Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 9,0

Lise uit: Twisk

13-11-2018

Zangcoach: Linda Meester

Linda is een enorm lieve en goede zangcoach. Zeker een aanrader!

Albert-Jan uit: Nijmegen

08-11-2018
8,5

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Ik heb bij Linda een workshop gevolgd samen met 4 andere deelnemers. Het ontvangst was uiterst hartelijk en de theoretische onderbouwing bij de methodiek die gebruikt wordt helder, met concrete voorbeelden vanuit de PowerPoint. Linda heeft veel kennis en weet haar professionaliteit en kennis op enthousiaste wijze over te brengen. Persoonlijk had ik het liefst nog meer gezongen omdat ik merk vooral te leren door te doen. Mijn tip is de theorie iets in te korten en tijdens een workshop nog meer (samen) te zingen.

zygi uit: Tilburg

07-11-2018

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik vond het een eerste fantastische les! Duncan is ook super professioneel en heel enthousiast. Ik kijk uit naar de volgende les

Wouter uit: Horn

07-11-2018

Zangcoach: Paula Snoeren

Gisteren weer een hele fijne zangles gehad van Paula. Mijn uitvoering van de nummers waar we aan werken wordt er echt beter van. Met kleine aanpassingen in klankplaatsing en slimme stem technieken werd mijn performance ineens zo veel vetter. Thanks Paula; weer een stuk verder opweg naar studio opnamen!

Brian uit: Alphen aan den Rijn

06-11-2018

Zangcoach: Joyce van der Sangen

Ondanks dat ik zelf een bepaald doel had, n.a.v. mijn "probleem/uitdaging", is dit gaandeweg de les goed bijgeschaafd.

Petra uit: Vlijmen

03-11-2018

Jurgen uit: Tilburg

02-11-2018

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik vond mijn docent heel vakkundig. Hij wist me op mijn gemak te stellen en ik zie uit naar de volgende les.

Sanne uit: Utrecht

02-11-2018

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Hele fijne introductieles gehad! Michelle is een fijne docent bij wie ik me op mijn plek voel. Ze sluit aan bij mijn leerdoelen en is prettig om mee te werken!

David uit: Bovekarspel

01-11-2018
7,3

Zangcoach: Marcel Swerissen

De sessie zelf was erg interessant. Sympathieke coach en praktische tips. Prettige locatie. Al met al zeker een aanrader. Wat ik apart vond is dat ik de aangereikte zaken niet op papier mee kon krijgen. Vandaar de 6 bij werkwijze en methodiek. Blijkbaar komt er een boekje uit dat apart gekocht moet worden? Met het tarief dat VC hanteert zou je mogen verwachten dat het lesmateriaal inclusief wordt meegegeven.

Joke uit: Almere

01-11-2018

Zangcoach: Robin van Beek

De ervaring was emotioneel. Ik was voor het eerst echt aan het zingen. Voorheen zong ik alleen met mijn keel/stembanden. Robin leerde me in een split second met mijn hele lichaam te zingen. Deze ervaring is onvergetelijk. De methode is erg fijn. Gewoon zingen en dan tips krijgen die ik direct kon toepassen. Ik was bang dat Vocalcenter misschien een beetje elitair is maar niets is minder waar. De drempel om daar les te nemen is er echt niet.