Beoordelingen Voor Dag en Dou

• Flexibiliteit 9,2

8,5

Teddy uit: Oosterwolde

Vestiging: Villa Fonkel

Flexibele, kundige opvang met aandacht voor ieder kind. Lieve en betrokken leidsters. Jammer dat er veel wisselende leidsters op de groepen zijn.
Schone, grote groepen en fantastische buitenspeelmogelijkheden. Mooi speelgoed en er wordt veel aandacht geschonken aan knutselen en voorlezen.
Goede bereikbaarheid ook op het kantoor.

Rolien uit: Oosterwolde

Vestiging: Villa Fonkel

De kids gaan met plezier heen!
Flexibiliteit is top

01-02-2019

Yvonne uit: Donkerbroek

25-12-2018
7,7

Villa Picasso, staat er niet tussen

21-12-2018
7,7

villa picasso staat er niet tussen.. Ik vind het een fijne opvang voor mijn kinderen, de flexibiliteit vind ik ook erg fijn. Ik vond het eerst wel wat lastig dat er 2 nieuwe medewerkers waren, ze waren en zijn soms ook nog zoekende naar hoe het gaat. Het zijn aardige vrouwen, maar soms komen ze ook wel onzeker over op mij als ouder (de kinderen hoor ik er niet over, dus het zit ook wel goed, maar dat is mijn eigen gevoel), waarschijnlijk ook omdat ze net nieuw zijn, dit is wat ten nadele van de uitstraling die een nieuwe bso zou kunnen hebben. Wilde ik jullie toch even meegeven.

19-12-2018
8,2

Loubna uit: Haule

19-12-2018
8,2

Vestiging: Villa Fonkel

Ik weet niet goed hoe ik moet omschrijven dat ik gesprekken mis over de ontwikkeling van onze oudste zoon. Die is bijna 3 en er is wat veranderd in zijn emotionele wereld. Plots enorm bang om te slapen in de nacht. Ik mis denk ik dat het zijn mentor is opgevallen en dat na wat zij te horen kreeg van mijn partner en haar collega's er geen gesprekje gepland is met ons. Ook om even te bespreken hoe we het aanpakken hem uit de luier te krijgen samen met jullie hulp.

Dit is alleen als ik al iets moet noemen. Ik kan zelf uiteraard ook het gesprek aanvragen,maar door gebrek aan tijd in ochtend en avond schuif ik dat steeds weg. Wij zijn dik tevreden met de opvang!
De babygroep ervaren wij ook als enorm prettig en er is tijd en ruimte voor gesprekken over ontwikkeling.
Ik denk dat de grootte en drukte op de andere groepen hierin meespelen.

Wellicht een idee om weer eens wat gesprekken te plannen?