Beoordelingen Warmte Groep BV

9,0
778 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,8
  • Vakmanschap 9,0
  • Kwaliteit 8,9
  • Afspraken nakomen 9,2
  • Communicatie 9,0
21 t/m 30 van 778 beoordelingen

Hans uit: WOERDEN

06-08-2019
9,2

Ervaring:
Keurig binnen afgesproken tijd aanwezig. Keuring verliep vlot en gebrek wat werd geconstateerd werd goed hersteld.

Aanbeveling: ja

Gerard uit: Nieuwegein

06-08-2019
10

Ervaring:
Netjes op tijd nadat ik diverse tijden had gewijzigd. Bericht per mail ontvangen als bevestiging en daags tevoren een extra melding van komst op de afgesproken tijd.

Aanbeveling: ja

René uit: Ede

06-08-2019
9,2

Ervaring:
Hallo, nog maar één dag nieuwe klant bij warmte groepmet een storing in CV ketel. s'avonds gemaild en volgende ochtend om 11.00uur al monteur die het probleem in driewegklep op een professionele manier heeft verholpen door de klep te vervangen. Zeer correcte monteur. Wij zijn heel blij met warmte groep!!!

Aanbeveling: ja

uit: Utrecht

03-08-2019
8,0

Ervaring:
Monteur ging netjes te werk. Ketel was vorig jaar helemaal onder handen genomen, dit jaar hoefde daardoor alleen het standaard onderhoud. Dame met wie ik telefonisch contact heb gehad over de afspraak had iets vriendelijker mogen zijn (afspraak was verder wel goed geregeld).

Aanbeveling: ja

X. uit: 2523GH

02-08-2019
9,0
Aanbeveling: ja

Sahin uit: Zaandam

02-08-2019
10

Ervaring:
Monteur was keurig op tijd. Had zijn werkzaamheden netje verricht en alles netjes achtergelaten. Hij had netjes alles uitgelegd wat hij had gedaan en vervangen had. Hij had het huis verlaten zonder vraagtekens achter te laten. ZEKER EEN AANRADER!

Aanbeveling: ja

Rob uit: Amsterdam

02-08-2019
8,0

Ervaring:
Monteur keurig op tijd.
In overleg alles weer vervangen wat noodzakelijk was.
Prima gedaan en alles netjes achter gelaten

Aanbeveling: ja

Jeroen uit: Utrecht

01-08-2019
10
Aanbeveling: ja

Jos uit: Hillegom

01-08-2019
8,2

Ervaring:
De monteur heeft de onderhoudsbeurt van de CV vakbekwaam uitgevoerd. Helaas werd ik geconfronteerd met niet verwachte materiaalkosten vanwege het noodzakelijk vervangen van pakkingen. De monteur legde mij uit dat dit iedere 4 jaar preventief dient te gebeuren. Deze uitleg was voor mij aannemelijk, echter mijn advies aan Warmte Groep is dit soort bijkomende preventieve kosten vooraf op te geven. Dit voorkomt verwarring en ergenis.

Aanbeveling: ja

Esther uit: Baarn

31-07-2019
10
Aanbeveling: ja