Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 8,9

Kim uit: Rotterdam

24-09-2017

Zangcoach: Duncan Laurence

Op zaterdag 23 september bij vocalcoach Duncan Laurence de workshop "Jouw song in 1 dag" gevolgd. Het was in een woord GEWELDIG!! We waren met z'n vieren, waardoor we tijdens het schrijven extra veel individuele aandacht kregen.
Als je vastloopt met schrijven of je weet gewoon niet hoe je moet beginnen of hoe je het ├╝berhaupt moet aanpakken? Dan zou ik deze workshop zeker aanraden.

Maryse uit: Leusden

22-09-2017

Zangcoach: Manon Wouterse

Manon geeft op hele persoonlijke en fijne manier les. Ze is erg duidelijk. Ze heeft dem goede uitleg die makkelijk toe te passen is. Ze zorgt voor een veilig gevoel tijdens de les waardoor ik me niet in hoef te houden. Na 2 lessen merk ik al vooruitgang.

Mateo uit: Amersfoort

21-09-2017

Zangcoach: Manon Wouterse

Vertrouwen en eerlijkheid maar toch motivatie opbrengen, Manon weet dit iedere keer weer te creeren tijdens de les. Ook voor de volgende les, samen iets nieuws maken van een idee. Dat is wat ik zocht, nu geeft zij realiteit aan! Dank.

Loes uit: Wervershoof

21-09-2017

Zangcoach: Linda Meester

Van begin tot eind top! Enorm genoten, veel gelachen en een enor me overwinning van m'n angst om te zingen. Wordt vervolgt!

Ingeborg uit: Kolham

20-09-2017

Zangcoach: Marcel Swerissen

Het was een zeer heldere workshop waarin alle stemeffecten goed werden uitgelegd en waar persoonlijk op-maat werd gekeken bij elke deelnemer of het goed werd toegepast. Erg leuk ook de masterclass waarin je er in een eigen nummer mee kon oefenen. Het enige jammere vond ik dat ik bij de aanmelding de indruk kreeg door gebruik webteksten, titel met 'coaches' en video's dat de workshop/masterclass gegeven zou worden door een drietal diverse zangers/zangeressen (https://www.vocalcenter.nl/zangworkshops/zingen-met-effecten/), dat vormde voor mij wel een argument om me aan te melden voor de workshop in A'dam; het zou beter zijn dit er explicieter bij te vermelden om geen verkeerde verwachtingen te scheppen.

Mirjam uit: Heerhugowaard

19-09-2017

Zangcoach: Linda Meester

Ik heb een proefles gehad bij Linda en heb dit als plezierig ervaren mede doordat de "klant" centraal staat en je niets wordt opgelegd! Mocht ik weer ondersteuning nodig hebben dan weet ik haar te vinden.

Hendrik uit: Driebergen-Rijsenburg

15-09-2017

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Na de eerste les al vooruitgang en mijn zang klonk ook gelijk beter (hoewel ik die dag slecht bij stem was). Erg duidelijk en doelgericht! Echt een aanrader. :)

Monica uit: Sliedrecht

15-09-2017

Zangcoach: Nicole van Hulst

Fijne en zeer energieke les! Complimenten aan Nicole! Veel geleerd, en we gaan het zeker toepassen.

Brian uit: Spijkenisse

14-09-2017

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Michelle is een geweldige coach. Bij de eerste les vroeg zij wat ze voor mij kon betekenen en wat mijn doelen zijn. We zijn gaan kijken wat we daar voor moeten doen en welke onderdelen we per les gaan doen. Wat ik heel fijn vind is dat Michelle zelf veel ervaring heeft in het vak waar ik ook in terecht wil komen. Zij weet dus als geen ander wat je er allemaal voor moet doen. De lessen zijn super fijn omdat Michelle alles heel goed uitlegt en voorbeelden geeft hoe je de noten kan zingen, en het verhaal van niet lied kan vertellen. Verder leer ik in een uur echt heel erg veel en heb thuis genoeg te doen om aan het nummer te werken. De les krijg je altijd opgenomen mee naar huis zodat je alles nog eens terug kan luisteren. Zowel de manier van werken van Vocal Center/Vocal Essence als de lessen die Michelle geeft ben ik zeer tevreden over! Ik weet 100% zeker dat ik de komende tijd heel veel ga leren!

Umayya uit: Amsterdam

14-09-2017

Zangcoach: Emy Perez

On behalf of Reema Abu-Hanna the new student.