Beoordelingen Vocal Center

Ruth uit: Rhenen

18-11-2017
9,5

Zangcoach: Linda Wagenmakers

Ik heb nu ongeveer 2 jaar les bij Vocal Center. Eerst heb ik lesgehad van Michelle en sinds 10 maanden ga ik met veel plezier naar Linda.
Tijdens de afgelopen 10 maanden heb ik al ontzettend veel geleerd en ben ik erg gegroeid.
Linda is een goede docente en een fijn mens! Linda laat je vrij in wat je wilt leren en zorgt ervoor dat je je doel behaald! Ze neemt de tijd, straalt rust uit en ze zoekt steeds andere manieren om iets uit te leggen als iets niet gelijk lukt.
De methode van Vocal Center is duidelijk en Linda legt de methode goed uit, waardoor het zingen gelijk makkelijker wordt. Het fijne is ook dat Linda open staat voor alle stijlen. Ook de methode werkt in alle stijlen.
Linda geeft met heel veel humor les en doordat ze vertrouwen uitstraalt, groeit mijn vertrouwen in mezelf mee. Na een les heb ik echt het gevoel iets bereikt te hebben en heb ik zoveel energie dat ik wel de hele avond door wil gaan!
Het tempo in de lessen ligt hoog, maar er is ook ruimte voor een gesprek en een lach. Ik geniet iedere keer weer!
De lokalen in Rozet (Arnhem) zijn goed uitgerust en ruim van opzet.

Anita uit: Amsterdam

17-11-2017

Zangcoach: Duncan Laurence

Ik vond Duncan heel enthousiast en energiek. Ik begon vrij nerveus, maar hij kon me heel goed om m'n gemak stellen. Hij gaf me het gevoel dat niets 'te gek' is, waardoor ik me meer durfde te laten gaan.

Sandra uit: Den Haag

7,2

Zangcoach: Nicole van Hulst

Een beetje lange kennismaking. Wel fijn dat ze er rekening mee hield dat HPC het lokaal niet goed had verteld zodat ik helaas later was. Ze liet de tijd uitlopen zodat ik toch aan een uur kwam.

Tycho uit: Purmerend

Zangcoach: Robin van Beek

Een hele goede en fijne les. Waardoor je gelijk een bepaalde enthousiasme krijgt. Les krijgen van iemand met passie is altijd fijn!

Manon uit: Zwaag

Zangcoach: Marcel Swerissen

Nog nooit zoveel geleerd over zingen in één les!

Zangcoach: Marcel Swerissen

Sarah uit: Amersfoort

14-11-2017

Zangcoach: Manon Wouterse

Ik vind het erg fijn hoe manon met mij werkt en hoe zij dingen uitlegt.

Irene uit: Woudenberg

09-11-2017

Zangcoach: Manon Wouterse

Na eerste les al goede tips ontvangen waardoor zingen voor mij al makkelijker wordt, ben benieuwd naar de volgende lessen

Vadim uit: Tiel

07-11-2017
6,8

Zangcoach: Chantal van Brummelen

Jason uit: Bergschenhoek

07-11-2017

Zangcoach: Nicole van Hulst

Ik ben met alles tevreden hoe het is gegaan, ik kwam met een vraag en die vraag is beantwoord en het is goed uitgevoerd ik voel mezelf op mijn gemak en kijk uit naar de volgende les
Ik raad iedereen aan om naar vocal center te komen om echt te leren zingen