Beoordelingen Warmte Groep BV

• Afspraken nakomen 9,1

M uit: Ede

06-02-2019
9,6

Fijn geholpen door de monteur van de Warmtegroep. Tijdens het onderhoud werden nog een aantal tips voor het behoud van de ketel gegeven en werd de ketel bijgevuld.

Fam. uit: Nuland

05-02-2019

Goede service. fijn dat er herinneringen verstuurd worden m.b.t. de gemaakte afspraak. Correcte monteur die verstand van zaken heeft.

Bram uit: Baarn

04-02-2019

Goede service de monteur heeft echt verstand van zijn vak. Een aanrader. Service contract is gunstig geprijsd en ieder jaar wordt de ketel onderhouden.

04-02-2019

Prima geregeld goed op tijd en zonder problemen afspraak op mijn vrije dag kunnen zetten. Ketel nagekeken en water bijgevuld.

M uit: Harderwijk

04-02-2019

Keurig volgens afspraak gewerkt. Monteur heeft zelfs uit eigen beweging met kantoor gebeld over de factuur waar een klein foutje in zat. Netjes gecorrigeerd, top.

J uit: Ermelo

04-02-2019

Keurig op tijd, netjes gewerkt en bereid alles wat werd gedaan toe te lichten.

Hans uit: Lith

04-02-2019

Correct, en kwalitatief in orde, en dat is al meerdere jaren zo.

colinda uit: Utrecht

01-02-2019

Door omstandigheden was de monteur (Chris) later, netjes gebeld voor overleg. Toch gekomen en ondanks latere tijdstip (na 1700 uur) de tijd genomen en alles gecheckt en goed advies gegeven. Zeer tevreden!

sonja uit: Rotterdam

31-01-2019

Na wat lekken onder de ketel is alles vervangen en goed nagekeken ik ben dik tevreden.

Toine uit: Utrecht

31-01-2019

Wij waren toe aan een afspraak voor het reguliere onderhoud. Warmtegroep had een datumvoorstel gedaan. Sinds enkele dagen hadden we echter last van een zeer hinderlijke piep in het CV systeem. Binnen 3 uur na overleg daarover stond Warmtegroep al voor de deur, heeft de storing verholpen en het reguliere onderhoud uitgevoerd.

Onze buren zijn daar ook bijzonder blij mee. Ook zij werden wakker van de piep.