Beoordelingen Vocal Center

7,8

Was leuk en leerzaam!

Mirjam uit: Deventer

Zangcoach: Nils Westerhoff

De coaching heb ik als erg prettig ervaren, de uitleg duidelijk en de opgedane vaardigheden zijn in de praktijk prima uit te voeren.

Patricia uit: Aerdt

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Fijne les, duidelijke tips en zeer deskundig.

wesley uit: Haarlem

Zangcoach: Robin van Beek

Robin heeft me een boost aan zelfvertrouwen gegeven en zal hem met regelmaat bezoeken om mijn nummers tot in de puntjes te verzorgen. Chapeau!

Tessa uit: Deventer

18-03-2019

Zangcoach: Nils Westerhoff

Het was een gezellige leerzame middag. Nils heeft een heel ontspannen sfeer gecreƫerd waardoor zelfs de deelnemers die bang waren om voor andere mensen te zingen, toch los kwamen. Het was ook erg interessant om te leren van andermans ervaringen. Ik vond het super hoe Nils mij uit mijn comfort zone heeft gehaald! Ik zou graag doorgaan met lessen maar dit past helaas niet binnen mijn budget.

Belinda uit: Amersfoort

17-03-2019

Zangcoach: Manon Wouterse

Hele fijne koorcoach sessie gehad van Manon. Denkt mee en kan duidelijke uitleg geven met goede voorbeelden.

Nina uit: Deventer

17-03-2019

16-03-2019
4,8

Zangcoach: Nils Westerhoff

Vond het een cursus voor beginnende zangers/zangeressen. Jammer dat er niet dieper ingegaan werd op de technieken, "ik zal jullie niet vervelen met het technische verhaal" Daar komen we toch juist voor?? En de meeste dingen die dan verteld werden had ik al eerder gehoord. Miste wat meer feedback bij het individuele zingen en had het fijn gevonden om wat concrete oefeningen te krijgen. Vond de presentatie teveel een reclame/promotie presentatie voor de andere workshops/lessen die jullie geven.

Douwe uit: Roermond

14-03-2019
9,5

Zangcoach: Iris Goessens

Dankzij de veiligheid die Iris bied in de Vocalcoaching, lukt het mij eindelijk om uit mijn cofortzone te komen en zo te werken aan mijn technieken! Door de combinatie van professionele kennis, veiligheid en het plezier in de lessen kijk ik na iedere les weer uit naar de volgende!