Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2

Geert-Jan uit: Doorwerth

21-11-2019

Vriendelijke monteur. Verstrekt gevraagd en ongevraagd relevante informatie.

A.J.C.M. uit: Roosendaal

21-11-2019

Ik ben niet de persoon om zomaar cijfers uit te delen, gezien ik te weinig ervaring met dit bedrijf heb.
Mijn ketel was er duidelijk zeer slecht aan toe, nadat hij normaal altijd door een ander bedrijf werd onderhouden.
Maar die bleek er ineens geen zin meer in te hebben om nog langst te komen.
Die wilde niet eens meer dat ik hem nog benaderde voor onderhoud aan mijn ketel.
Dus benaderde ik Warmte Groep.
De hele ketel is van binnen vernieuwd en wij kunnen weer met een gerust hart de winter door.
En er is ook nog een verbetering aan mijn ketel gemaakt.
Er zat geen ontluchter op mijn ketel wat vaak voor rare en enge geluiden gaf in mijn radiatoren...ook 's nachts.
Ik ben blij met de vele uitleg en tips wat de service monteur gaf.
Bedankt.

Chris uit: Den Haag

Marlou uit: Spijkenisse

20-11-2019
1,0

Kunnnen duidelijk niet met kritiek en klanten omgaan. Proberen een nieuwe cv ketel aan te smeren terwijl de oude nog prima mee kan als er onderdelen vervangen kunnen worden

N. uit: AMSTERDAM

20-11-2019

De naam van de monteur is Eelco meen ik.Aardige jonge man die efficiënt zijn werk deed en mij uitleg gaf over vervanging van een onderdeel.Ik was ook blij met de herinnering a/d afspraak 2 dagen eerder. Al met al zeer goede waardering van de dienstverlening. N. Kretz

Ton uit: Maarssen

9,6

Prima monteur, prima adviezen, milieu bewust. Mag volgende keer weer komen!

patricia uit: dordrecht

9,8

De mijnheer kwam netjes op tijd,heeft naar mijn vraag geluisterd dat de ketel plofde en of er wat mee kon?
Hij heeft gekeken of hij het kon oplossen en dit is hem gelukt. Wij zijn blij met deze mijnheer.

Gerrit uit: Berghem

19-11-2019

Wel een ietwat domme monteur hij heeft voor mij op twee plaatsen een kachel moeten nakijken op mijn huisadres Parlevlietstraat 4 Berghem en bij mijn dochter Joeri Gagarinstraat 7.Berghem. Na bij mij onderhoud te hebben gepleegd is hij gelijk naar mijn dochter gegaan, rijtijd plusminus 10 minuten..
Na de reparatie bij mijn dochter kreeg hij de mededeling dat de rekening naar mij moest. Hij gaf toen deur dat hij niet op mijn adres was geweest. Kort geheugen!!!.
IK heb de tweede rekening zojuist over gemaakt.

Marianne uit: Schoonhoven

19-11-2019

Uiterst vriendelijke monteur, die netjes belde dat hij 5 minuten later zou komen. Legde goed uit wat hij ging doen en wat er de komende jaren gedaan zou worden. Vakkundige indruk

Ellen uit: Berghem

19-11-2019

Er wordt duidelijk aangegeven wat er eventueel vervangen dient te worden. Directe reparatie!! Goede service.