Beoordelingen WOZMeldpunt

Fam. Barlo uit: Hilversum

15-03-2019

Fam. blom uit: Arnhem

13-03-2019

Wij kunnen alleen maar zeggen dat wij heel goed zijn geholpen door de medewerkers van WOZ MELDPUNT ,zal maar zeggen"" Geweldig"" nogmaals heel veel DANK.

Fam. van Giffen uit: Amsterdam

06-03-2019

Goede ervaringen met WOZ meldpunt. Kort gegevens aangeleverd, ben goed op de hoogte gehouden van voortgang klachtbehandeling en met een positief resultaat. WOZ waarde is eu 16.000,- naar beneden bijgesteld. Dus een aanrader wat mij betreft.

Fam. Souhuwat uit: Culemborg

05-03-2019

Duidelijke communicatie per mail, zeker de moeite waard om bezwaar in te dienen tegen de WOZ waarde en WOZMeldpunt regelt het voor je.
Mijn bezwaar is dankzij WOZMeldpunt gegrond verklaard.

Fam. Marree uit: Vleuten

03-03-2019

Goeie ervaring. En resultaat was positief! Communicatie had misschien tussendoor beter gekund.

Fam. Janssen uit: Hilversum

02-03-2019

47.000 minder, dat scheelt een flinke hoeveelheid geld per jaar!

Fam. Hoogeland uit: Heerhugowaard

n.v.t.

Heb de WOZ waarde door jullie laten uitrekenen, hoefde er niets aan te doen maar tot nu toe geen bericht van de gemeente Heerhugowaard betreffende WOZ maar krijg wel de nieuwe OZB eigenaar woning 172.000 in me brievenbus. Weet niet wat ik hier mee moet!
M v g Hr Hoogeland

Fam. Plomp uit: Leidscvhendam

02-03-2019

Als particulier had ik de "strijd" met de Gemeente allang opgegeven. Door uw vasthoudendheid en inzet is uiteindelijk een geweldig resultaat bereikt.
Nogmaals bedankt voor uw bijdrage hierin.

01-03-2019

Zeer tevreden met het resultaat na een beroepsschrift aan de rechtbank is mijn WOZ waarde met € 33.000 verlaagd.
Een geweldig resultaat

Fam. Wong uit: de meern

01-03-2019

Zij doen alles voor je. Het zijn geen wereldbedragen daarom is het fijn dat zij alles voor je regelen.