Beoordelingen Woninginrichting-aanhuis.nl

Michel uit: Capelle A/d IJssel

19-02-2019

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Alexandrium

Vloeren

Wij zijn geholpen door marwa, super netjes alles was duidelijk etc.

Danny de man van het werk, nette man weet wat die doet alles ziet er top uit en hij werkt erg netjes!
adviseert om dingen bijv net iets anders te doen waardoor het eindresultaat alleen maar mooier word!

Zeker aan te bevelen kwa vakmanschap en kwaliteit en kennis!

Enkel kan de wachttijd soms lang zijn in de winkel want ze nemen wel echt de tijd voor je en dat heeft op het moment je geholpen word veel voordelen!

Yvonne uit: Schagen

17-02-2019

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Schagen

Fijne en ervaren mensen die luisteren naar wat de wensen van de klant zijn en daar op in spelen.

W. uit: Winkel

17-02-2019
8,1

Vloeren

Prima bedrijf, deskundig advies, wat communicatiestoornissen maar ook vlot opgelost.

15-02-2019
9,5

Vloeren, Raamdecoratie

Heel fijn geholpen door benardo. Totaal geen pusherige verkoper. Na een jaar deed de duette het niet meer, deze werd onder service geheel kosteloos opgehaald, gerepareerd en weer opgehangen.
Ook het tapijt is keurig gelegd door nette vaklui. Namen de rommel mee en lieten de boel netjes achter.
Gewoon top!

Joeri uit: Spijkenisse

12-02-2019

Vestiging: Woonmeester Jongebreur

Vloeren, Raamdecoratie

Goede ervaring gehad met deze winkel.

Ik ben hier eerst door een styliste geholpen, daar heb ik ruim een uur meegezeten en hier allerlei ideeën op gedaan en uiteindelijk hier een hele mooie vloer en luxaflexen gekocht.

Ik heb voor de gehele woning een fantastische vloer gekocht, dit was binnen een paar dagen geleverd echt top.
Hele mooie luxaflexen aangeschaft en hierover ben ik zeer tevreden, na het opmeten en akkoord gaan van de bestelling was deze al met 2 weken leverbaar(echt supersnel).

Al met een al een hele goede ervaring gehad.

Ger

3,4

Vestiging: Woonmeester Jongebreur

Specials

Slechte ervaringen gehad met dit bedrijf.
Ik wilde één rolgordijn kopen. Vervolgens probeerde de Woonmeester er nog een te slijten” want anders zie je verschillen”.
De prijs voor het ene gordijn was hoog en dat gold al helemaal voor de montagekosten (slechts een paar minuten werk). Het bedrijf wilde zelf komen opmeten maar dat duurde al een volle maand!
Vervolgens werd de levering telkens uitgesteld (het zou uit Duitsland moeten komen) en uiteindelijk, na bijna twee maanden, werd mij te kennen gegeven dat er niet geleverd zou worden. Tja, één rolgordijntje loont natuurlijk niet.
Ik ben inmiddels naar de concurrent geweest en die kon wèl één rolgordijn leveren en ook nog voor een lagere prijs.
Kortom: de Woonmeester Maassluis is een onbetrouwbaar bedrijf want afspraken en toezeggingen worden telkens niet nagekomen.

Ingrid uit: Schiedam

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Alexandrium

Ton uit: Blaricum

Vestiging: De Jongh & Zn / Tapijtcentrum Huizen

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang, Specials

Zeer goede keuze geweest om WAH in te schakelen. Erg vriendelijk team, denken constant mee met de klant. Offerte week in beginsel wel af, er waren ook dingen "vergeten" of niet meegrekend. Dat had beter gekund. P.S. Onze trappen zijn ook bekleed, prima werk. Alles bij elkaar zijn we erg tevreden.

Silvia uit: Oegstgeest

08-02-2019

Vestiging: ‘t Verfhuis Frank Scheffer

Raamdecoratie, Verf en behang

Piet uit: 's-Hertogenbosch

07-02-2019

Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl Den Bosch

Vloeren, Kasten

De persoonlijke aandacht en bezoek op locatie hebben geleid tot een advies op maat en een resultaat waar we zeer tevreden mee zijn.