Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Aniel Bipat uit: Hoofddorp

19-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Ibiza

Na mijn eerste reis (weekendje weg: vechtdal) dacht ik: "de tweede keer kan nooit zo leuk zijn", dus ik moet er niet teveel van verwachten. Maar nu mijn 2e reis (weekje ibiza) met villavibes erop zit, weet ik nu dat het geen toeval was. Het avontuur, de groep, de accommodatie en begeleiding/ voorbereiding heeft ervoor gezorgd dat het weer geslaagd was. Ik heb erg genoten en binnenkort ben ik weer van de partij.

Angela van Ginkel uit: Vleuten

11-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Prachtige omgeving, sfeervolle stad, heerlijk weer, goed hotel en lekker kort vliegen. Gezellige sfeer in de groep, leuke tripjes, de vrijheid om te doen waar je zin in hebt, fijne reisleider... Wat wil je nog meer?

Renate Van Maaren uit: Gorinchem

10-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Tot op heden is elke vakantieweek/weekend een succes geweest.

Edwin Mensink uit: Brielle

09-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Ik had een weekje nodig om bij te tanken en aangezien al mijn vrienden getrouwd zijn en dus niet weg kunnen, zocht ik een alternatief. Ik had al een reis gemaakt met Villavibes (weekend zeilen op de Wadden), dus waarom niet nog een keer. Vorige keer was erg ontspannen.
Ik ben blank ingestapt en bij het ophalen van de bagage op de luchthaven in Dubrovnik bleek al snel dat het een gezellig groep zou worden. Gedurende de week bleek dat ook waarheid.
Gezellige mensen en een mooi hotel hebben bijgedragen aan een super week. De inzet van de reisleider was enorm. Hij heeft voor iedereen een passend programma samengesteld. Niks hoeft maar alles mocht. Enorm genoten.

Rob uit: Etten-Leur

07-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Perfecte combi tussen stad, strand en de 'vibes' van de clubs en cafés. Bij binnenkomst in de oude stad van Dubrovnik ervaar je geijk de goede sfeer en zie je hoe mooi en bijzonder de stad is.
Zeer tevreden over totale reis. Leuke mensen ontmoet, veel lol gehad en gelachen, goede gesprekken gehad maar bovenal: heel de week genoten van begin tot eind waarbij de waan van alledag even niet aan de orde was.

Suzanne uit: Aalsmeer

07-07-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dubrovnik

Fantastisch geregeld, heerlijk hotel, veel mogelijkheden wat betreft uitjes/excursies en tegelijkertijd geen enkele druk om mee te gaan, dus lekker niks doen was ook oké. Enorm leuke groep waarin iedereen openstaat voor gezelligheid en goed gesprekken. Heerlijke vakantie en zéker voor herhaling vatbaar!

Chantal

28-06-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Weekend Ardennen

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Er is van alles te doen en ook als je helemaal niets wilt doen, is dat prima! Er ontstaan allerlei leuke gesprekken, je leert mensen kennen die je normaal nooit zou spreken, er is gezelligheid, leuke activiteiten, heerlijk eten en genoeg te drinken :)
Ik was er de 1e keer een beetje bang voor dat het erg gericht zou zijn op 'single ontmoet andere single', maar zo is het totaal niet. Het is gewoon een grote gezellige groep die allemaal komen om een leuk weekend te hebben, zonder druk en zonder dat er iets moet.

Ik ben nu voor de 2e keer mee geweest en heb een nóg leuker weekend gehad dan de 1e keer. Ik ga deze zomer dus misschien weer richting dat prachtige huis in de mooie Ardennen! :)

Ellis Bossers uit: Amsterdam

27-06-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Lapland

Lapland was een reis die ik altijd al eens wilde doen. Super dat Villavibes deze kant en klaar aanbood. Kost wat helaas, maar ik hield het al jaren in de gaten en goedkoper gaat gewoon niet naar zo'n bestemming. Met een man(en vrouw) of 20 in een knus chalet, leuke excursies, alle ruimte om mee te doen met feesten of even een momentje voor jezelf te pakken, prettige reisbegeleiding.. zoals ik gewend ben van Villavibes zat alles er weer op en aan om er een fantastische vakantie van te maken.
Ik heb genoten van de sauna's in het chalet, prima eten, een klein dansje af en toe (het dorpje was niet heel bruisend in januari), de bijzondere excursies (huskie, sneeuwscooter, wandelen op sneeuwschoenen) en de leuke reisgenoten! Gaaf dat dat laatste ook altijd goed zit. De groep is altijd groot genoeg om met voldoende mensen een klik te hebben.
En wat ik zelf altijd leuk vind (los van deze Laplandreis); er zitten vaak 1 of 2 figuren bij waar je niet direct enthousiast van wordt. En die blijken vaak achteraf toch een hele leuke bijdrage aan de groep te hebben en hun plek in de groep toch te vinden.

Saskia uit: Nijmegen

05-06-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Hike & Bike Mallorca!

Ik heb een super week gehad op Mallorca met Villavibes! Leuk eiland, mooie natuur om te hiken, gezellige groep mensen, prima hotel, kortom een aanrader als je met een leuke club singles een lekker actieve vakantie wil doen! Volgend jaar ga ik mee biken! :)

Paul uit: Den Haag

02-06-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? SnowVibes Les Arcs 2000

Fantastische reis. Hele leuke groep. Elke dag op pad onder leiding van de skisafarigidsen. Heerlijk eten in je eigen chalet met een privé kok. Echt een aanrader!