Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Marco Scharis uit: Elsloo

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen weekend

Wat heeft dit weekend mijn verwachtingen dik overtroffen zeg! Een prachtige setting, veel gelijkgestemde zielen, pret van de ochtend tot in de nacht, heerlijk eten (ook voor de vegetariërs) en dat onder begeleiding van een groep spontane positievelingen die je het gevoel geven dat je ze al jaren kent. Dit was mijn eerste VillaVibes weekend, maar zeer zeker niet het laatste!

Lilian

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen weekend

Ik heb een heerlijk en gezellig weekend in de Ardennen gehad! Een absolute aanrader dit!

Op deze geweldige locatie, die zich uitstekend leent voor dit soort groepsreizen, is genoeg te doen in de omgeving. Het landhuis is mooi gelegen en de ruimtes zijn sfeervol ingericht.

Alles was goed georganiseerd en verzorgd, iedere dag was het avond eten een feestje opzich!
Wel jammer dat de mountainbiketocht zwaarder bleek dan op de website werd aangegeven.

Kan dit weekend echt aan iedereen aanraden. Voor ieder wat wils en zeer toegankelijk voor newbies!

Ellen Castelijns

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekendje Ardennen

Nagenieten van een super leuk,gezellig en sportief weekendje ardennen. Activiteiten voor ieder wat wils, super lekker eten, gezellig gezelschap en erg leuke feestjes.

Peter van Duiven uit: Almelo

15-05-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardennen-weekend

Ik heb een geweldig weekend gehad.
Overdag enorm leuke en activiteiten met veel keuze. Heerlijk eten met verrassende gerechten die perfect smaken. Hele gezellige sfeer en topfeest. Een goede crew die enthousiast is en klaar staat voor iedereen. Ik heb fantastische mensen ontmoet en ben lekker actief geweest.

marielle verkaik

15-05-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? weekend ardennen

Heerlijk weekend, ontzettend leuk om zo veel mensen te leren kennen en met een groep van 50 mensen zitten er natuurlijk altijd wel mensen bij waar je het gezellig mee hebt.
Neem wel oordopjes mee als je niet zo van het feesten bent, want ik heb tot diep in de nacht staan feesten!

Friederike

14-05-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Gerlos

Wat een mooie week was het in Gerlos! Na het ontbijt met 5 ski safari’s de piste op. Een leuke manier om de groep en het gebied te leren kennen. En altijd een groep van jouw niveau. Na de lunch weer door of ergens in de zon genieten van een biertje. Apres skiën in Gerlos was een groot feest! Maakte niet uit in welke kroeg we waren, het dak ging er af. Voor de afwisseling konden we lekker ontspannen in de sauna van het hotel of gingen we samen een spelletje doen. Die vrijheid en gezelligheid maakt Snowvibes zo leuk! Ik kan het iedereen aanraden.

Goede accomodatie, op loopafstand van het dalstation en alle apres ski hotspots. De groep vond ik met >70 Vibers wel erg groot, maar reuze gezellig! Volgend jaar weer, ga je ook mee?

Chantal uit: Utrecht

03-05-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Cyprus

Wat was Cyprus leuk! We hadden een super relaxte groep van 27 mensen (25-45) incl. reisleidster die ook gewoon lekker met ons mee deed. Het hotel ligt dichtbij winkels, restaurants en het uitgaansgebied, zodat je vooral 's avonds alles lopend kan doen. Voor iets verder pak je de taxi, ook prima betaalbaar. Er is van alles te doen in de buurt, fietsen, quad rijden, boot of jetski huren. En in de avond dansen in de clubs in de buurt :-) Of gewoon lekker een spelletje doen op het terras bij het zwembad.. De week leek langer te duren, omdat je vanaf de eerste dag meteen al een groepsgevoel hebt, waardoor het lijkt dat je elkaar al een paar dagen kent. Ging heel natuurlijk allemaal, heel relaxt en ieder deed ook z'n eigen ding. Snel weer!

Inger uit: Roosendaal

02-05-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Cyprus

Gezellig, goed georganiseerd, leuke mensen, goed samengestelde groep, leuke bestemming en accomodatie. Wat wil je nog meer??

Caroline

24-03-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Gerlos

Wat een mooie wintersport was dit! De vakantie was erg goed georganiseerd door Villa Vibes en er waren enthousiaste en behulpzame reisleiders mee! Gerlos is een top wintersportbestemming; groot skigebied en erg leuke apres ski. Het hotel was goed in orde evenals het eten. De sauna is ook aan te bevelen :). Persoonlijk vond ik de groepsgrote van bijna 80 personen aan de grote kant. Wel waren er daardoor meer dan genoeg gelijkgestemden mee. Leuk waren ook de ski safari's en de foute party! Al met al een top vakantie die ik zeker aanbeveel.

Umut

22-03-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Gerlos 2-11 maart 2018

Als je een relaxte (en eventueel een actieve & feest) ski/ board vakantie wilt hebben:
Ga voor Gerlos met Vv! Van begin tot eind in de puntjes verzorgd, alles mag niks moet. Ga mee met de groepen of trek je eigen pad. Thats all what holiday is about.

De goede accomodatie -die volledig was afgehuurd voor vibers- ligt op 5 min lopen van de isskogelbahn, waarna de gondel je richting sjoeffestijn brengt. Pistes zijn prima, apres ski super gezellig. Ga sowieso voor de luigi turbo bar.

Coen als dj mooi werk geleverd, Dominique kan goed walsen & skisafari organiseren, Anne heel goed skiën en meer, Sjoerd als mede Miami vice lid, puik werk geleverd & Roy als verbindende factor om iedereen het -extra- naar de zin te maken. Alle medevibers en crew, Thanks voor een prachtig samenzijn én topvakantie.

We have made unforgettable memories.