Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 9,1

Joep uit: Amsterdam

15-05-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Dinnervibes

Leuke avond gehad ! Gezellige mensen die allemaal openstaan voor iedereen en goede sfeer in een goede setting! Goede vibe om iemand te ontmoeten 😉👍

Elles Droppers uit: Zevenaar

12-05-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? DinnerVibes

DinnerVibes was goed georganiseerd. Het eten smaakte lekker en de sfeer was relaxed. Na het diner was het optionele vragenvuur een leuke onderbreking. Met diverse vragen kon je weer acht nieuwe mannen iets beter leren kennen. Wat de drempel om tijdens het feest op iemand af te stappen verlaagde. Ook tijdens het avondfeest was de sfeer aangenaam. Voor mijn gevoel waren alle gasten enthousiast, open-minded en daardoor toegankelijk.
Al met al een enerverende avond!

Taryn Geerling uit: Zevenaar

08-05-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? IJsland, Ardennen en Dinervibes

Wat was het een super gezellige avond afgelopen zaterdag!!! Na een vakantie met Villavibes naar IJsland, een weekend naar de Ardennen en een helaas voor mij geannuleerde skivakantie naar Les Arcs (volgend jaar ga ik in de herkansing), was het nu een keer tijd voor een Event met Villavibes. En wat ik heb ik genoten J. Waar ik normaal altijd heel verlegen ben in een omgeving met onbekenden en me meer op de achtergrond begeef (behalve op de dansvloer want daar hoef ik geen gesprek aan te gaan), valt het me op dat ik bij alle activiteiten van Villavibes me op mijn gemak voel en met iedereen zomaar klets. Het was een ontspannen en zeer gezellige avond en zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb al veel fijne momenten met Villavibes mogen beleven en dat gaan er zeer zeker nog meer worden.

els

30-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? vechtdal weekend april 2017

fijne plek, hele leuke groep, heerlijk weekend gehad. Met zoveel mensen is er altijd wel een aantal waar je een klik mee hebt!

Bo

29-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes, Les Arcs

Dit was de tweede wintersport met VillaVibes. Beide weken waren echt super! Alles was tot in de puntjes geregeld en je krijgt echt waar voor je geld. Daarnaast heb ik onwijs veel toffe nieuwe mensen ontmoet. De reizen van VillaVibes zijn zeker een aanrader.

Christian Van Haaren uit: Boxtel

10-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes

Super relaxte skivakantie, vanaf het moment dat je in de bus stapt is alles perfect geregeld. Complimenten voor de flexibele begeleiding en de creatieve koks. Ik heb echt t gevoel gehad er heerlijk tussen uit geweest te zijn, kortom: voor herhaling vatbaar!

Max Rookmaker uit: Numansdorp

10-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Kirchberg Feb

Het was meer dan fantastisch!! Ik heb een geweldige week gehad. Met name Marike, Martin en Nico hebben zo goed hun best gedaan, wanneer ik deze mensen een 11 had geven zouden zij die dik verdiend hebben!

Max Rookmaker uit: Numansdorp

07-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Kirchberg feb 2017

Leuker kan niet. Wat een fantastisch

Hanneke

01-04-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Les arc snowvibes

ontzettende gezellig en ontspannen vakantie. Je hoeft nergens over na te denken. Heerlijk eten word je voorgeschoteld door de chefs, waar je uit verschillende menu's kan kiezen. ontbijt staat klaar!
Prachtig skigebied , waar je door je skisafari gids doorheen geleid wordt en gezelligheid is altijd te vinden in een grote groep. Heb mij prima vermaakt

Lianne uit: Zutphen

31-03-2017

Over welke reis geef je een beoordeling? Snowvibes Les Arcs

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Echt alles was tot in de puntjes geregeld. Het eten was heerlijk, de groep gezellig en de skisafari's top.

Het voordeel van een grote groep is dat er altijd wel mensen zijn om een gezellige vakantie mee te vieren.

Ik ga zeker nog eens mee!