Beoordelingen Voor Dag en Dou

• Flexibiliteit 9,4

Marinda uit: Oosterwolde

21-09-2018

Vestiging: Villa Sprankel

Wat ik wel een punt van aandacht vindt. is dat in de zomervakantie verplicht wordt het LRK om te zetten naar een andere vestiging. belasting technisch is dit niet handig. (wij hebben in totaal max 2x 8 uur nodig in de zomer vakantie) de belasting dienst doet er 6 weken over dit aan te passen. wij worden jaarlijks gecontroleerd waardoor je jezelf geen fouten kan permitteren. wij hebben hierdoor zelf opvang geregeld voor de zomervakantie. maar krijgen vervolgens wel een factuur omdat we geen uren afgenomen hebben in de maand augustus. nu maakt me die 18 euro niet uit maar wij worden verplicht alles om te gooien. als ouder besluit je dan om zelf iets te regelen maar krijg je toch nog een rekening hier heb ik me over verbaasd.

19-09-2018
7,3

Vestiging: Villa Sprankel

Leuke en deskundige BSO-leidsters, groot voordeel qua flexibiliteit, halen/brengen kinderen, facturering op de uren die daadwerkelijk zijn afgenomen. Toch ook wel wat minder leuke punten op deze locatie. Op zich een grote open ruimte maar in combi met de school soms wel lastig wanneer een andere school vrij is. Ook de groepsgrootte is daardoor soms erg groot doordat er geen verschillende ruimtes zijn voor de BSO. In de zomer kunnen de BSO-kinderen niet aan de weemeweg opgevangen worden, wat door onze kinderen niet als prettig ervaren wordt. Op de locatie wordt veel ondernomen door de leidsters maar we zien wel verschil met de andere locaties dat er uitjes zijn die ook de BSO-kinderen van Sprankel graag zouden doen.

Marcella uit: Oosterwolde

17-09-2018

Vestiging: Villa Sprankel

Ervaren en fijne medewerkers, erg flexibel en onze kinderen komen er graag

Sytze uit: Donkerbroek

17-09-2018

Vestiging: Villa Sprankel

Heel tevreden met deze buitenschoolse opvang

Karen uit: Oosterwolde

8,5

Vestiging: Villa Sprankel

Onze kinderen zijn drie jaar lang met plezier naar de kinderopvang geweest en gaan nu naar de BSO. De leidsters van de kinderopvang stonden open voor een gesprek over de ontwikkelingen van onze kinderen en namen de tijd bij het wegbrengen en ophalen. Persoonlijk vond ik de ruimte, gevoelsmatig, iets te klein, zeker als het maximum aantal kinderen aanwezig waren. Verder vind ik het niet handig dat de wasmachine en de droger volledig binnen bereikbaarheid van de kinderen staan. Ik zou dat afschermen met een schuifdeur. Over het algemeen was de kinderopvang goed bereikbaar per app.
De BSO, daar gaan ze met meer tegenzin heen. Ik ben er nog niet achter hoe dit precies kan. De leidsters kennen ze. Ik denk dat de ruimte voor de kinderen prima is. Qua ontwikkeling krijg ik niet heel veel mee (is misschien de aanpak van de bso en komt het later in het één op één gesprek), wel of het wel of niet goed is gegaan.
Ik vind de flexibiliteit van de opvang echt fantastisch. Het is bij nog nooit gebeurd dat ik mijn kinderen niet kon onderbrengen. En dan heb ik er twee tegelijk die ik voor de opvang breng.
Geen seconde spijt dat ik Villa Sprankel als kinderopvang heb gekozen.

Vestiging: Villa Sprankel

Wij zijn gewoon erg tevreden!!!

Jelmer uit: Oosterwolde

8,5

Gebaseerd op de bso.
Accomodatie een lager cijfer ivm kleine ruimte (het open hokje).

15-09-2018
7,8

Vestiging: Villa Sprankel

Bso ruimte is ontzettend klein. Fijn dat de gemeenschappelijke ruimte gebruikt mag worden maar het gebouw is in oorsprong veel te klein. Dat levert problemen op wanneer is bso is terwijl de toekan wel naar schol gaat.
Dit wordt flexibel opgelost maar zou in de bouw voorzien moeten kunnen zijn. Koken midden in de gang vinden we geen visite kaartje en ook heel snel onhygiënisch aangezien iedereen er langs loopt.
Flexibiliteit is perfect en een echt voordeel bij voor dag en dou. Net als brengen en halen en de facturering in kwartieren.

D.

15-09-2018

Vestiging: Villa Sprankel

Zo blij met de flexibele bso! Veel leuke activiteiten voor de kinderen, mooie ruimten en lieve leidsters!!