Beoordelingen Voegenstift

• Snelheid/Levertijd 9,4

Irene

23-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Perfect! Goedkope en snelle oplossing voor lelijke voegen. We konden niet geloven dat het ook nog goed voor de voegen was!

Stefanie uit: Gouda

22-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Werkt super makkelijk en erg mooi resultaat :)

Patricia

21-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Normaliter plaats ik nooit een review maar voor de gekochte voegenstift doe ik het graag op eerste Paasdag zelfs. Onze voegen in de badkamer en keuken zagen door de jaren heen niet meer uit. Iedereen kent het verkleuringen die nooit meer weggaan. Zelfs HG producten hadden bij mij niet gewerkt (niet voldoende iig). Met voegenstift zonder moeite (letterlijk in een handomdraai) de voegen weer wit als nieuw gekregen. Echt ideaal en makkelijk! Had ik maar eerder geweten dat er zoiets bestond. Fijne Paasdagen!

Wytske

20-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Gaat makkelijk en dekt goed

Ben

20-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Kogel 5mm reservepunten werken perfect, makkelijk te wisselen, verf neemt goed op en draagt zorg voor een goede verdeling. Zeker een aanbeveling.

Esther Van Bokstel

18-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenverf, Tulipaint Kwasten

Top product makkelijk in gebruik en top resultaat erg blij mee

Jeroen uit: Waalwijk

18-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

PERFECT - voegen zijn al paar maanden geverfd en zien er nog steeds nieuw uit. Wij dweilen de vloer regelmatig en dat kan ZEKER GEEN kwaad voor de geverfde voegen. Zeker het geld waard.

Arie

17-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Kogel 5mm

Voegen zijn weer wit en product dag na bestelling afgeleverd . Top !

I.H.C.

16-04-2019

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm, Tulipaint reservepunten Beitel 3mm

De voegen in onze keuken waren echt aan een opfris beurtje toe. Het meeste werk ging in het schoon en droog maken van de tegeltjes en voegen. De strepen trekken met de stift is heel makkelijk. laat het doen door iemand met een vaste hand. Dat geeft later minder schoon te maken.
Bij de bestelling van de stift had ik extra reserve punten besteld, met het idee dat de punt wel heel snel zou slijten door de ruwe voegen. Echter niet nodig gehad!
Ik ben zeer tevreden over het product.

Mike uit: Urk

16-04-2019
5,3

Producten: Tulipaint Voegenstift 5mm

Kwaliteit is goed maar ik vind de kleur niet mooi. De stift mag niet meer terug omdat ik hem al gebruikt heb. Ik ben niet tevreden!