Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,8
  • Afspraken nakomen 9,1

J.J.C.M. uit: ROOSENDAAL

4,8

Daags voor de controle een wel ERG duidelijke herinneringen, dreigende met kosten indien de klant niet aanwezig zou zijn.
Op zich begrijpelijk,maar de toon waarop??
Dan n monteur over de vloer die eerst concludeerde dat het expansie vat op de verkeerde leiding zou zijn gemonteerd,daar bij nader inzien toch op terug kwam?
Vervolgens wist deze niet hoe n moderne thermostaat te bedienen.
Mijn indruk,was dit zijn eerste controle van een CV installatie?
Goed, iedereen maakt fouten en moet de kans krijgen iets te leren, maar stuur monteurs pas zelfstandig de baan op als hij/zij hiervoor capabel is dunkt mij.

W.M. uit: Duiven

17-02-2020

Even doorgeven dat wij zeer tevreden zijn met de service van jullie.Altijd zeer vriendelijke monteurs.

Hans uit: Lisse

7,8

Bas uit: Zeist

17-02-2020

Helemaal goed. Geen kritiek op de uitvoering!

Enig puntje van kritiek is de dreigende toon van de (standaard) mails, bijvoorbeeld mocht ik willen annuleren.
Ander puntje is de vraag of er naast onderhoud nog andere zaken spelen op CV gebied. was ik zelf vergeten door te geven, moet nu nieuwe afspraak maken. Da's niet handig van mij, maar ook niet proactief van jullie.

Piet uit: Veenendaal

16-02-2020
9,8

Netjes op tijd goed advies en net werk geleverd dus toppie

Cindy uit: Soest

14-02-2020

Vandaag is Johnny een monteur uit Leusden langs geweest om een onderdeel te vervangen. Toen hij dit onderdeel wilde vervangen bleek er toch meer aan de hand te zijn met de cv ketel! Hij heeft dit zeer vakkundig en netjes allemaal opgelost en nam er ook echt rustig de tijd voor. Iets wat tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend is als je een monteur krijgt! Kortom heel tevreden! Echt top! Dank voor deze goede service!

Wyo uit: ROTTERDAM

C.H. uit: IJSSELSTEIN

14-02-2020

Zeer tevreden over monteur M dit is een zeer vakkundige monteur die weet waar hij heeft over heeft.
Voor mij alles een 10 vanaf de aanmelding per web en het telefonisch wijzigen van de afspraak.

Michael uit: Nieuwegein

14-02-2020

Mooi op tijd binnen de aangegeven periode. Cv geheel nagekeken en advies gegeven dat de gasdruk iets te hoog was. Dit dezelfde dag - op aanraden monteur - laten aanpassen. Kortom heel tevreden.

Evert-Jan uit: Ede

Prima ervaringen.
Duidelijke communicatie en afspraken, gewoon goed.