Beoordelingen Web made easy

Esther uit: Utrechtse heuvelrug

12-02-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Oude Dag Service

Snel handelen, eerlijk advies, en site is makkelijk in het gebruik

Michel uit: Hardinxveld-Giessendam

05-12-2017

Bedrijfsnaam: Efficiencypartners

Zeer tevreden en heel erg leuk om met Web Made Easy samen te werken. Samenwerken is de sleutel in het geheel.

Gert-Jan uit: Ermelo

27-11-2017

Bedrijfsnaam: FIETSBETER

Ik heb goede ervaring met dit professionele bedrijf. Onze huidige website is weer helemaal opgefrist en van deze tijd. Van offerte tot eindresultaat is de communicatie snel doeltreffend en optimaal geweest. Ik was eigenlijk van plan om zelf in mijn avond uren aan een nieuwe website te gaan werken, maar voor de scherpe prijs die geboden is ben ik voor het gemak gegaan. Gert-Jan Folkers www.Fietsbeter.com

Reinder uit: Harderwijk

24-11-2017

Bedrijfsnaam: DOMINICUS SAVIO

Daniel uit: Amersfoort

01-11-2017

Bedrijfsnaam: You Leasesupport

Deskundigen mensen
Gaan pas live wanneer jij 100% tevreden bent.
Erg blij met het resultaat.

Bianca uit: Arnhem

14-09-2017

Bedrijfsnaam: Colour2you

In het begin super goed meegedacht hoe mijn website eruit moet zien. Nu ben ik deze zelf aan het vullen en als ik ergens niet uitkom wordt ik op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.
Kan niet wachten tot ik hem af heb en de website live ga zetten, ben benieuwd naar de reacties.

Michel uit: Hardinxveld-Giessendam

29-07-2017

Bedrijfsnaam: Efficiencypartners

Geweldige samenwerking en vooral de ontspanning bij de leverancier als het even toch anders gaat. Meedenken en adviseren is zeer gaaf en helpt de klant ook om zaken anders te benaderen. Kortom zeer tevreden met het eindresultaat en hoe het traject is verlopen.

Maurice uit: Alphen aan den Rijn

11-07-2017

Bedrijfsnaam: Sanos rugzorg

Kars van Web Made Easy is een geweldige persoonlijkheid. Luisteren, reageren, aanvulling idee├źn voorstellen, creatieve oplossingen bedenken zijn kernwoorden die Kars typeren. Zeer betrouwbaar, hij komt zijn afspraken na en heeft voor ons bedrijf een hele mooie, professionele website gemaakt.

Ik zou iedereen aanbevelen om via Kars een website te laten maken en te onderhouden!

M uit: Elst

11-04-2017

Bedrijfsnaam: Redactie EZ&PC

Marie uit: Utrecht

06-04-2017

Bedrijfsnaam: Paracord Design

Super ervaring echt aan te raden, snel, netjes, denken mee.