Beoordelingen VillaVibes

• Hoe beoordeel jij deze reis? 8,9

Eline uit: Utrecht

Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Gardameer - 21 juli

Ik heb een gewedige vakantie gehad in Arco! Met een groep van gezellige, sportieve gelijkgestemden prachtige wandelingen gemaakt door de bergen en langs het Gardameer. En 's middags gezellig ontspannen aan het zwembad. Een perfexte mix van inspanning, ontspanning en gezelligheid! Ik raad een reis met Villavibes dan ook zeker aan!

Marelis uit: Voorburg

Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Gardameer - 21 juli

Zeer goede groepsleidster die het iedereen naar de zin maakt en echt dat extra steentje bijzet, fantastische wandelgidsen die zeer kundig en sympathiek zijn en graag kennis delen en zich zeer verantwoordelijk voelen voor het veilig verlopen van de wandeltochten, mooi hotel met goede kamers op een goede ligging in de stad op loopafstand van het historische stadscentrum waar zich veel winkeltjes,ijssalons,restaurantjes e.d. bevinden

Michiel uit: Rotterdam

Over welke reis geef je een beoordeling? Hike&Bike Gardameer - 21 juli

Ben jij een single, hou je van actieve vakanties: ga dan mee met VillaVibes. Goede organisatie die weet wat een vakantieganger nodig heeft. Mooie tochten, mooi gebied, zwembad, feestjes op zijn tijd, maar bovenal relaxte Vibe = werkelijk niets moet, alles mag.
Stel jezelf flexibel op (vooral bij het carpoolen), maak mooie tochten door de natuur en vergeet niet dat je op vakantie bent - jouw vakantie.

Lara uit: Wageningen

Over welke reis geef je een beoordeling? Zeilweekend Waddenzee - 10 augustus

VillaVibes is een ongedwongen vakantie met mensen met dezelfde spirit: we willen allemaal genieten en onszelf zijn. Dat creëert een superdynamiek en unieke vriendschappen!

Teun uit: Tilburg

Over welke reis geef je een beoordeling? Zeilweekend Waddenzee - 10 augustus

Ik raad deze toffe reis wel degelijk aan! Sterker nog 2 jaar geleden ben ik ook met dit weekend mee geweest. Het weekend is erg veelzijdig en de mensen ook zo kan je er voor kiezen om lekker actief mee te helpen bij het zeilen, maar het is ook helemaal prima als je lekker van het zonnetje wil genieten met een drankje in de hand. Er wordt eigenlijk altijd wel een avondje flink gestapt, daarnaast is er nog de mogelijkheid om 's middags iets te doen in Terschelling. Voor je gevoel ben je 4 dagen weg, maar het is maar een weekendje. Heerlijk en een aanrader!

J

Over welke reis geef je een beoordeling? IbizaVibes - 24 juli

Top hotel en goede groepsverdeling. Veel leuke nieuwe contacten opgedaan. Kom je voor de leuke feestjes dan zit je op Ibiza goed. Tip: neem gehoorbescherming mee.

Kom je voor diepgaand/ inhoudelijk contact dan is Ibiza iets minder een aanrader; dit vanwege de vele verschillende feestjes en muziekstijlen waar mensen van houden. Hierdoor leef je als totale groep wat meer langs elkaar heen

Milo Bernard uit: Etten-Leur

Over welke reis geef je een beoordeling? IbizaVibes - 24 juli

Heerlijk relaxvibes vakantie. Bijna alles kan, feesten, excursies, actief bezig zijn tot lekker chillen lounchen. Het hotel zit wel bij de uitgaansstrip. Wil je Ibiza leren ontdekken, huur dan een auto. Heel makkelijk te regelen via het hotel. Het hotel is super

Jos uit: Breda

07-09-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? IbizaVibes - 24 juli

Ibiza stond al lang op mijn lijst om naartoe te gaan en dat blijkt helemaal terecht geweest te zijn!

Cindy uit: Alphen aan de Rijn

29-08-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Zakynthos - 25 juli

Top vakantie gehad. Had niet gedacht dat elke avond stappen nog leuk was en dat ik dat kon, maar genoten. Ontspannen, dansen en gezelligheid met de groep. Ga niet mee als je toerisme niet zo fijn vindt. Is geen authentiek Griekenland zeg maar. T is een echte barstraat. In hotel merk je daar verder niks van dus overdag prima. Stranden zijn ook heerlijk.

Sven Smits

29-08-2018

Over welke reis geef je een beoordeling? BeachVibes Zakynthos - 25 juli

Sluit perfect aan bij de verwachting die het je bij het lezen van de reis geeft!