Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,0

Lian uit: Ospel

27-02-2019

Over welke reis geef je een beoordeling? Wintersport Fieberbrunn 9 februari 2019

Een singlereis?? Omg! Ik als solo wereldreiziger was hier ook allergisch voor. Toch heb ik het een keer een kans gegeven en ben zeer verrast. Villa vibes weet de juiste combinatie te bieden. Met een grote groep op vakantie, leuke activiteiten maar vrijheid blijheid.

Robbert uit: Amsterdam

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

Ja wat de f*ck zeg. Deze shizzel is niet te overtreffen... of toch wel? Om de zen CIA master uit Charlie Wilsons War te qouten: We Shall See

Jan Joost uit: Utrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

De sfeer die de reisleiders neerzetten is fantastisch. Ze zorgen ervoor dat iedereen leuk heeft, ook als je een minder goede skier bent of wat minder makkelijk contact maakt met anderen. De sfeer in de groep was erg goed, er ontstonden weinig groepjes. Iedereen praatte met elkaar. Ik heb lang niet zoveel gelachen in 1 week.

Maurice uit: Eemnes

Bram van Riet uit: Utrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

De ski / snowboard vakantie naar Fieberbrunn (gebied Saalbach / Hinterglemm) was echt heel leuk. Het gebied is groot genoeg voor ervaren skiërs om niet gelijk uitgekeken te zijn. Je kan er een hele leuke Challange doen waarbij de ca 70km in 1 dag moet skiën. Plan dit goed ivm de sluittijd van de verbindingslift van Hinterglann naar Fieberbrunn (15:15uur). Het gebied is wel gericht op de beginnende en wintersportbezoeker met wat ervaring.
Het overgrote deel van de pistes is blauw en rood. Maar doordat je mooi rond kan skiën vond ik dat persoonlijk geen probleem. Je gaat met deze reis mee om met de groep lol te hebben en elkaar beter te leren kennen. Er zijn voldoende leuke restaurantjes / barretjes waar je een kleine versnapering kan krijgen.

Barbara uit: Haarlem

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

Top sfeer met alleen maar leuke mensen. Geen “date” gevoel, maar gewoon een hoop lol.
En iedere dag flink fanatiek skiën, op alle verschillende niveaus.

Barbara uit: Oostzaan

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

Bij twijfel, doen! Het is wel spannend, met zo'n grote groep onbekenden, maar iedereen zit in hetzelfde schuitje. Ik vond de sfeer heel goed en verrassend open.

Silvia uit: Werkhoven

Rob Woestenburg uit: Zaandam

Over welke reis geef je een beoordeling? Fieberbrunn 9 februari 2019

Super leuke single vakantie, aanrader!

Hendrik uit: Duiven

Over welke reis geef je een beoordeling? Lapland 10 februari

Paar woorden: saamhorigheid en nooit saai