Beoordelingen Vrijopnaam

• Gemak 8,8

Fem uit: Rotterdam

12-06-2018

Een paar dingen:
- ik had verwacht dat mijn energierekening meer zou dalen, dus dat valt mij eerlijk gezegd tegen. Dus overstappen naar jullie is meer een morele keuze dan een voordelige.
- ik zou het goed vinden als jullie in de toekomst klanten kunnen adviseren over alternatieven voor gas. Ik wil er best graag vanaf, ook omdat het zo'n enorm deel van mijn energierekening representeert. Dus als daar goede alternatieven voor komen die de tand des tijds doorstaan, zou ik daar graag actief over geïnformeerd willen worden.

18-05-2018

diana uit: vlissingen

14-05-2018

Frank uit: Oegstgeest

11-05-2018

Wil uit: Haarlem

10-05-2018
n.v.t.

Ik kan er nog weinig van zeggen. Wel heeft Gerard geschreven, over het maandbedrag van vorig jaar en wat er nu voor mij berekend werd: een aanmerkelijk verschil. Maar nog geen antwoord. Alleen het hogere maandbedrag. Dus dat eerst maar even, graag.

Jose uit: Schagen

10-05-2018

ik heb totaal geen klachten over Vrijopnaam. Met name de klantenservice is heel erg aardig, komt afspraken na (heel belangrijk) en geeft altijd een antwoord op de vraag. Duidelijk en eenvoudig te volgen. TOP!!

Truus uit: Reuver

09-05-2018

Ik vind het initiatief erg goed. Was alleen verbaasd dat ik een rekening kreeg die onderverdeeld was in kwartalen zonder dat ik de werkelijke meterstanden had doorgegeven. Dat voelde een beetje raar en willekeurig. Ik had zoiets van klopt dit dan wel? Ik wil best mijn kwartaalmeterstanden doorgeven.
Ook vind ik het vreemd dat ik opeens meer per maand betaal, terwijl ik €147 terugkreeg van jullie en ondanks dat ik erover gebeld heb, het niet is gewijzigd.

Mia uit: Breda

09-05-2018

Vriendelijke klantenservice en de keuze voor Vrijopnaam was snel gemaakt; innovatief bedrijf met een milieubewuste, zonnige toekomstvisie. Vrijopnaam is een ambassadeur rijker!

Martin uit: Veldhoven

09-05-2018

Goede, fijne energieleverancier en nog goedkoop ook! Aanrader

Pieter uit: Uden

09-05-2018

Het concept spreekt aan. De uiteindelijke 1e jaarafrekening valt tegen. Uiteindelijk draait het ook hier om geld. Vandaar een nieuwe keuze gemsakt.