Beoordelingen Verpleeg Collectief

• Begeleiding 8,2

C.AE. uit: Waalre

27-07-2017

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

VC is nog maar kort bij ons werkzaam. Onze indrukken zijn tot dusverre duidelijk positief. Wij hebben vertrouwen in de toekomst.

Maria Engelina uit: Heeze

24-07-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

Zeer positief. Enig aandachtspunt is de kleding van een van de dames. Zij was in korte broek en t shirt hetgeen me verraste. De zorg was prima.

Alex uit: Winkel

03-06-2017

Ervaring met: Bemiddelen van zorg

Was een prima ervaring !
Mochten we nog een keer dergelijke zorg nodig hebben, dan zijn jullie de eerste die we bellen !

Renée uit: Amsterdam

01-06-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

De twee weken intensieve zorg voor mijn oude zieke moeder, tussen ziekenhuis en verzorgingshuis in, was snel en prettig geregeld. Met geweldige verzorgsters die haar vlak voor haar snelle overlijden in het verzorgingshuis een relatief goede tijd met fijne gesprekken hebben bezorgd. Dank daarvoor!

Anna uit: Zeist

10-05-2017

Ervaring met: Ontlasten van partner / mantelzorg

Verpleegkundigen van het Verpleeg Collectief zijn er als ik niet aanwezig kan zijn om voor mijn man te zorgen, erg fijn om vertrouwde zorgverleners 'achter de hand' te hebben.

Cas uit: Breda

10-05-2017

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Zorg kon snel opgestart worden nadat mijn vader thuiskwam uit het ziekenhuis en veel hulp nodig had. Prettig zorgteam en goede organisatie!

Ria uit: Eindhoven

01-05-2017

Ervaring met: Tijdelijke Zorg / Revalidatie

snelle noodhulp kon geregeld worden binnen een dag. Fantastisch.

Annemieke uit: Arnhem

07-04-2017

Ervaring met: Hulp bij dementie

Betrokken en professioneel.

Pieter uit: Zeist

06-04-2017
8,5

Ervaring met: Zorg voor ouderen

Door de goede zorg van de dames van het Verpleeg Collectief heeft mijn moeder tot het laatst thuis kunnen blijven. Dat was haar grote wens, thuisblijven in haar eigen huis.

gerry uit: eindhoven

18-03-2017