Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Dennis Van klaveren uit: Rotterdam

15-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ardenne

Goed georganiseerd, zelfs ondanks het non-stop regenen

Aimée

04-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekendvibes 27-30 oktober

Weekendvibes zijn altijd top, maar dit weekend was echt super. Wat een enthousiasme en positieve vibes van deze crew! Bedankt!

Laura K uit: Eindhoven

01-11-2017
2,0

Over welke reis geef je een beoordeling? Silvestervibes

Ik ben twee keer met VillaVibes weggeweest en had nu ook de SilvesterVibes geboekt. Ik ben heel erg teleurgesteld dat ik heb moeten annuleren omdat er dit maal geen rekening gehouden kan worden met mijn dieetwensen.

Sandra uit: Amsterdam

26-10-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Vechtdal

Geweldig weekend gehad in het Vechtdal. Prachtig gebouw, goede bedden, heerlijk eten, lekker dansen, mooie omgeving, heerlijk wandelen maar vooral heel leuk gezelschap en uitstekende verzorging door het team. Ik heb hele leuke mensen ontmoet en ga zeker ook contact met aantal houden. Ik ga zeker vaker en ik raad iedereen aan: gewoon doen!

Yasin

26-10-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza Vibes HBO WO

Voor deze beoordeling zat ik heel erg te twijfelen tussen een 8 en een 9. Een 9 geef ik zelden uit, laat staan een beoordeling schrijven. Het is toch een 9 geworden, met een hele goede reden. Maar betekent dit dat het tegen of toch mee is gevallen? Nee, daar heeft het niets mee te maken. Lees verder.

Samengevat was het begin van de reis en het einde uitstekend geregeld. Van introductie tot afscheid. De informatie was helder en simpel. De geplande activiteiten waren volledig vrijwillig om bij te wonen. De uitspraak "niets moet" geldt hier heel duidelijk.

Er zijn twee redenen dat het een 9 is geworden. De eerste is vanwege de groep. Alle, maar dan ook alle mensen in de groep waren fantastische leuke mensen. Dit is eigenlijk heel zeldzaam. In het verleden heb ik ook single reizen meegemaakt. De mensen waren daar ook gezellig, maar het gevoel met de reis was anders.

Tweede reden is onze reisleider Roy, die toch echt heel veel pluimen verdiend. Hij heeft wanneer het moest zich gedragen als een reisleider en wanneer het kon als onderdeel van de groep. Complimenten aan Roy!

Laat je niet afschrikken door de opmerkingen over de groep. Dat het zo uit heeft gepakt is zeldzaam, maar dat betekent niet dat de rest saai of minder leuk is. Volgens mij zijn over het algemeen Villa Vibe reizigers gewoon leuke, intelligente en actieve mensen.

Als jij geen moeite hebt single reizen en lol wil trappen, dan zit je bij Roy met zijn Ibiza Vibes in ieder geval heel goed.

Max uit: Uithoorn

19-10-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza

Dit was de beste vakantie ooit! Villa Vibes is er in geslaagd om een vakantie te organiseren waarbij echt alles kan en niets moet. Vanaf het eerste kennismakings moment met de groep via Facebook tot en met de thuiskomst, alles is top geregeld. Helemaal fantastisch was onze ROYale reisleider. Duiken, scootertochten, kroegentocht, toegang tot feesten, alles regelt hij voor jou en de groep. En als je denkt dat dit al geweldig klinkt, voeg daar dan een uitstekend hotel aan toe en je begrijpt waarom ik dit de beste vakantie ooit vind.
Als een super gezellige groep, een top reisleider, prachtig weer, uitstekend hotel, uitermate goede feesten in de beste clubs en beachbars, leuke uitstapjes en ook nog tijd om te relaxen aan het zwembad klinkt als iets wat je ook meegemaakt moet hebben, laat dan even weten wanneer je van plan bent te gaan, ik ga mee!
Tot de volgende Ibiza Vibes!

Judith Scholtes

19-10-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza, weekend Vechtdal, strandfeest

‘Daar loop je dan alleen met je koffer...’’, natuurlijk is dat doodeng, maar zodra je de groep leert kennen is dat zo weg. Iedereen heeft dit namelijk, dat schept een band!

Het bijzondere aan VillaVibes vind ik de persoonlijke inbreng van de club en begeleiders. Ze doen oprecht hun best om de ‘vibes’ op elk moment te organiseren.

Ik ben nu 2x mijn stem kwijt geraakt op zo’n reis door het lachen en gezellig doen, het lijkt wel jongerenreis - voor volwassenen.

De sfeer is bijzonder toegankelijk iedereen is open naar elkaar, lekker kletsen, lol hebben, soms jammer dat je deze sfeer in een normale kroeg niet meer tegenkomt (althans niet in Rdam).

Als je twijfelt,...zeg ik gewoon doen! Wat is het ergste wat je kan overkomen?
Ik heb nieuwe vrienden gemaakt, mezelf uitgedaagd in deze en leuke vakanties gehad;)

Tot snel!

Maritza uit: Nijkerk

18-10-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza 11 sept 2017

Ibiza Vibes was geweldig! Mijn eerste keer mee met VillaVibes. Best spannend vooraf, maar het voelde al goed vanaf het vliegveld. Super leuke groep gehad. Veel verschillende type mensen, maar toch met zn allen 1 groep! Veel gedaan, veel wezen stappen, korte nachtjes gemaakt, prachtig hotel Garbi, ideale ligging. Vrolijke reisleider Roy had elke dag een leuk programma voor ons in petto. Niks moet, alles mag. Echt een top vakantie gehad!!

Michel uit: Maarheeze

14-09-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekenVibes 8 september

Top geregeld. Goed eten. Mooie balans tussen vrijheid en geregelde activiteiten. Gezellige en diverse groep mensen.

Eva

14-09-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? VillaVibes 8 september

● Prachtige ruime en luxe locatie met fijne bedden
● Heerlijk eten & all inclusive
● Super vriendelijke & enthousiaste reisbegeleiding
● Vrijheid en mogelijkheid tot deelname aan verschillende leuke sportieve groepsactiviteiten