Beoordelingen VoetbalreizenXL

23-04-2019
9,5

Complete voetbalreizen

Arsenal-Chrystal Palace

Naar Arsenal-Chrystal Palace geweest met mijn zoon. Een complete reis geboekt .
Heb zelf nog om een ander hotel en vlucht gevraagd, zelfs dat kon ook nog.
Dus een super weekend gehad.
bedankt hier voor.

frank uit: zwolle

Complete voetbalreizen

liverpool chelsea

alles tot in de puntjes geregeld

Henk-Wim uit: IJsselmuiden

Manchester united -West Ham Unired

Geweldig voor de eerste keer met mijn zoon, zo een wedstrijd live mee te maken, mooie sfeer en spannende wedstrijd

René uit: Tubbergen

9,5

Manchester United vs. West-ham United

Samen met mijn zoon naar Manchester gereisd, bij ons hotel lagen onze kaartjes volgens afspraak, deze kaartjes (zwart) zagen er niet echt manchester achtig uit, we wisten niet of dit goed was. We hadden kaartjes bestelt voor de lange zijde. Dus wij iets eerder als normaal naar het stadion, je weet toch maar nooit. Komen bij de ingang, was dit de ingang naar de VIP. Wij naar binnen, hadden we een super VIP plek, met zachte stoel, het ws super geregeld, een echte aanrader. Voetbalreizenxl. Bedankt en tot de volgende keer.

Robert uit: Veenendaal

16-04-2019

Altletico Madrid - Celta de Vigo

Alles rondom het boeken van de wedstrijd, dus het contact en het administratieve proces, verlopen naar tevredenheid. Er is, echter, 1 groot minpunt wat mijn klanttevredenheid naar beneden bijstelt. Bij de aanvraag voor een wedstrijd heb ik aangegeven bij de harde kern van de thuis spelende ploeg te willen zitten, als reactie hierop kreeg ik een kaartje van het stadion met de opmerking dat zitplaatsen nog niet gegarandeerd konden worden. Uiteraard had ik op dat moment specifieker moeten navragen of er uberhaupt wel kaarten zouden zijn voor die hoek. Anderzijds vind ik dat jullie specifieker hadden kunnen antwoorden. Dit was wat wrang toen we aankwamen bij het stadion en zagen dat we kaarten voor achter de goal nog konden krijgen. Wellicht een idee om dat proces beter te begeleiden.

Rob uit: Winschoten

16-04-2019

NUFC - Crystal Palace

Eerste ervaring met VoetbalreizenXL. Zeer goed bevallen. Zelfs een gratis upgrade van de tickets gekregen.

Marco uit: Heelsum

14-04-2019

Schalke 04 - Eintracht Frankfurt

Tickets voor de wedstrijd prima verzorgd. Perfecte plekken in het stadion!

Dennis uit: Uitgeest

11-04-2019
9,9

Brentford 7 april

Super geregeld gaaf stadion met op elke hoek een pub.
Zeer gemoedelijke sfeer met uit en thuis supporter door elkaar in de pubs

Marco uit: Koog aan de zaan

10-04-2019

Bezochte wedstrijd:
Manchester city-Brighton facup halve finale

Goed geregeld. Mooie plekken. Hadden andere kaarten maar die wedstrijd werd verplaatst. Toen andere kaarten aangeboden gekregen met een kleine bijbetaling omdat het de halve finale van de facup was.

Thomas uit: Amsterdam

10-04-2019

Man City - Brighton FA semi final

Soepele service, fijn dat er flexibiliteit was toen onze initiële wedstrijd werd verzet naar een Ndere dag!