Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 9,0

Nico uit: Amsterdam

20-05-2018

Zangcoach: Marcel Swerissen

Marcel heeft me in een paar lessen flink vooruit geholpen, als voorbereiding op mijn bruiloft. Door goed te focussen op 1 bepaald nummer heb ik dankzij hem mooi kunnen zingen. De lessen waren doelgericht, ontspannen, didactisch goed (ik ben zelf trainer, dus ik weet waar ik het over heb) en leuk. Niet alleen de zangtechnische kant kreeg aandacht, maar zeker ook de emotionele/belevingskant, als ook de praktische elementen voor tijdens het optreden. Kortom, hartstikke tevreden!

Marion uit: Deventer

19-05-2018

Zangcoach: Nils Westerhoff

Ik vind het heel fijn om elke les met een specifiek doel bezig te zijn. Daardoor kan ik wat ik leer meteen toepassen in de praktijk (voorheen was dat met reguliere zangles veel minder).
Daarbij vond ik Nils heel prettig als coach: hij geeft veel positieve feedback, is laagdrempelig, kan goed uitleggen waardoor het komt dat ik ergens tegenaan loop en hoe ik dat kan oplossen én ik vind Nils gewoon heel aardig! Voel me compleet op mijn gemak bij hem. En dat is nodig om dingen uit te durven proberen!

Soms is Nils zelf ook wat zoekend. Dat vind ik niet erg, maar daar komt mijn 7 vandaan.

Na de zomer pak ik de draad weer op en heb daar veel zin in! Ik hoop samen met de andere zangeressen van mijn bandje. En anders kom ik zelf!

Tri uit: Gladbeck

18-05-2018

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Jessica uit: Doorwerth

17-05-2018

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik heb bij Duncan Laurence de workshop jouw song in 1 dag gedaan. Was een hele leuke ervaring, en wil vaker eigen songs gaan schrijven.

Jessica uit: Doorwerh

17-05-2018
9,8

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Goede Vocal Coach waar ik veel van leer

Laura uit: OOSTERHOUT

Zangcoach: Robin Visser

Ik vond de repetitie van vanavond heel leerzaam.
Er was veel energie. Goede tips gekregen. Bedankt hiervoor. Wie weet zien we je nog een keer.

Karlijn uit: Breda

16-05-2018

Bedankt voor de tips en de energie.

Elize Fay uit: Delft

Siera uit: Ermelo

Zangcoach: Nils Westerhoff

Peter en Martin uit: Purmerend en Beverwijk

Zangcoach: Marcel Swerissen

Sinds 2015 zingen we in het Barberschop mannenquartet Men2B . We waren al een tijdje op zoek naar een Zangcoach ... Marcel is precies wat wij zochten en we zijn zeer tevreden over zijn manier van coachen !