Beoordelingen Woninginrichting-aanhuis.nl

• Prijsniveau 8,0

Karin uit: Schalkwijk

23-10-2018

Vloeren

We hebben Woninginrichting aan Huis als prettig, professional en vriendelijk ervaren. Goede service!!!

Henri uit: Houten

22-10-2018
8,2

Raamdecoratie, Kasten

Super positieve ervaring. Goed advies, hele goede prijs en dito service.

Mirjam uit: Utrecht

22-10-2018

Verf en behang

Er wordt keurig gewerkt. Eind van de dag alles netjes opgeruimd.

uit: Groesbeek

18-10-2018

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Nijmegen

Raamdecoratie

Advies door Marko is super en heel goed passend. Contact erg prettig en montage super.
Levertijd is anders vertelt bij aankoop dan daadwerkelijk. Telefonisch contact was soms lastig en niet altijd antwoorden paraat.

Fam. uit: Tilburg

15-10-2018

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl / Wuijts Wooncomfort

Vloeren, Verf en behang

Zeer tevreden over het resultaat. Prima service en communicatie.
Vakmanschap is meesterschap bij Wuyts. Complimenten.

Karin uit: Krimpen a/d IJssel

12-10-2018

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten

Zeer tevreden ,kleine onregelmatigheden prima opgelost Advies in de winkel en begeleiding bijzonder prettig
Door de vriendelijke benadering van Marwa besloten bij AAN HUIS te kopen

Gerben uit: Ridderkerk

12-10-2018

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang

Wij zijn erg tevreden met het eindresultaat. Het niveau van de klussers wisselt soms wel waar wij goed op hebben moeten letten. Door woninginrichting Aanhuis zijn alle punten keurig opgelost. Wij raden ze zeker aan.

Linda uit: Rotterdam

08-10-2018
7,9

Vloeren

Uitstekende service in de winkel en goed advies. Maten doorgegeven op basis van de tekeningen. Echter de feitelijke meting door de winkel werd fout gedaan en heel veel meer meters gemeten. Gevraagd nogmaals te doen, geen nieuws hierover. Na het leggen uiteindelijke factuur gekregen met minder meters maar nog steeds meer dan op de tekeningen. De schilder had trouwens ook gemeten en kwam op het aantal meters van de tekeningen uit. Duidelijk dus een paar meter te veel betaald, slechte of geen reactie op correspondentie hieromtrent. Ook nog een inbouwkast "vergeten" aangezien alle andere inbouwkasten wel waren gedaan. Dit kon alleen nog gedaan na bijbetaling (op de dag zelf door de leggers gecommuniceerd), belachelijk als ik al teveel betaald heb en de leggers zelfs nog gewoon in huis zijn. Al met al een mooie vloer en tevreden over de kwaliteit maar een zeer slecht nasmaak mbt het aantal meters en voelen ons zeker opgelicht.

Kees uit: Nieuwe-Niedorp

01-10-2018

Vloeren, Verf en behang

Aanhuis heeft prima werk gedaan, maar de bedrijven er achter hebben niet altijd het niveau van Aanhuis weten te bereiken.
Daar hadden wij ook van de kant van Aanhuis wat meer aandacht verwacht. Wanneer een klant een probleem meldt, dan ga je kijken naar mijn idee, vandaar dat Service niet scoort op het niveau waar de andere scores zouden doen verwachten.

Petra uit: Rotterdam

30-09-2018
7,7

Kasten

Prachtig resultaat, goed geadviseerd door Marwa.

Werd helaas geleverd en gemonteerd door 2 heren die met modderschoenen en een moddertrapje het huis binnen kwamen omdat er de dag ervoor in een tuin was gewerkt. Echt schandalig hoe mijn huis eruit zag.