Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Bart uit: Waddinxveen

22-07-2019

Last minute afspraak gemaakt, kon kiezen uit wat opties, wordt lekker meegedacht.

Monteur netjes op tjjd, beleefd en zonder rommel te maken. Verteld wat ie doet en gaf wat tips.

Ert tevreden

Gaelle uit: Wilnis

19-07-2019

Netjes op tijd, nette medewerker en goede service!

Femke uit: Maarssen

19-07-2019

Ik ben zeer tevreden over Warmte Groep. Ik word telefonisch altijd vriendelijk te woord gestaan. De monteurs komen op het afgesproken tijdstip en doen netjes hun werk. CV-ketel en ventilatie worden prima onderhouden. Ik kan Warmte Groep dan ook warm aanbevelen ;)

Monique uit: Utrecht

18-07-2019

Ik ben over alle 5 de genoemde punten tevreden, vandaar de 10!

Jantina uit: Rotterdam

17-07-2019

Prima vakmensen, erg aardig.
Aleen jammer dat de afspraak niet binnen de gestelde tijdslimiet viel, waardoor ik mijn andere afspraak moest afzeggen. Ben wel van tevoren gebeld.

Mart uit: Rosmalen

Gewoon goed,ben zeer tevreden

Martin uit: Bilthoven

8,2

Kwalitatief is dit een goed bedrijf, heeft vakkundige en vriendelijke medewerkers in huis. jammer is wel dat ik steeds andere mensen zie. Verder zijn ze afgestapt van twee jarige contracten zonder de klant te informeren en zijn ze mede daardoor een stuk duurder geworden.

René uit: Breda

16-07-2019

Bijzonder vriendelijke monteur was keurig op tijd. Heeft de onderhoudsbeurt snel en vakkundig uitgevoerd. Tegelijkertijd afzuigunit schoongemaakt. Topprestatie.

Marcel uit: Waalwijk

9,6

Correcte vakbekwame monteur
Vriendelijk en sociaal

Christine uit: H. Rading

15-07-2019

Correcte monteur, vriendelijk en bekwaam. Ging gewoon aan de slag terwijl het hevig regende en onweerde.