Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Marianne Zijlstra uit: Den Haag

28-03-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Snowvibes les Arcs

Alles in de puntjes geregeld en goed in balans :) Een reis om nooit meer te vergeten

Franny Dekkers uit: Utrecht

12-03-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Diversen. O.a. wintersport

VillaVibes is een fantastische reisorganisatie! Allereerst hebben ze een super gevarieerd programma. Van wintersport tot strand tot weekendjes weg. Daarnaast zijn het relatief grote groepen waardoor er altijd wel mensen bij zijn met wie je een gezellige top vakantie kunt hebben. En het feit dat de man-vrouw verhouding klopt én dat het groepen zijn van 'jouw' leeftijdscategorie maakt het helemaal af. VillaVibes staat in één woord voor GENIETEN!

Gerben

05-03-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Zeilreis (2x)

Beide reizen waren super goed georganiseerd, vanaf enkele weken voorafgaand aan de reis tot op het moment van terugkomst weer op Schiphol. Het leukst vond ik de diversiteit in bestemmingen, medereizigers, restaurantjes en haventjes, de gesprekken onderling, borrels. Iedere keer was anders. Ook fijn om tijdens het zeilen soms ook lekker op het dek te relaxen en daarna lunchen op zee met een heerlijk verfrissende duik het water in. Echt een aanrader!

Bauke jan

Met welke reis ben je meegeweest? Snowvibes Flachau

Optimaal vakantie met Villavibes. Vier keer wintersport en telkens een leuke groep gelijkgestemden die vooral lekker plezier willen maken. In ongedwongen sfeer met prima faciliteiten en veel leuke activiteiten.

Linda uit: Bergen op Zoom

Met welke reis ben je meegeweest? Flachau 11-2-17

Ik heb het enorm naar mijn zin gehad! Een groep van 50 mensen die allemaal op zoek zijn naar gezelligheid! Dat moet toch goed komen? En toch dacht ik van te voren, ohh jeem wat ga ik nu doen? Zal ik het wel leuk vinden? Maar als je tussen een groep van 50 mensen niet wat mensen kunt vinden met wie je het gezellig kunt hebben, en lekker lachen, dan ligt het echt aan jezelf! Super georganiseerd! Goede accomodatie. Lekker skieen en apres skien met een leuke groep! Als je zin hebt om te skien, en je vrienden gaan niet mee, ga mee met Villavives, echt, een super beleving!

Albertine van Leeuwen Boomkamp uit: Nijkerk

Met welke reis ben je meegeweest? Snowvibes Flachau '17

Superleuke week in de sneeuw gehad met een gezellige groep in een goed hotel! Crew was goed betrokken en gezellig, rodelen en pubquiz waren leuke activiteiten! En heerlijk geskied; voor elk niveau is er een skisafari te vinden! Een leuke vakantie hebben, lekker skiën met mensen met hetzelfde doel, après-skiën en deze week ook rodelen en een pubquiz! Erg goed georganiseerd en op een ongedwongen manier nieuwe mensen leren kennen! Ik raad het iedereen aan!

Marije

Met welke reis ben je meegeweest? SnowVibes Flachau

Geweldige reisorganisatie waarbij je gegarandeerd leuke mensen ontmoet! Ook deze keer was het gebied prachtig, het hotel was top (met wellness:)), lekker gegeten, goede gesprekken, kortom voor herhaling vatbaar.

Tim uit: Groningen

Met welke reis ben je meegeweest? Flachau '17

Goede sfeer, leuke mensen ontmoet en erg goede begeleiding! Naast de toffe apres ski ook nog andere activiteiten gedaan zoals een pubquiz en rodelen wat super vermakelijk was!

Dorien uit: Oosterhout

Met welke reis ben je meegeweest? Flachau '17

Eerste keer Villa Vibes smaakt naar meer! Goede sfeer in de groep die qua samenstelling voldeed aan de gelijkgestemdengaranties (leeftijd, man/vrouw verdeling, niveau). Als beginnende skiër heb ik eerst een aantal dagen les gevolgd (met andere beginners uit de groep) en later kunnen aansluiten bij ski-safari’s die door de crew worden georganiseerd. Top om mede vibers na een dag genieten op de piste te treffen in de après-ski en samen een feestje te bouwen. Er worden door de crew activiteiten georganiseerd maar er is ook ruimte voor eigen initiatief. Dit alles verloopt heel natuurlijk omdat de crew ook tot de ‘doelgroep’ behoort, zo heb ik de term meefeestend voorvrouw horen vallen :). Hotel, verzorging etc. waren helemaal in orde. Ik heb een heerlijke vakantie gehad, leuke nieuwe contacten opgedaan, wil zo terug!

Willemijn uit: Enschede

28-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Snowvibes Val Thorens '16 en Flachau '17

Ik ben tweemaal met Villavibes op wintersport geweest en beide keren is mij erg goed bevallen. Vooraf goede en duidelijke informatie. De bus met daarbij een goodiebag was ook prima. De wintersporten waren deels verschillend (chalet vs hotel) maar beide hebben zo zijn charme en pluspunten. Vooral de koks in de chalets waren geweldig! Tijdens de vakantie ontbreekt het aan niets. Enerzijds organiseren ze de skisafari, pubquiz of rodelen maar anderzijds is het ook doen waar je zelf zin in hebt. En de après ski wordt niet vergeten!
Tijdens beide wintersporten heb ik gezellige mensen ontmoet en op mijn eigen niveau kunnen skiën. Ook de crewleden waren top. Dus een weekend/week met Villavibes is zeker voor herhaling vatbaar!