Beoordelingen Vrijopnaam

• Gemak 8,7

Alex uit: Nijmegen

09-12-2018
7,0

Ik ben nog geen maand klant bij jullie, heb dus geen ervaring met jullie product of dienstverlening. Uit de enkele contacten rondom mijn aanmelding heb ik wel een goede indruk gekregen. Voornamelijk heb ik mijn keuze gebaseerd op jullie groene instelling. Ik hoop dat mijn keuze in de loop van de tijd bewaarheid zal worden.

Ralf uit: Oosterhout

08-12-2018

Jamner dat er geen omgeving is waarin je je verbruik, kosten, facturen etc kan zien. Voor de resr erg vriendelijk, als je belt geen eindeloze keuzemenus.

Femke uit: Rotterdam

08-12-2018

Binnen no-time overgestapt naar Vrijopnaam en goed contact gehad via mail.

Martin uit: Gouda

07-12-2018
7,0

Ik mis een 'mijn' omgeving, waar ik mijn gegevens, facturen, verbruik etc. kan inzien / aanpassen. De overstap was wel soepel geregeld en het product bevalt mij ook!

Theo uit: Leiden

6,7

Saskia uit: Steenwijk

29-11-2018

Prima, fijn initiatief.

Overzichten van gebruik en opbrengst van 'm'n eigen panelen' zeggen me nu niet zoveel, begrijp ik niet goed, dus ik neem maar aan dat het allemaal klopt.

De aanleg van zonneparken zou zo ecologisch mogelijk kunnen zijn, rijke mengsels ingezaaid, struikenhagen eromheen met grote diversiteit als nestel en voedselgelegenheid voor vogels, insecten en andere dieren,
misschien ook mogelijk een combinatie maken met kippen er onder scharrelend? Kippen houden van rommelen maar wel met beschutting boven zich!

Veel sterkte er mee,
vriendelijke groeten,
Saskia

Ronald uit: Berkel-Enschot

23-11-2018

Makkelijke overstap zonder problemen. Nu 2e jaar lid en al 580,= terugverdiend met 1500,= aan zonnepanelen.
Vragen snel en goed beantwoord.

Anthony uit: ENSCHEDE

21-11-2018
9,7

Tijdens een verhuizing heb je al genoeg dingen aan je hoofd. Ik was vergeten om een energiecontract af te sluiten en ik kreeg een brief van mijn netbeheerder dat ik zo snel mogelijk een energiecontract moest afsluiten. Gelukkig zijn ze bij vrij op naam echt snel ! Binnen 2 minuten had ik een energiecontract daarna een kort telefoontje naar de klantenservice en alles werd direct door gegeven aan mijn netbeheerder.

Erik uit: Annen

15-11-2018

Hartstikke groene stroom, een eerlijk verdienmodel en een goede en vriendelijke service. 100% tevreden.