Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

shailen uit: Amstelveen

21-09-2019

Voor 4 jaar ben ik met warmte groep en ben ik tevreden over onderhoud van mijn CV kettle en bereikbaarheid. Door goed jaarlijkse onderhoud is er geen storing geweest. Super mooie toch.

Luuk uit: Utrecht

2,7

Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt van e70,- die uiteindelijk e150,- kost. De tekst was dat er onderdelen vervangen zijn "die altijd worden vervangen bij een dergelijke beurt". Als dat zo is, zeg dan niet vooraf dat het e70,- kost

Jose uit: Utrecht

Karien uit: Malden

20-09-2019

Wij zijn zeer tevreden over de Warmtegroep. Vanaf het eerste contact tot en met plaatsing van de ketel is de communicatie goed, het vakmanschap duidelijk en komt men de afspraken goed na.
Vragen worden adequaat beantwoord en toegelicht. Monteurs werken hard en laten de boel netjes achter zoals dat ook afgesproken is. De kwaliteit van de apparatuur zal moeten blijken, maar we hebben er alle vertrouwen in.

w uit: Hekelingen

19-09-2019

Zeer tevreden over de service en de monteur.

Ozkan uit: Den haaf

2,2

De monteur heeft mij voor de tweede keer opgelicht. De eerste keer (servicebeurt in 2018)heeft hij achteraf arbeidskosten opgenoemd die we niet van tevoren hadden afgesproken. Ik heb er toen niets van gezegd. De laatste servicebeurt in 2019 heeft hij een uur arbeidskosten berekend terwijl dat een half uur moest zijn. Over de laatste heb ik wel een melding van gemaakt en zijn de arbeidskosten gecorrigeerd. Verder had ik afgesproken dat ik de laaste servicebeurt en wnog wat extra kostenin 2 termijnen zou betalen. Maar ik krijg na 1,5 week een herinnering dat ik het restant zo spoedig mogelijk moet voldoen. Ik voel me belazerd.
De communicatie met de klantenservice vindt ik goed. Maar de rest niet.

Trudy uit: Almere

19-09-2019

Ben dik tevreden... Komen op tijd en wat ook heel fijn is dat ze zelf na een jaar weer contact opnemen om een servicebeurt te plannen.
Personeel is vriendelijk en beleefd. 👍

Ozlen uit: Bennebroek

19-09-2019

Warmte Groep heeft tamelijk snel een nieuwe CV-ketel bij kunnen plaatsen. Goed advies gekregen en alle communicatie verliep prettig. Binnen twee weken had ik een kleine storing en is de volgende dag verholpen. Top service!

Esther uit: Arnhem

9,6

Ik ben zeer tevreden over de Warmtegroep omdat het werk goed gedaan wordt, voor zover ik dat kan beoordelen. De medewerkers zijn op tijd, netjes en aardig.
Het maken van een afspraak was een beetje moeizaam want Warmtegroep plande zelf een afspraak midden in de zomervakantie en verzetten kostte wat tijd.

Theo uit: Arnhem

19-09-2019

Al een paar jaar controleert warmtegroep mijn ketel, komen altijd hun afspraken na en leveren goed werk voor een redelijke prijs.