Beoordelingen Web made easy

• Deskundigheid 9,0
  • Eindresultaat 9,0

bertus uit: den helder

17-01-2019

Bedrijfsnaam: innotech kramer vof.

maakt een prachtig product en let zeer goed op wat de klant wil uitstralen en dan de servies en klant vriendelijkheid. hier is echt de klant nog koning.
ga zo door, ik zal je promoten ook zonder de 100 euro beloning voor ieder aangeleverde klant.

Aart en Greta uit: Putten

10-12-2018

Bedrijfsnaam: Klein Oldenaller Oma's Huusje

Erg blij met het resultaat en super tevreden over de mogelijkheden. Ziet er professioneel uit! Bedankt!

Nora uit: Harderwijk

09-11-2018

Bedrijfsnaam: Natuurkind

Web made easy heeft samen met mij gekeken wat ik wilde en daarvoor een schitterend ontwerp gemaakt. Ik ben uitermate tevreden over de samenwerking, het persoonlijk advies en de deskundigheid. Ik beveel Web made easy zeker aan.

adrie uit: ermelo

31-07-2018
7,6

Bedrijfsnaam: jouw hoofdzaak

Andre uit: Harderwijk

05-04-2018

Bedrijfsnaam: Andre kok elektrotechniek

Snelle service. Ze nemen goed de tijd om te horen wat je wil. En ze geven ook goed advies.

Leonie uit: Ermelo

24-03-2018

Bedrijfsnaam: Horeca Coaches

Adriaan uit: Harderwijk

13-03-2018

Bedrijfsnaam: OBB Ossendrijver Bouw Begeleiding

Verstand van zaken, korte lijnen en Persoonlijk contact.

Esther uit: Utrechtse heuvelrug

12-02-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Oude Dag Service

Snel handelen, eerlijk advies, en site is makkelijk in het gebruik

Michel uit: Hardinxveld-Giessendam

05-12-2017

Bedrijfsnaam: Efficiencypartners

Zeer tevreden en heel erg leuk om met Web Made Easy samen te werken. Samenwerken is de sleutel in het geheel.

Gert-Jan uit: Ermelo

27-11-2017

Bedrijfsnaam: FIETSBETER

Ik heb goede ervaring met dit professionele bedrijf. Onze huidige website is weer helemaal opgefrist en van deze tijd. Van offerte tot eindresultaat is de communicatie snel doeltreffend en optimaal geweest. Ik was eigenlijk van plan om zelf in mijn avond uren aan een nieuwe website te gaan werken, maar voor de scherpe prijs die geboden is ben ik voor het gemak gegaan. Gert-Jan Folkers www.Fietsbeter.com