Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Nana uit: Hilversum

Over welke reis geef je een beoordeling? KiteVibes - Portugal

Was voor mij de eerste keer en vond het van te voren super spannend om met groep onbekenden een hele week samen te moeten zijn en een kamer te delen met iemand die je ook niet kent, maar wat een feestje was deze vakantie! Ben blij dat ik gegaan ben. Aan het eind van de vakantie voelt iedereen vertrouwd. De sfeer was: alles mag, niets moet en gezellig als je mee doet, maar even een moment alleen pakken, is ook helemaal goed. Dus twijfel je? Niet meer doen en gewoon boeken :)

Ingrid uit: Bergen op Zoom

Over welke reis geef je een beoordeling? KiteVibes - Portugal

Als je van watersporten en het Mediterraans leventje en keuken houdt, is deze reis zeer aan te bevelen!

Laurent

Over welke reis geef je een beoordeling? KiteVibes - Portugal

Top vakantie prima georganiseerd!

Peet Meijer uit: De Bilt

Over welke reis geef je een beoordeling? KiteVibes - Portugal

Een beetje "high top" deelnemers, wat waarschijnlijk wel de doelgroep is. Ik heb het idee dat de deelnemers zich hoger willen profileren dan ze werkelijk zijn.

natascha

Over welke reis geef je een beoordeling? OerolVibes

Sfeer is super alles mag en niks moet. Je hoeft niet met iedereen vrienden te zijn, maar je kan nog steeds met iemand een praatje maken als je daar behoefte aan hebt.

Daan uit: Tiel

Over welke reis geef je een beoordeling? OerolVibes

Ik kan het aanraden omdat er altijd wel iemand bij zit waar je een klik mee zal krijgen. Kan een goede vriend(in) dan worden.

Raldy uit: Amsterdam

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kroatie - Juni

Niet twijfelen, gewoon doen! Bijna iedereen reist alleen en staat open voor contact. Binnen 1 dag heb je al het gevoel dat je elkaar al veel langer kent. Leuke gesprekken, dansen, drinken, luieren, actief bezig zijn, alles wat een vakantie moet hebben.

Martijn den Dungen

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kroatie - Juni

Ontzettend relaxte vakantie. Een mooie combinatie van activiteiten en relaxen in een schitterend hotel op een heel mooi park.

Wij zaten in het voorseizoen, toen waren in ieder geval de stapmogelijkheden beperkt. Dit vond ik totaal niet hinderlijk, anderen mogelijk wel een beetje.

Jan uit: Dordrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kroatie - Juni

Ongedwongen vakantie waarbij aan alles is gedacht. Je hoeft zelf niet meer te doen dan te genieten samen met de superleuke groep! Niet twijfelen, gewoon boeken dus!

Tim uit: Eksel (België)

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Kroatie - Juni

Lekker eten, mooie locatie, veel bezienswaardigheden, Top Beach Club, goede variatie tussen actief en rust op vakantie. En vooral veel gelachen. Dat is het belangrijkste.