Beoordelingen Vloeroptimaal

• Nazorg en garantie 9,0

M. uit: Berkel en Rodenrijs

12-04-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Zeer prettige adviseur met kennis van zaken. Ruime keuze in mogelijkheden voor te renoveren houten vloer. Vaklui met goede apparatuur en ervaring. Goede verhouding prijs/kwaliteit. Ook bij vragen achteraf heldere en goede adviezen.

Francesca uit: Papendrecht

05-04-2018

Ervaring met: Schuren en colorwash

Onze vloer is geschuurd en geolied ( grey wash) we zijn heel erg tevreden! Heel snel een afspraak kunnen maken, en geen vraag was teveel. Mail en telefoon werd binnen een paar uur beantwoord .. Onze vloer is weer prachtig!

Huig uit: Alphen (N-Br)

21-03-2018

Ervaring met: Steen renovatie

Na veel geaarzel toch maar besloten om na 18 jaar onze natuurstenen vloer op te laten knappen. Er waren in de loop van de tijd veel gaten in gevallen en dat gaf een slecht gevoel. Via Vloeroptimaal werd er een specialist ingehuurd om de klus te klaren. Deze gaf aan dat de vloer hersteld kon worden maar dat er nooit een 100% resultaat bereikt zou worden. Wel eerlijk maar toch ook wel wat teleurstellend. Na de voltooiing van de werkzaamheden bleek dit inderdaad ook het geval te zijn. Maar blijkbaar is er het maximale uit gehaald, dus daar moeten we tevreden over zijn. Vloeroptimaal komt bij ons betrouwbaar over, tonen belangstelling en komen de afspraken na.

uit: Bleiswijk

03-03-2018
9,7

Ervaring met: Schuren en oliën

Super tevreden komen afspraak na.

cecile uit: rotterdam

22-02-2018

Ervaring met: Schuren en oliën

Na 7 jaar (en 3 kleine kinderen) was de vloer wel aan een opknapbeurt toe. We hebben deze professioneel laten reinigen en opnieuw laten olien door Vloeroptimaal. Is perfect gegaan! Zelfs de erg donkere plekken bij binnenkomst en in de keuken zijn verdwenen. Vloer lijkt (bijna) als nieuw. Afspraak kon op korte termijn, de werkzaamheden pasten op 1 dag en bij oplevering nog gedegen uitleg en technisch advies gekregen. Een aanrader!

Willemien uit: ulvenhout

17-12-2017

Ervaring met: Schuren en lakken

Peter uit: Rotterdam

08-12-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Professioneel, gemakkelijke communicatie, deskundig advies en goed werk afgeleverd.

Ton en Meta uit: Reigerlaan 5

04-12-2017

Ervaring met: Parket renovatie

Heel erg fijn geholpen als eerste door Marcel.
Dylan heeft onze vloer weer tiptop gemaakt.
Vriendelijke kerel en weet waar hij over praat!
Zal zeker aan fam en vrienden dit bedrijf aanraden!

paula uit: ROTTERDAM

18-11-2017

Ervaring met: Parket renovatie

mijn vloer ziet er weer prachtig uit. Het advies van eerst color wash en daarna half mat lakken heeft een prachtig resultaat en het onderhoud is erg prettig

Kok uit: Steekkant 95, 2993 DB Barendrecht

13-11-2017

Ervaring met: Overige

Op zaterdag gebeld voor informatie en direct gekregen.
Ook toen de afspraak gemaakt werd, werd ik heel snel geholpen. Vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen.