Beoordelingen WOLF rijbewijsshop

Sabine Uit: Rotterdam

19-01-2018
9,9

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Ik ben zojuist geslaagd dankzij Mario van Wolf van Rijbewijsshop Rotterdam, ben superblij en vooral heel tevreden. De rijschool waar ik hiervoor reed was goedkoper, maar ontbrak op zoveel punten. Ik kan dus goed vergelijken! Alle plusplunten: digitale facturen, strak rijschema, planning online, een hele fijne en persoonlijke helpdesk (Chloé, dankjewel!), duidelijke uitleg, natuurlijk de geweldige instructievideo's online, het boekje wat je krijgen met uitleg en theorie.. Ontzettend goed allemaal. En Mario is een ontzettend prettige, rustige, duidelijke instructeur. Hij wist me steeds op mijn gemak te stellen en heeft veel geduld. Ontzettend bedankt!

Dina Uit: Utrecht

17-01-2018

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Word rustig benaderd en goed naar je geluisterd

Nick Uit: Breda

9,9

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Nadat ik contact heb opgenomen met WOLF kreeg ik meteen een reactie met goede informatie over welk pakket ik het beste kon nemen. Dankzij Filiz heb ik ook hele fijne lessen gehad en heb ik mijn rijexamen in 1 keer gehaald.

Dennis Uit: Oud-Beijerland

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Alles ging volgens afspraak, en alles was goed duidelijk uitgelegd. Ook de leerwijze was heel goed en duidelijk.
Ook de website waar je eigen gegevens staan is erg overzichtelijk en duidelijk.

Fikri Uit: Zaandam

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Duidelijk, flexibele en korte lijnen!

Iris Uit: Rotterdam

Rachid Uit: Amsterdam

Ervaring met: Wolf Taxi Opleidingen

Mijn ervaring met rijschool wolf was zeer aangenaam ik mocht taxi opleiding volgen via hun alles is duidelijk en trasparant duidelijke instructie behulpzaam zeker een aanraader en vriendelijke rij instrectuur

Larissa Uit: Alblasserdam

Ervaring met: Wolf Rijbewijsshop Auto

Ik heb zojuist mijn TTT gehad en die is dankzij iedereen bij Wolf, vooral Don super gegaan.