Beoordelingen Warmte Groep BV

• Kwaliteit 8,8
  • Afspraken nakomen 9,1

Bouke uit: Eindhoven

10-10-2018

Monteur kwam prima op het afgesproken moment, was kundig en werkte vlot. Ook goede uitleg en advies gekregen

Ellen uit: Utrecht

10-10-2018

Bovenverwachting service! Ik was niet thuis en toch heeft de monteur even op me gewacht! Geweldig hoor. Bedankt!

uit: Utrecht

10-10-2018

Duidelijke uitleg en fijne communicatie, zowel via de telefoon vooraf als op locatie tijdens de installatie. Ketel is vervangen, afvoer gecheckt en vervangen, thermostaat geplaatst. Hopelijk werkt alles de komende jaren weer goed!

Nel uit: Dordrecht

10-10-2018

Prima bedrijf met deskundig personeel.

Gerrit uit: Berghem

09-10-2018

Binnen de afgesproken tijd aanwezig
Vakkundige medewerker
Aardige jongeman

Monique uit: Krimpen aan de lek

09-10-2018

Fijne mensen die zich keurig aan de afspraak houden. Ook werd er uitgelegd waarom er spullen vervangen worden ook wel belangrijk vind ik.

Saima uit: Rotterdam

Goed geholpen

Gerard uit: Nieuwegein

09-10-2018

Communicatie via de mail en de monteur waren uitstekend
Werkzaamheden correct en met de nodige uitleg uitgevoerd.

Rob uit: Nuenen

09-10-2018

Vriendelijke en kundige dames aan de telefoon. Snelle service exact volgens afspraak. Ervaren monteur die zoals het hoort, vooraf de werkzaamheden bespreekt. Puntjes van kritiek : monteur ging ongevraagd naar de badkamer wc en zijn de prijzen aan de hoge kant.
Tip : Van de monteur begreep ik dat de Warmte Groep een familie bedrijf is, waar vader/moeder/dochters werkzaam zijn. Dat mag best wel worden benadrukt. Familiebedrijven moeten we blijven koesteren !

Matthew uit: Dordrecht

09-10-2018

Waar wij in eerste instantie niet door een andere partij geholpen konden worden vanwege een ingebouwde (Kast) Remeha Tzerra Plus CV ketel (Voor alleen water) in een verbouwd appartement die wij in de verbouwde staat gekocht hebben hier een afspraak gemaakt. Eenmaal de afspraak vond hij het een vreemde plek (In slaapkamer zoontje ipv de keuken) en alles qua afzuiging weggewerkt in de muren. Hij heeft hem gecontroleerd en prima in orde. Uiteraard want hij is uit 2017. Vriendelijke man. Wat me niet van te voren duidelijk was dat ik meteen €79,- moest afrekenen en zo bij elke afspraak weer. Geen probleem maar was wat onduidelijk. Waar de andere partij een groot probleem van maakte ben ik nu volledig geholpen!