Beoordelingen Wellness Academie

• Opleidingslocatie(s) 8,9
  • Didactisch materiaal 9,0

Nynke uit: Amsterdam

Opleiding: Massagetherapeut / Masseur

Ik vind dat iedereen het met passie doet. Van de receptie tot aan de docenten. Hierdoor vind ik het erg prettig alle modules te volgen. De modules zijn mooi opgebouwd en ook de lidmaatschap is een mooi initiatief

Wendy uit: Geel

Tip : accomodatie : voorzie een microgolf om iets op te warmen - bestek

Sigrid uit: Wilrijk

Opleiding: Schoonheidsspecialiste

Zeer enthousiaste, gedreven lesgevers met kennis van zaken. Ik volg zeer graag opleidingen bij de wellnessacademie, ondertussen heb ik de diploma's behaakd van massagetherapeut en schoonheidsspecialiste. Dat had me in avondonderwijs nooit gelukt om te combineren met mijn werk en gezin. Ik ben de wellnessacademie zeer dankbaar dat ik de kans gekregen heb om dit alles te verwezenlijken zodat ik mijn droom op 41 jarige leeftijd nog heb kunnen realiseren!

Marianne uit: Koningboudewijnstraat 64 lommel

Opleiding: Hot stone massage

Het is een acedemy met gedreven docentes die de cursussen boeiend weten over te btengen aan cursisten met het juiste materiaal en goedlachse enthousiasme tppie aanrader heb al meerdere cursussen gevolgd

Marianne uit: Koningboudewijnstraat 64 lommel

Cindy uit: Overpelt

Opleiding: Hot stone massage

Hele toffe docenten en iedereen van de academie zelf is ook zeer vriendelijk. Netjes het gebouw en de lokalen. Wordt daar heel goed ontvangen en als je er voor de eerste keer komt wordt alles duidelijk uitgelegd waar je alles kunt vinden

Mery uit: Rekem

9,8

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Een onvergetelijke en leerrijk ervaring. Mario is een Top docent die ongelooflijk veel kennis heeft ! Heerlijke inspirerende dag... Een aanrader! Zeker een moeite waard.

Margret uit: Utrecht

17-12-2018

Vestiging: Amsterdam

Opleiding: Ontspanningsmassage

Lerares gaf heel duidelijk les. Geen geneuzel maar , bam , zo moet je t doen.

Joyce uit: Maastricht

16-12-2018
7,0

Opleiding: Overige opleidingen

Erg jammer dat er geen mogelijkheid was om iets te drinken te kopen. En voor eten moest je echt al een heel stuk gaan rijden.
De docente Annik de Zutter was érg goed, daar ging het om natuurlijk.
Maar aanbevelen ... het hangt er van af. (Dus ook geen harde nee)

Femke uit: Veldhoven

13-12-2018
9,6

Vestiging: Utrecht

Opleiding: Anatomie, pathologie & fysiologie

Ik heb een hele leuke en leerzame cursus gehad van Mario Blokken. Hij geeft op een fijne manier les, is erg gedreven en heeft veel kennis.