Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 9,0
  • Afspraken nakomen 9,4

Orcinschi uit: Amsterdam

15-11-2018

Moeilijk om na een eerste onderhoudsbeurt de kwaliteit en vakmanschap te beoordelen. Blijkbaar onze CV ketel is prima en de monteur zei dat hij niets hoef te doen behalve metingen van de uitstoot. Ik dacht dat hij ook moet schoon maken maar hij zei dat omdat wij een ATAG hebben die een van de beste is hoef ook niet. Omdat wij niet zoveel begrip van hebben gaan wij vanuit dat er zo goed is. Communicatie en afspraak waren goed

Coen uit: Utrecht

15-11-2018

Vriendelijke service bij onderhoudsbeurt. En goede informatie gekregen over levensduur cv's en mogelijkheden bij vervanging in het algemeen. Was mooier geweest als ze bij overname van onderhoudscontract van vorige bewoners meteen hadden aangegeven dat de cv niet in aanmerking kwam voor een onderhoudsabonnement maar alleen voor losse onderhoudsbeurten. Maar dat scheen toen nog niet in het systeem te zijn opgenomen. Samengevat: service was prima naar verwachting.

Vincent uit: Maassluis

15-11-2018

Lastig om na een eerste onderhoudsbeurt de kwaliteit en vakmanschap te beoordelen. Communicatie en afspraak waren in ieder geval goed!

B uit: Dordrecht

5,2

Alleen weg duur!

Margit uit: Assendelft

15-11-2018

Vriendelijke monteur die tijd nam om een uit te leggen bij onderhoud van de ketel.

Marvin uit: Oud Beijerland

9,8

Zeer vakkundig persoon met een transparante werkwijze.

Bij de onderhoudsbeurt van onze CV-ketel heeft meneer alles laten zien, bij vervanging van zelfs kleine onderdelen wordt er vooraf goedkeuring gevraagd.

Goede keus van ons om ons onderhoud door Warmte Groep BV te laten uitvoeren.

Bert uit: Ede

7,8

Hoe kan ik de kwaliteit beoordelen van een ser vicebeurt...

jan pieter uit: berkel en rodenrijs

14-11-2018

alles zoals was afgesproken. super!

Chris uit: Etten-leur

14-11-2018

Alles goed geregeld en nette monteur.
Binnen de afgesproken tijd aanwezig !

Wim uit: De Meern

14-11-2018

Planning strak geregeld. Monteur op tijd en voerde de onderhoudswerkzaamheden keurig uit.