zijn van de situatie.

Eric uit: Helmond

8,5

Ervaring met: Hulp bij dementie

Hulp voor mijn ouders en na het overlijden van mijn vader voor mijn moeder alleen, zorg prima geregeld en geheel ontzorgend wat betreft de zorg voor mijn ouders.

Monique uit: Valkenswaard

20-11-2017
8,5

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

Ik zou adviseren om de klant nog meer begeleiding aan te bieden in de communicatie met de verzekering, m.n. ontzorgen op het gebied van declareren.
Zoals besproken lijkt het me goed om met een andere indicatie-verpleegkundige te gaan werken. Mevrouw van de Ven maakt erg veel fouten (die wij zelf hebben moeten corrigeren!). Meer focus op de patient is gewenst!

Peter uit: Helmond

06-09-2017

Ervaring met: Zorg in de terminale levensfase

A very good service, providing excellent carers/nurses
with good admin support too

Hilgert uit: Helmond

30-08-2017

Ervaring met Verpleeg Collectief zijn heel goed als er een probleem is wordt dit tot zelfs s àvond laat nog opgelost.
Niets dan lof !!!

gerry uit: valkenswaard

30-08-2017
7,0

ervaren en betrokken.

C.AE. uit: Waalre

27-07-2017

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

VC is nog maar kort bij ons werkzaam. Onze indrukken zijn tot dusverre duidelijk positief. Wij hebben vertrouwen in de toekomst.

Maria Engelina uit: Heeze

24-07-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

Zeer positief. Enig aandachtspunt is de kleding van een van de dames. Zij was in korte broek en t shirt hetgeen me verraste. De zorg was prima.

Alex uit: Winkel

03-06-2017

Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Was een prima ervaring !
Mochten we nog een keer dergelijke zorg nodig hebben, dan zijn jullie de eerste die we bellen !