Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Maurice uit: Nijmegen

16-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Sailvibes

Na enige aarzeling toch maar meegegaan met een vrijgezellenreis. Ik heb veel gereisd , maar vond dit mijn leukste reis ooit. Niet vanwege de mooie landschappen, tempels, gebouwen, maar vanwege de mensen, de nieuwe ervaring en het weer volledig jezelf zijn zonder je vaste patronen mbt vrienden en kennissen.
Had ik dit maar een paar jaar eerder gedaan.

N. Baremans

16-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Lapland

Super mooie en goed georganiseerde reis!

Astrid Leune uit: Schiedam

Met welke reis ben je meegeweest? Lapland

Geweldige reis met gelijkgestemden en uitstekend georganiseerd!

Jessica During uit: Nijkerk

Met welke reis ben je meegeweest? Lapland

Het was mijn eerste groepsreis dus ik was wat sceptisch.. Maar de reis naar Lapland was helemaal TOP!! De ene dag nog mooier en meer bijzonder dan de andere! De groep was erg gezellig, relaxt en bleek echt gelijkgestemd met een goede verhouding man/vrouw. Ook was het programma uiterst flexibel. De reisleidster gaf door ervaring suggesties voor activiteiten, liet ons zelf aangeven waarneer we wat wilden doen en ging dat daarna regelen inclusief vervoer en ook nog eens voor de meest gunstige prijs! En nog belangrijker.. de reisleidster was zelf ook een hele gezellige, spontane, relaxte en actieve meid! :-) In een woord 'fantastisch' en wanneer gaan we weer!!

Maurice Ott uit: Hoorn

15-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Verschillende (6x)

Uitstekend georganiseerd met vaak net iets Extra.
Een snoepje voor in het vliegtuig. Een persoonlijke welkomstboodschap bij ontvangst. Aandacht voor persoonlijke wensen. Gelijkgestemden garantie. Uitstekende reisbegeleiding.

Susanne

13-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Lapland

Een geweldige ervaring in een supermooie omgeving. Goed georganiseerd, met genoeg vrijheid om je eigen ding te kunnen doen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Arnoud Vermeulen uit: Sassenheim

12-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Lapland

Wat een top vakantie was dit. Prachtige omgeving, een hele leuke groep en alles was top geregeld complimenten zou hoort een vakantie te zijn.

Estelle Vultink uit: Boekelo

11-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Beachvibes, Ardennen, Golfvibes, borrel

Ik ben fan van Villavibes! Het is altijd goed geregeld, de verhouding man / vrouw is evenredig, de plekken waar ze naartoe gaan zijn van zeer goede kwaliteit en er zijn altijd leuke mensen bij wie je kunt aansluiten. Het gaat er hier niet om om 'je ware' tegen te komen, maar gewoon om een geweldige tijd te hebben met gelijkgestemden, die daar ook allemaal alleen zijn en dus ook aansluiting zoeken. Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand buiten de boot viel. En als je dan toch toevallig een superleuk persoon tegenkomt, dan is dat mooi meegenomen. Oftewel: heb je zin in leuke gesprekken, leuke mensen, heerlijk dansen, borrelen en gezellige dingen samen doen, dan is dit je organisatie!

Lynn De Jongh uit: Assen

08-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Vechtdal

Een ontspannen weekend met gelijkgestemden. Het voelt als een schoolreisje, zo fijn onder de 'onzen' te zijn en lol te hebben.

Liz

08-02-2017

Met welke reis ben je meegeweest? Ardennen

Heerlijk weekend weg, leuke en goed verzorgde activiteiten, super lekker eten, enorm goede sfeer, prachtige locatie een super leuk en compleet verzorgd weekend waar alles mag en niks moet, kortom een aanrader.