Beoordelingen Vrijopnaam

• Klantvriendelijkheid 9,1
  • Gemak 8,7

At uit: Zeijen

18-04-2019

Plezierig contact, één op één is mogelijk.
Goed aangepast windpark in de natuur.
Groet,
At de Groot

Marcel uit: Doorn

15-04-2019

Goede ervaring met klantenservice. Goede energieprijzen en belangrijkst: een goede en originele bijdrage aan groene energie. Jammer is dat je niet meer zonnepanelen mag kopen dan hetgeen je verbruikt, niet omdat je meer wilt investeren maar enkel omdat je meer wilt bijdragen aan groene energie. Daarnaast is het jammer dat je het niet kunt combineren met postcoderoosprojecten en dat je de energiebelasting niet kunt salderen.

Wouter uit: Maassluis

11-04-2019

Annemieke uit: Maassluis

10-04-2019
7,7

De app is leuk word een sport om nog zuiniger te zijn
Alleen jammer dat ik zelf de overstap boette moet betalen

Chris uit: Maassluis

09-04-2019

Lies uit: Maassluis

09-04-2019

Kan nu aflezen wat ik heb aan zonuren heb opgebouwd dat vind ik prettig.

Gerard uit: Den Haag

08-04-2019

Heel vriendelijke mensen en overstap ging vlekkeloos. En lekker besparen.

Jelle uit: Strijen

08-04-2019

Het afsluiten van een contract ging heel gemakkelijk. Ook krijg ik van de klantenservice steeds snel reactie bij vragen en worden "problemen" snel opgelost. Top!

Jeroen uit: Amsterdam

08-04-2019

Super persoonlijk en ben dus erg positief. Wel wat kleine hick-ups, maar allemaal snel opgelost. Zou wel fijn zijn als de app beter gaat functioneren; inloggen is echt een structureel probleem, moet vaak meerdere keren opnieuw inloggen om mijn data te zien. Ook het uitlezen van de slimme meter gaat alles behalve vlekkeloos.... en toch erg tevreden, want ik vertrouw er op dat het goed komt.

Jan uit: Maassluis

08-04-2019

Ben pas 5 weken aangesloten bij Vrijopnaam. Kan dus nog geen gefundeerde mening geven. Eerste indrukken zijn zeer echter zeer positief ...