Beoordelingen Woninginrichting-aanhuis.nl

12-12-2017
9,7

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Alexandrium

Vloeren

Goede stoffeerders, prima kwaliteit en een hele lieve, meedenkende en vakbekwame verkoopster/adviseur.

Klazina uit: Zoetermeer

08-12-2017

Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang

Goede ervaring echte vaklui zeer tevreden

Arend en Yvonne uit: Zevenaar

06-12-2017

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zevenaar

Vloeren

We hadden een speciale wens nl. een halfrondkleed aangepast aan de open haard. Dat is prima gelukt. Er wordt heel goed meegedacht, maar er is ook ruimte voor jezelf. In deze zaak word je fijn en op een persoonlijke manier geholpen. Het is echt de moeite waard om daar binnen te lopen.

05-12-2017
7,7

Raamdecoratie

Roy uit: Den Haag

Vloeren

Zeer goed geholpen door de heer Kenny Martens. Vloer kon ook een week eerder dan de afspraak worden gelegd. Erg tevreden over het eind resultaat, en doe nu vervolgopdrachten voor de keuken en slaapkamers. Zeer aan te bevelen!

Ria uit: Leiden

Vestiging: ‘t Verfhuis Frank Scheffer

Specials

De klus betrof een trapbekleding.
In de winkel prima geholpen met aanbod van de mogelijkheden!
De trap is bekleed door een zeer nette vakman!!
Het eindresultaat is geweldig!!

Marianne uit: Zoetermeer

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zutphen

Pien uit: Helvoirt

Vestiging: Woninginrichting-Aanhuis.nl / Wuijts Wooncomfort

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang

We zijn vriendelijk en professioneel geholpen bij het maken van de juiste keuzes. Daarna meerdere keren contact gehad om e.e.a. opnieuw door te nemen. We zijn altijd met geduld en aandacht behandeld. Communicatie inzake planning verliep soepel. Vervolgens zijn de werkzaamheden, op enkele kleine punten na, geheel conform planning en afspraak gelopen. We konden altijd bellen met vragen. We werden regelmatig gebeld om laatste details af te stemmen. We zijn volledig ontzorgd zodat we ons echt konden richten op andere zaken. Resultaat is beter dan onze verwachtingen! Zonder hun advies en begeleiding hadden we dit geheel niet zo goed gekregen. We zijn dankbaar!

Lonneke uit: Heteren

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zevenaar

Raamdecoratie, Verf en behang

Na ca. 15 jaar wilden we de inrichting van onze woonkamer eens ingrijpend aanpakken. Het is dan fijn wanneer er professionals meedenken en adviseren over de mogelijkheden. We hebben niet alles overgenomen wat is aangedragen, maar we zijn heel tevreden over de samenwerking met de mensen uit Zevenaar en het eindresultaat.

Olivier uit: Zierikzee

03-12-2017

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Alexandrium

Vloeren, Raamdecoratie, Kasten, Verf en behang

Vanaf begin tot eind hebben wij een topservice ervaren.
Door de persoonlijke benadering en de toegewijde manier van werken waren wij vol vertrouwen over de uitvoering. Vloeren, wanden, kasten en raamdecoratie zijn afzonderlijk van elkaar geplaatst door vakmensen en dit is terug te zien in het resultaat. De communicatie met Joost verliep erg prettig. Onze vragen werden direct beantwoord probleem direct verholpen. Service en klantvriendelijkheid zoals het hoort te zijn! Joost en iedereen die aan deze klus heeft bijgedragen, ontzettend bedankt!! Gr. Olivier & Mirre