Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,5

Houda uit: Maaseik - Belgiƫ

17-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

DE oplossing als je weer mooie stralende voegen wilt! Niet twijfelen, gewoon kopen en dan kom je er snel achter dat dit het beste is om weer naar mooie tegels te kijken.

Johan

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Prima materiaal

Frank

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Kleur iets anders maar perfect dekkend. Zeer handig in gebruik!

Tamara

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

Is makkeljk aan te brengen en fijn dat je uit veel kleuren kunt kiezen ik ben heel tevreden ook goed verpakt

Jolien uit: Middenmeer

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Super product. Makkelijk in gebruik.
Goede en snelle service.
Bedankt.
Alvast fijne gezellige feestdagen
Met vriendelijke groet Jolien vd veldt

Hardo uit: Rotterdam

Producten: Tulipaint Voegenverf

Doet zijn werk zoals het hoort. Dunne verf op waterbasis en trekt volledig in. Makkelijk van de tegels af te halen met een natte doek.

Bennie

8,5

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Het is makkelijk aan te brengen,weet nog niet of het slijtvast is...

Maarten klus & onderhoud

15-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm, Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Regelmatig doe ik badkamer renovaties en zie dat veel klanten de hele vloer of wanden willen gaan opnieuw betegelen omdat de voeg niet meer schoon te krijgen is. Gelukkig heb ik jullie op internet gevonden en tot nu toe veel klanten ermee blij kunnen maken. Zelfs op mijn website krijg ik nu ook veel positieve reviews over jullie producten. Ben zeer blij mee en vooral mijn klanten! Service is ook uitstekend en aardige klantenservice. TOPPERS!

Sjaak ten Velde uw kapper

12-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

De voegenstift werkt super. Heel erg makkelijk om de voegen een kleurtje te geven. Een geweldige uitvinding.
Ben er blij mee.

P

10-12-2018

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Heb de 60 m niet gehaald en moest zoals aangegeven de voegen 2x bestiften. Maar dat stond aangeven, vandaar dat ik 2 stiften gekocht had. Verder tevreden