Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Suus uit: Hengelo

17-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Italie Wolkenstein - Oud en nieuw

Leuke reis, leuk gezelschap! En we hadden ook nog eens super goed weer. Voor herhaling vatbaar.

Jutta Feijts uit: Roermnd

17-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? 9

Weekje wintersport naar San Cristina was top! De locatie was super, de groep was gezellig. We hebben met zn alle genoten van weekje skiën, snowboarden, Apreski en de Jacuzzi😇. Tevens de reisbegeleiding zorgt voor gezelligheid, maar ook genoeg activiteiten. Het motto alles mag maar niks moet bevalt mij het meest aan deze vakantie!

Leonieke

16-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Italië

Een week lang lachen, snowboarden en feestjes maken! In een goed (!) hotel en met prettige, gezellige begeleiding wat dit absoluut mogelijk. Niks moet, alles kan; echt vakantie!

Mandy Den Boer uit: Deventer

09-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Villa Vechtdal 26-29 dec

Wat een ervaring om deze reis te boeken zonder te weten wat je te wachten staat! En zo mooi is de verrassing wanneer je er middenin staat: leuke en lieve mensen ontmoeten, tot midden in de nacht spelletjes spelen of los gaan op de dansvloer, verrassende gesprekken tijdens een boswandeling, heerlijke bedden, schone kamers en fantastische maaltijden. En dat allemaal mogelijk gemaakt door een crew die alles in het teken stelt om er fantastische tijd van te maken. Dankje wel Barbara, Remco, Jeffrey, Simone en Martijn!

Andre uit: Nieuwegein

01-01-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes - Manoir du Sartay

Weer een fantastisch weekend gehad, Wat een sfeervolle villa op een toplocatie. Weer top georganiseerd, VillaVibes het was weer fantastisch, bedankt.

Lesley van Gilst uit: Spijkenisse

30-12-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Midweek Vechtdal (2e kerstdag)

Mijn allereerste ervaring op het gebied van Singles reizen. Alle vooroordelen zijn zo niet waar en wat een fantastische ongedwongen sfeer met een super gezellige groep mensen!

Evelien

24-12-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes Manoir du Sartay 15-18 december

Wat was het fijn! Vanaf de heenreis de eerste contracten gelegd (samen in de file schept toch een band....) We kwamen laat aan, maar er was op ons gewacht met het eten, hoe lief! Leuke mensen, ongedwongen sfeer, een topcrew die er alles aan deed om het ons naar de zin te maken, heerlijk eten van Lennart, zingen, foute kersttruienparty, spelletjes spelen, salsales, pubquiz, goede gesprekken, buitenactiviteiten..... Qua activiteiten voor ieder wat wils en niets moet, alles mag! Ik ben nog aan het nagenieten! Voor alle singles die houden van gezelligheid en nieuwe mensen leren kennen: twijfel niet, gewoon doen! Het komt altijd goed 😊

Umut

23-12-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay 15-18 dec

Stel je voor.. dat je bij binnenkomst bij de deur, een warme chocomel krijgt.. waarna je verder loopt en alles binnen in de kerstsfeer is opgetuigd. Inc leuke & fijne mensen, open haarden, hapjes & drankjes. Zo een weekend kan eigenlijk niet meer stuk. En zo is het gebleken. Alles mag, niks moet.

Super relaxte crew van Lennart die als kok magnifiek heeft gekookt het gehele weekend. Karlijn, Judith, Max, Joris & Martijn zorgen voor een onvergetelijke gastvrijheid & gezelligheid.

Hoogtepunten:

- Gitaar spelen bij de open haard & zingen cq. chillen
- Dansjes doen
- Afchillen
- Pubquiz, winnen :)
- Bierkip
- Marco de hond mee
- Fikkie stoken bij de haard buiten
- Sjoefen met dienbladen van de besneeuwde heuvel

Nu de volgende villavibes ervaring aan het plannen.. top!

Arnoud

02-12-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? WeekendVibes - Manoir du Sartay

Wat mij met name goed beviel tijdens dit weekend was om twee dagen naar buiten te gaan en in de heuvels te wandelen met een groep. Modder aan de schoenen en schone lucht in de longen, heb je tijdens de wandelingen de tijd om te praten met andere deelnemers die met een open vizier naar het weekend zijn gekomen. Er zitten altijd een paar bij met een bijzonder verhaal dat inspireert of je raakt. En verder veel gelachen - ook belangrijk. Goed gegeten en bij het knapperende haardvuur alle gelegenheid om spellen te spelen en op ontspannen manier nog meer mensen beter te leren kennen.

Gisela Huininga uit: Amersfoort

28-11-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Manoir du Sartay

De vlag van Villa Vibes wappert als je het pad neemt richting villa Manoir du Sartay! Het (mini)vakantiegevoel komt gelijk binnen. Een warm welkom van de crew die je uitnodigt voor een hapje en een drankje. Je maakt kennis met allemaal gelijkgestemden en je hebt gelijk het gevoel dat je niet alleen bent gekomen! De haard brandt en de geur uit de keuken is verrukkelijk! Lekker tafelen, lekker eten, muziekje, een dansje en ik beland voldaan in mijn bedje! De ochtend is relaxed. Alle tijd om te ontbijten wat de crew heerlijk heeft verzorgd. Het programma is wandelen, fietsen of dingen die je zelf wilt gaan doen. In de middag heeft Lennart heerlijke dingen voor ons gemaakt. Soepjes, kaasjes, broodjes met allerlei tapenades. We spelen een spelletje, we babbelen, we lachen! De avond weer met lekker eten en de sfeer is gemoedelijk. Ik verbaas me erover dat ik weer rond 03.00 in bed lig. Geen benul van tijd en zo is het al snel zondag. Een dagje dat mensen gaan klimmen, wandelen of een museum bezoeken. Ik ga met een aantal mensen naar de brouwerij van La Chouffe. Een echte aanrader! Mocht je dit willen doen dan twee weken van te voren boeken😊. Wij missen daardoor wel de lekkernijen in de middag van Lennart maar het avondeten smaakt daardoor extra goed. Na het eten is er een leuke pub quiz georganiseerd door de crew. Deze avond lig ik er toch iets vroeger in, de vermoeidheid slaat toch een beetje toe. Maandagochtend ons laatste ontbijt samen. We nemen afscheid van elkaar. Wat heb ik genoten! Iedereen reuze bedankt voor dit leuke weekend. Complimenten natuurlijk aan de crew: Roy, Erik, Lennart, Rob en Barbara!