Beoordelingen Woninginrichting-aanhuis.nl

Hans en Martine uit: Assendelft

19-10-2017

Vestiging: Woninginrichting-aanhuis.nl Zaanstad

Vloeren, Kasten

Wij zijn erg tevreden over de verkoop en het advies van Tabitha Koopman. Ze was erg vriendelijk en ze nam de tijd om het e.e.a. te laten zien en een heldere offerte op te stellen. Omdat wij een aantal vloerpanelen mee naar huis konden nemen om de juiste kleur te kiezen voor de laminaatvloer, kwamen wij tot de juiste keuze; dit vinden wij echt een topservice.
Wij zijn ook zeer tevreden over de werkzaamheden en de afwerking van de kast en de vloer. Zowel voor de overloopkast als voor de laminaatvloer kwam er een vriendelijke en professionele monteur. Er werd op zeer vakkundige wijze gemonteerd en de vloer werd zingend gelegd.
Bedankt voor de goede service!!
Onze complimenten!
Met vriendelijke groeten,
Hans en Martine Schimmel.

M uit: Berkel

18-10-2017
9,6

Vloeren, Raamdecoratie, Verf en behang

Voor onze nieuwbouw woning hebben we PVC vloeren, renovlies behang en raambekleding voor het hele huis afgenomen. We werden erg vriendelijk geholpen en kregen duidelijk en bruikbaar advies. Voor de PVC-vloeren waren er meerdere 'planken' beschikbaar die we ook in daglicht naast elkaar konden leggen voor een beter beeld. Dit was anders dan in andere winkels. Het renovlies behang werd wit gesaust en deels ook in andere kleuren, erg keurig gedaan, zit superstrak op de muur. Raambekleding ook erg mooi, vakkundig opgehangen. We raden deze zaak zeker aan, en komen ook zelf nog wel terug voor verdere aankleding van ons huis.

Marcel uit: Koudekerk aan den Rijn

18-10-2017
7,3

Ellen uit: Zoetermeer

17-10-2017

Raamdecoratie

goed en prettig advies in de winkel en fijne service bij het opmeten en hangen van de luxaflex

Tim uit: Zoeterwoude

16-10-2017

Vestiging: ‘t Verfhuis Frank Scheffer

Vloeren

Twee aardige gasten, heel vriendelijk en bekwaam. En erg leuk, een bloemetje met daarin een veelsplezierswens! Top. Zou het zo overdoen.

Diana uit: Bleiswijk

15-10-2017

Vloeren

Zeer prettige medewerkers ze doen wat ze beloven . Netjes afgewerkt en een klein probleem was naar volle tevredenheid opgelost . Zeer goed en betrouwbaar bedrijf en ik zal jullie zeker aanraden bij vrienden en kennissen . Bedankt team aan huis voor alle goede zorgen

Titus uit: Den Haag

15-10-2017

Vloeren, Raamdecoratie, Verf en behang

Over verkoper Joost Wilmer: deskundig advies in prettige sfeer van hem gekregen. Hij is meedenkend en creatief, behulpzaam, altijd vriendelijk en goed bereikbaar. Kortom een fijne verkoper.

Toni uit: ‘S gravenzande

14-10-2017

Vloeren, Raamdecoratie

Dit is nog een echte zaak waar je goed en professioneel geholpen en geadviseerd wordt een top zaak Joost bedankt voor alles

Aagje uit: Katwijk

11-10-2017
9,9

Vestiging: ‘t Verfhuis Frank Scheffer

Vloeren

Super gedaan wij zijn heel tevreden.
Als je advies vraagt krijg je gelijk antwoord en anders wordt je zo snel mogelijk terug gebeld.
Het is ook zo fijn dat alles onder een dak is. zodat je met een persoon te maken heeft die alles regelt.
Ook het personeel dat bij je thuis komt stelt zich netjes voor en bellen je op wanneer ze eraan komen en weer weggaan als je niet thuis bent.

Ron uit: Zoetermeer

11-10-2017

Raamdecoratie

Ben zeer tevreden met de behandeling, de installatie en de prijs.