Beoordelingen Visser Print & Sign

• Persoonlijk advies 9,4

Japke

04-02-2019

Naar aanleiding van jullie Instagram foto zijn wij geïnteresseerd geraakt in bouwborden voor verkiezingen. Goede service en vooral het eindresultaat is zeer geslaagd! Alle vier bouwborden staan op locatie. Mvg Japke Veensma

Henk uit: Groningen

28-01-2019

Goede contacten en samenwerking

Harmen uit: Assen

11-01-2019

Heel vriendelijk personeel en zeer vakkundig. Een super resultaat van hoge kwaliteit

Gert uit: Veenhuizen

17-12-2018

Goede samenwerking met BudgetBusters. Prijs-kwaliteit staat duidelijk op nummer 1!

Jaap uit: Sumar

19-11-2018

Leo uit: Groningen

24-10-2018

Van ontwerp tot uitvoering zeer goed bevallen. Ontwerp wat aansluit bij de wensen.

Marten uit: Tilburg

21-10-2018

Wat een top service! Ik heb bij BudgetBusters een bestelling geplaatst voor 4 bouwborden op betonnen voet. Moesten in noord brabant worden geplaatst, dit allen voor een scherpe prijs. Ook zijn al mijn vragen telefonisch tot in de puntjes uitgelegd, fantastisch. Jullie zullen mij zeker nog eens treffen.

Jan uit: Heerenveen

25-09-2018
9,7

Heel aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding, vandaar eens hier besteld i.p.v. bij onze oude leverancier. De afhandeling van mijn bestelling ging top, het pakket is veilig en snel bezorgd. Nogmaals bedankt.

Heidi uit: Zoetermeer

01-09-2018
9,7

Goede prijs kwaliteit verhouding. Bestelling waren 3 spandoeken in frame voor o.a. aan ons bedrijfspand. Heel gaaf geworden. Keurig bevestigingssyteem (voordelig, ziet er top uit). Ik ben zeer tevreden.

Frank uit: Apeldoorn

16-08-2018

Behulpzaam, vriendelijk. Mooie kwaliteit en leveren volgens afspraak.