Beoordelingen Voor Dag en Dou

• Flexibiliteit 9,2

13-11-2018
6,7

Vestiging: Villa Roezemoes

-er zijn vaker geluiden dat een kind "stipt moet worden opgehaald". Anders word ik hierop aangesproken. Ook als ik het aangeef bij het brengen van het kind dat het : een kwartiertje later kan worden. Zijn de reacties wisselend. (Qua planning begrijp ik dit, qua klantvriendelijkheid niet) En, ik kom al jaren bij Dag en Dou, men is in de algemeenheid op de hoogte van de hoeveelheid tijd die ik afneem.

-(Licht begrijpelijk) in het begin /start -up van Dag en Dou kon alles en van alles. Nu loopt dat terug, en zijn nieuwe regels vooral in het nadeel van de klant.

Marloes uit: Oranje

12-11-2018
7,7

Antje uit: Appelscha

12-11-2018
6,8

Vestiging: Villa Roezemoes

Vind het erg jammer dat de flexibiliteit zo achteruit gaat in 2019.

Hans uit: Oosterwolde

22-10-2018

Vestiging: Villa Fonkel

Fijne en schone opvang met goed geschoold personeel.
De meiden van Koosje zijn erg vriendelijk en aardig onze kleine man gaat er altijd met veel plezier heen.

kayleigh uit: wijnjewoude

21-10-2018
6,5

Vestiging: Villa Fonkel

toen mijn kind bijna een jaar geleden starten was ik zeer tevreden ook over zijn leidsters en de communicatie. inmiddels zijn er wel wat dingen veranderd waar onder nieuwe leidsters en zijn de communicatie schriftjes eigenlijk voor niks want die worden nooit ingevuld. wij hebben een jong kind waar van ik snap dat het lastig is alle kinderen in de gaten te houden maar hij komt soms wel erg bont en blauw thuis.

Wietske uit: Langedijke

Vestiging: Villa Fonkel

Heel flexibel, wat wij nodig hebben ivm 5 ploegen. Onze zoon gaat altijd met plezier heen. Zelfs nu ik thuis zit ivm zwangerschapsverlof, blijft hij 1x in de week naar de opvang gaan.

Judith uit: Oosterwolde

Sanne uit: Oosterwolde

8,2

Makkelijk benaderbaar, erg flexibel. Medewerkers zijn fijn in omgang. Heel attent met mail, is fijn om te weten wat er speelt, dit word altijd keurig in de mail vermeld. Praktisch gezien mis ik alleen een stukje parkeerruimte.

26-09-2018
7,8

Marinda uit: Oosterwolde

21-09-2018

Vestiging: Villa Sprankel

Wat ik wel een punt van aandacht vindt. is dat in de zomervakantie verplicht wordt het LRK om te zetten naar een andere vestiging. belasting technisch is dit niet handig. (wij hebben in totaal max 2x 8 uur nodig in de zomer vakantie) de belasting dienst doet er 6 weken over dit aan te passen. wij worden jaarlijks gecontroleerd waardoor je jezelf geen fouten kan permitteren. wij hebben hierdoor zelf opvang geregeld voor de zomervakantie. maar krijgen vervolgens wel een factuur omdat we geen uren afgenomen hebben in de maand augustus. nu maakt me die 18 euro niet uit maar wij worden verplicht alles om te gooien. als ouder besluit je dan om zelf iets te regelen maar krijg je toch nog een rekening hier heb ik me over verbaasd.