Beoordelingen Vocal Center

• Lesinhoud 9,0

eric uit: Hensbroek

17-01-2019

Zangcoach: Marcel Swerissen

eerste les was een leuke leerzame ervaring

Laurens uit: Gent

17-01-2019
9,8

Zangcoach: Iris Goessens

Ben beginnend growler en vrij onwennig, maar deze eerste les zat vol openbaringen. Heb heel veel geleerd!

Gabi uit: Soest

11-01-2019

Zangcoach: Manon Wouterse

Ik vond het een fijne les. Manon geeft enthousiast en actief les, dus al vanaf het begin van de les werd ik met simpele opdrachten uitgedaagd om gewoon te beginnen met zingen, waardoor ik langzaam, door te doen, leerde wat goed voelde en klonk en wat niet. In plaats van eerst veel te moeten luisteren en alles van te voren te moeten begrijpen. Dit vond ik een hele fijne en motiverende manier van leren.

Ruby uit: Wieringerwerf

10-01-2019
8,5

Zangcoach: Michelle de Jong

Caroline uit: Utrecht

Zangcoach: Michelle Splietelhof

Geweldige introductieles gehad van Michelle! Ze heeft me tijdens de les in mijn kracht gezet, waardoor ik vrijuit kon zingen. Geweldige ervaring. Zo enthousiast dat ik meteen een vervolgles heb geboekt! Dankjewel!

Emmie uit: Rotterdam

Zangcoach: Joyce van der Sangen

Het lijkt nogal wat om overal een 10 voor te geven, maar Joyce heeft me ook in 1 uur al enorm geholpen. Wat betreft de lespraktijk, het gaf meteen een hele fijne warme sfeer en Joyce kon me op een hele effectieve en fijne manier duidelijk maken wat de Vocal Essence inhoudt en hoe ik dit toe kan passen op mijn eigen zang en mijn eigen knelpunten hiermee aan kan pakken. Het is nog een beetje overwhelming, maar ik kijk er naar uit om zelf hiermee aan de slag te gaan. Ik zal vast weer een les plannen, ofwel bij Joyce of bij een andere coach, om meer verdieping te krijgen en meer coaching en sturing bij hetgene dat ik nav de les van vandaag zal gaan toepassen en oefenen.

Julia uit: Wieringerwerf

Zangcoach: Michelle de Jong