Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,0

Frederique Mullekens uit: Maastricht

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 19-10-2018

Laat je lekker verwennen in een knus kasteel met goed gezelschap in een prachtige omgeving!

Eveline

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 12-10-2018

Ik heb dit weekend genoten van mijn eerste singlesweekend bij VillaVibes. Ik had nog geen ervaringen met singles reizen en nu baal ik dat ik dit nooit eerder heb gedaan. In een korte tijd heb ik ontzettend leuke mensen ontmoet en genoten van een heerlijk weekendje weg. Ik kijk nu al uit naar mijn volgende weekend.

Dianne Remkes uit: Oss

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen 12-10-2018

Ik zou deze vakantie zeker wel aanraden. Ik heb het top gehad; leuke mensen leren kennen en veel gelachen. Mensen komen ook niet met hoge verwachtingen of gaan krampachtige gesprekken aan. Positief opvallend was juist de relaxte sfeer en houding van iedereen. Je bent echt even weg met mensen die ook op standje 'lol' staan. Daarnaast ook leerzaam voor jezelf; heb hier wel weer 1 of 2 dingen over mezelf geleerd. Ervaring die ik zeker meeneem.

Jessica uit: Heemskerk

26-10-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal) 6-13 okt. 2018

Een weekend met Villa Vibes is echt super! Altijd leuke activiteiten te doen! En of je nou van een bordspelletje houdt, of van een goed gesprek of toch liever uit je dak op de dansvloer. Alles kan!

Maud uit: Utrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal)

Omdat je een reis kiest met een bepaalde activiteit zal je altijd ook mensen vinden waarmee het klikt!

Robbin uit: Delft

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal)

Wil je op vakantie en nieuwe mensen ontmoeten die dezelfde interesses hebben als jou? Boek dan een vakantie bij VillaVibes! Niet twijfelen, gewoon doen!

Wendy uit: Abcoude

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal)

Vooraf was ik nogal sceptisch zal het echt zo leuk zijn als anderen zeggen? Op vakantie met een groep vreemden, onbekende plek en ik kan niet eens surfen. Lekker naïef toch de vakantie geboekt. Al mijn verwachtingen werden overtroffen. De groep was ontzettend gezellig, surfen was tof en we zaten op een pracht locatie. Ondanks dat het een groepsvakantie is, was er alle ruimte om je eigen ding te doen: aan het zwembad chillen, drankjes drinken in het dorp, fietsen in de omgeving, naar Lissabon gaan noem maar op. Bij twijfel boeken! Als je het meemaakt weet je pas echt hoe het is.

Bram uit: Utrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal)

De reis die ik geboekt had was de surfreis naar Ericeira, Portugal! Ik kan jullie deze reis ook echt allemaal aanraden. Je verblijft in een goed onderhouden Finka achtige woning met zwembad, aangelegde tuin en buiten bar waar je uiterst goed verzorgd wordt door Noora, Erwin en Ray. Zij maken ook drie avonden een hele lekkere maaltijd voor je klaar. Pizza avond is daarvan veruit de beste!!!! Prijzen voor tosti's, drankjes en snack zijn ook zeer schappelijk. De kamer zijn ook fris en ruim. De sanitaire voorzieningen zijn ook goed. Ik zou de reis zo weer boeken.

Cosmas uit: Rotterdam

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira (Portugal)

Het blijft spannend... je eerste single reis. Al surfend op de site van VillaVibes sprong deze reis er voor mij tussenuit. Wat een leuke combinatie van actief bezig zijn en een vrije invulling daarbuiten. Dit moest ik ervaren! En dan is het zo ver. Je ontmoet de groep op het vliegveld en raakt aan de praat. Iedereen heeft er zin in. Eenmaal geland stond de transferbus al klaar en zat de gezelligheid er goed in. Iedereen was wel een beetje moe van het vroege opstaan, maar de aankomst bij het surfhouse maakte alles goed. Wat een mooie plek: lekker zwembad, relaxte bar en het surfhouse zelf ook prima. De eigenaar begroette ons en er hing gelijk een sfeer van: "alles kan en niets moet". Sommige gaan het stadje in en anderen blijven hangen bij het zwembad. Iedereen betrekt elkaar met welk plan dan ook en aanhaken kan overal. De eerste avond met z'n allen uit eten. Gezellig om met zo'n groep op stap te gaan. Dan is het toch zover: de tweede dag begint de surfles. Wat gaaf om dit met z'n allen mee te maken: vallen (zacht) en weer opstaan en met wat oefening te blijven staan op de plank. Ohja, en elkaar aanmoedigen! Na de surfles is het toch wel even bijkomen aan de bar met een goede tosti. Weer lekker relaxen of naar de stad, waar best wat te zien is. De fiets brengt je er iets sneller. Op tijd terug voor de yoga. Ja... zo gaat de week snel voorbij en eenmaal in Nederland doe je alles voor nog een surfweek :-)

Frederic De Langhe uit: Olsene (B)

Over welke reis geef je een beoordeling? Surfen Ericeira

Zeker een aanrader!
eigenlijk niet echt duur als je kijkt wat er allemaal inzit.
Leuke mensen zowel in de groep als de mensen van het hotel.