Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 8,9

Petra uit: Scharwoude

17-01-2018

Zangcoach: Marcel Swerissen

Ik wilde voor mijn partner, gehandicapt door hersenstam infarct, een nummer zingen op ons feest ter ere van ons 25 jarig huwelijksfeest. Blue en onzeker maakte ik een afspraak bij Marcel. Ik kwam daar, vertelde het verhaal waarom en werd onwijs goed begrepen. Als kado mocht ik zelfs het nummer in een professionele opname studio opnemen voor het geval het de avond zelf niet lukte. Maar natuurlijk zijn we eerst begonnen met het verbeteren van mijn zingen.
Voor mij, onzeker mens, was het al heel spannend om het de allereerste keer voor Marcel te zingen naar hij kan zo'n rust overbrengen dat je dat gewoon doet. Al het geduld van de wereld. Geintje tussendoor waardoor je je steeds weer op je gemak voelt. Zelfs tijdens de opname in de studio zorgt de rust en tegelijkertijd de humor ervoor dat je dat gewoon doet! Op de dag zelf nog even een appie met bemoedigende woorden. Dat het op de avond zelf niet ging zoals het de laatste keren bij Marcel wel ging had met puur de zenuwen te maken. Hart in mijn keel, partner ging de grapjas uit en er stonden ruim 80 familieleden, vrienden en bekenden te kijken. Maar....Ik heb het wel gedaan!!!

Marc uit: Haarlem

15-01-2018

Zangcoach: Duncan Laurence

Lekker vlotte manier van werken met handige oefeningen. Heel erg vaardige docent en hele fijne sfeer, waarin je met de andere cursisten een prettige dag doorbrengt met een leuk resultaat!

Mikki uit: Nibbixwoud

13-01-2018
9,5

Zangcoach: Linda Meester

TOP lessen!!!
Veel geleerd en mega leuk gehad.
Linda, geweldige coach ❤️

Tessa uit: Amsterdam

13-01-2018

Zangcoach: Vincent de Lusenet

Wat een fijne methodiek; duidelijk, oplossingsgericht en je hebt er direct wat aan. Vincent is enthousiast, stelde me direct op mn gemak en hij begreep helemaal waar ik behoefte aan had.

Dennis uit: Bramsche, Germany

12-01-2018

Zangcoach: Iris Goessens

Everyone who is just remotely interested in learning how to do metal vocals (or any vocals) should try a lesson. Iris really knows what she's doing, how to explain things and will find the method that suits you best, together with you, at your pace.
10/10 will come again! m/

Wesley uit: Den haag

10-01-2018

Zangcoach: Nicole van Hulst

Kimberley uit: Amsterdam

07-01-2018

Zangcoach: Robin van Beek

Altijd al heel tevreden geweest over de docenten van Vocal Center, en precies om die reden na een pauze van 4 jaar weer terug gekomen bij het bedrijf.

Coach stelt je heel erg op je gemak, en speelt heel goed in op de huidige situatie. De coach bied direct hulp waar nodig is en geeft een duidelijke uitleg hoe, wat en waarom je iets moet doen. Wat voor mij persoonlijk erg prettig is.

Al met al zeer tevreden en ik kijk uit naar de volgende les!

Majorie uit: Etten-Leur

05-01-2018

Zangcoach: Chantal van Brummelen

Heb heel veel plezier gehad bij de zangles door Chantal. Ze was heel relaxt en dat was heel fijn.

Alex uit: Amsterdam Zuidoost

04-01-2018

Zangcoach: Robin van Beek

Ik bem aangenaam verrast door de methodiek die Robin hanteert . Dit smaakt naar meer!

Marga uit: Zaandijk

24-12-2017

Zangcoach: Emy Perez

Emy is inspirerend in hoe ze energie overbrengt op mijzelf. Ze vraagt ook of haar uitleg duidelijk is, en zo niet, vind ze een andere weg om de uitleg alsnog te geven. Ik hou van de energieke, enthousiaste, lesmethode van Emy. Een toppertje is ze!