Beoordelingen Woninginrichting-aanhuis.nl

• Prijsniveau 8,1

Caroline uit: Leiden

15-08-2018

Vloeren, Raamdecoratie

Fijne service, fijne mensen. Hier moet je zijn!

Geurt uit: Groningen

14-08-2018

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Groningen

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang

We zijn bij AanHuis Groningen (ook wel Kaza Interieur) uitgekomen omdat we een bedrijf zochten die voor onze nieuwe woning (een nieuwbouw huis) kasten op maat konden leveren. Eén maal bij en in gesprek met AanHuis bleek dat ze ook de houten vloer, tapijt, karpet en raamdecoratie konden leveren. Daarnaast bleek dat AanHuis ook kon helpen met stucwerk, behangen, sauzen en plinten aanbrengen. Voor ons betekende dit dat we heel veel werkzaamheden in één hand konden neerleggen, hetgeen ons uiteindelijk veel afstemmingswerk bespaard heeft.
Het viel ons op dat AanHuis een goede combinatie heeft van advisering omtrent de inrichting, kennis van materalen en de technische (on)mogelijkheden. Vanaf het eerste contact heeft AanHuis ons goed geadviseerd, waarbij we uitgegaan zijn wat we mooi vonden en niet zozeer van de prijs. Natuurlijk was niet alles financieel mogelijk, maar binnen hetgeen we mooi vonden konden werden er altijd goede alternatieven aangedragen.
De levering en montage van alles wat we besteld hebben verliep zo goed als probleemloos, waarbij AanHuis zich zeer flexibel opstelde op het moment dat bij ons de oplevering van onze woning uitgesteld werd en werden problemen zeer snel en naar tevredenheid opgelost.
Samengevat zijn we zeer tevreden over de dienstverlening van AanHuis, dit betreft zowel hetgeen we gekocht hebben als de levering en montagewerkzaamheden.

Jolanda uit: Maassluis

09-08-2018
9,6

Vestiging: Woonmeester Jongebreur

Vloeren, Raamdecoratie

Wij zochten naar een kleed voor onze woonkamer en kwamen bij De Woonmeester in Maassluis terecht. Onze woonkamer heeft geen standaardvorm en daarom zochten wij ook echt een kleed OP MAAT gemaakt. Er werden ons ideeën aangedragen en echt met ons meegedacht. Zo kwamen wij op een uniek kleed dat perfect past in onze woonkamer. Ook wat betreft kleurstalen werd ons aangeboden de stalen mee naar huis te nemen en wij kregen ruim de tijd om een kleur/materiaalkeuze te maken. Qua afwerking is ons ook goed advies gegeven. Kortom wij zijn zeer tevreden en bevelen een ieder aan om een bezoek te brengen aan De Woonmeester in Maassluis waar het nog draait om persoonlijke aandacht, kwaliteit en een eerlijk advies.

Michelle uit: Rotterdam

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Alexandrium

Vloeren, Raamdecoratie, Verf en behang

Ik wipte even binnen en voor ik het wist vloer, raamdecoratie, verf en behang uitgezocht. Zeer deskundig advies van Marwa. Werkafspraken verliepen volgens schema en zeer deskundig uitgevoerd. Met name door Jason die van mijn oude muren weer nieuwe heeft gemaakt. PVC vloer prima gelegd en gordijnen hangen er mooi bij. Communicatie verliep prima tussen mij, Marwa en werklui. Zeer tevreden en zal dit bedrijf zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

G. uit: Mijdrecht

Vestiging: Parket Plaza

Vloeren, Raamdecoratie, Verf en behang, Buitenzonwering

Wij zijn zeer tevreden over Parket Plaza! Adviseren goed, leveren keurig en vakkundig gemonteerd, service is prima. Top dus!

Dennis uit: Elst

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Nijmegen

Raamdecoratie

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat de tijd neemt voor je, zowel in de winkel als bij montage. Toen bleek dat één product niet leverbaar was kwamen ze dezelfde dag nog aan huis langs met een goed, maar duurder, alternatief. En toen wij dit accepteerden werd dit kosteloos toegepast en netjes op tijd geleverd. Echt super service dus.

Ron uit: Vleuten

22-07-2018

Vloeren

Erg mooi gelegd en volgens afspraak.

V uit: Leiden

18-07-2018
8,2

Vestiging: Bronsnijder Stiens

Specials

wij werden keurig ontvangen en konden mede door een prima advies snel zaken doen

Bianca uit: Amstelhoek

17-07-2018
9,6

Vestiging: Parket Plaza

Vloeren

Zeer professionele en vriendelijke mensen. Goed advies gekregen. Parket gelegd door zeer ervaren en deskundig persoon. Helemaal tevreden.