Beoordelingen Vevida.com

• Klantvriendelijk 9,2
  • Betrouwbaarheid 9,2

maria uit: alkmaar

7,3

De inhoud van mijn oude website is uiteindelijk toch niet verhuisd naar de nieuwe website, terwijl ik voor dit transport wel een pakket had gekozen en betaald.
Misschien was het ook wel verwarrend dat ik een andere naam aan mijn nieuwe website gaf. Een maand had ik zo twee websites. (met overeenkomende inhoud)

Iwan uit: Heiloo

19-02-2019

4 Dikke negens voor Vevida. Waarom niet 4x 10? Ze moeten wel scherp blijven natuurlijk. Al vele jaren klant en ondanks wat kleine uitstapjes beschouw ik Vevida als een bijzonder trouwe club mensen. Mensen dus! Heel belangrijk in de huidige maatschappij dat je door normale mensen op een normale manier geholpen wordt als je het zelf even niet meer ziet. Vevida is een van de weinige bedrijven waar ik mijn hand voor in het vuur durf te steken en waar ik mijn klanten graag bij onderbreng.

Y. uit: Sint Annen

Bram uit: Schimmert

15-02-2019
9,8

Ik heb louter goede ervaringen met Vevida. Als ik de klantenservice nodig heb, word ik steeds snel en vakkundig te woord gestaan.

Wim Simons uit: Den Haag

15-02-2019

vevida.com staat ons altijd bij met raad en daad.
Een heeft een uitstekende Service

Frederike uit: Den Haag

14-02-2019

Prettig en deskundig. Iets te formeel wat mij betreft in de communicatie, met "u" aanspreken vind ik ouderwets.

Albert uit: Leusden

09-02-2019

Prima geholpen. Duidelijke informatie en vriendelijk.

Marloes uit: Dordrecht

07-02-2019

Snel en duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag met positief resultaat.

Marieke uit: Hapert

06-02-2019
8,5

Floor uit: Apeldoorn

06-02-2019

Erg prettig en deskundig advies, waarbij het ook nog eens megasnel geregeld wordt allemaal. Petje af!