Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Michel uit: Maarheeze

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekenVibes 8 september

Top geregeld. Goed eten. Mooie balans tussen vrijheid en geregelde activiteiten. Gezellige en diverse groep mensen.

Eva

Over welke reis geef je een beoordeling? VillaVibes 8 september

● Prachtige ruime en luxe locatie met fijne bedden
● Heerlijk eten & all inclusive
● Super vriendelijke & enthousiaste reisbegeleiding
● Vrijheid en mogelijkheid tot deelname aan verschillende leuke sportieve groepsactiviteiten

Danielle Heindijk uit: Spijkenisse

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Ardennen sept 2017

Mijn eerste Villa Vibes weekend maar zeker niet mijn laatste! Wat een gezelligheid, lekker eten, leuke activiteiten en superenthousiaste reisleiding. Absoluut een aanrader, ook als het misschien heel spannend lijkt!

Max

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 8 sept 2017,

De passie waar Villa Vibes zijn reizen organiseert is geweldig. Iedereen doet z'n uiterste best de klant als centraal te stellen en als klant voel je dat direct. Het was een heerlijk ontspannen, gezellig en feestelijk sfeer.

Marc

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 8-11 september

Goede organisatie, kwalitatief eten en fantastische begeleiders! Erg vindingrijk ook met nieuwe locaties en reizen.

William Dobber uit: veldhoven

11-09-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza

Om te beginnen was ik eerst huiverig om met een single reis mee te gaan maar na de 6 dagen dat ik met zo een grote groep op Ibiza ben geweest ben ik helemaal om.
Het was Top !!!!!!!!!!!! met veel uitroep tekens.
Er word daar door de reisleider van alles geopperd om te gaan doen en geluisterd wat de wensen zijn van de vibers. Sowieso kan je ook je eigen weg gaan maar dat vind ik niet het idee om met een single reis mee te gaan.
Het was juist super leuk om allerlei nieuwe mensen te leren kennen en zeker in de sfeer op Ibiza met de nodige drankjes en vol overgoten zon.
Ik heb met volle teugen genoten van de sfeer en de vibers om mij heen.
Deze reis kan ik zeker aanraden aan iedereen die single is. Het was ook een goed hotel met alles erop en eraan en aan het strand.
Al met al wil ik zeggen dat ik een top vakantie heb gehad en een hele nieuwe ervaring die ik zeker nog een keer ga doen.
Nog bedankt aan mijn mede vibers voor de geweldige 6 dagen in Ibiza.

Ankie uit: Den Haag

11-09-2017

Wat een super vakantie!!
Alles was goed verzorgd; prachtig hotel met goede service op een perfecte locatie, top feesten, leuke groep singels, leuke reisleider die alles regelde.
Bedankt VV!

Appie van den Boom uit: Zevenaar

09-09-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza

Dit was echt een geweldige Ibiza reis. Was al eerder met Onetogether weg geweest maar dit was echt zonder overdrijven 10x beter. Hotel is echt 10 punten, prachtig design hotel met spa. Zeer goed eten! Prima personeel. Zeer goede ligging, op loop afstand van de Ushuaïa ,de HI en Ibiza stad. Onze reisleider regelde echt alles en goed. Martin ontzettend bedankt voor alles! De feesten en de clubs waren prachtig echt alles wat je er uit kunt halen in 6 dagen gezien en meegemaakt. Men doet er echt alles aan je het naar de zin te maken. Ik zeg volgend jaar weer! VV echt bedank voor alles, dit is echt een aanrader! 10 punten.

Martin uit: Leusden

05-09-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Strandfeest VillaVibes

Ik heb zaterdag weer enorm genoten van weer een VillaVibes activiteit.. het Strandfeest in Kijkduin. Het was goed georganiseerd.. geen gezeul met spullen, maar nette kluisjes, ik heb meegedaan met de bingo.. een kaart met eigenschappen waarbij je opzoek mag gaan naar een persoon met die eigenschap. Dat was hilarisch zeker als je opzoek moet naar iemand zonder rijbewijs.. dan moet je het halve feest af 😊 Er waren wat puntjes voor verbetering.. zo had ik graag wat meer beach gezien en het eten kon beter, maar de sfeer was goed en ik heb leuke mensen gesproken en me goed vermaakt.. Missie geslaagd!

Monique Krabbenborg uit: Lichtenvoorde

28-08-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Strandfeest

Het is ee geweldig feest met overvloed aan gezelligheid en goede muziek.