Beoordelingen www.EmmysChoice.nl

19-12-2014
n.v.t.

Anna uit: Plasmolen

8,1

U bent mijn redding met de extra lengtematen. Ik hoef niet meer op zoek naar welke winkel de gewenste Mac broeken heeft en ze door die winkel, als ze daartoe genegen zijn, de extra lengtemaat te laten bestellen. Het is een grote tijds- en ergernisbesparing.

karin uit: elst

18-12-2014

De door mij bestelde broek was niet op voorraad. daarom kreeg ik een mail dat hij in Duitsland besteld zou worden. Binnen een week na mijn bestelling was hij er al! Geweldig!

D.E. uit: Den Haag

Annelies uit: Alphen aan den Rijn

18-12-2014

Ik bestelde een broekvoor een feestje eigenlijk te laat. Vanuit Emmyschoice kreeg ik een telefoontje dat ze geen garantie konden geven dat de broek op tijd zou zijn. Ze deden wel hun best.
Een half uur voor vertrek: de bel. Post NL met de broek.

Anja

18-12-2014

Prima heldere communicatie en service.

Tecla uit: Musselkanaal

18-12-2014

Ik vind het fijn van jullie Mac broeken te ontvangen , vooral om de lengte maat!!30

L

18-12-2014

Perfecte jeans en perfecte service

rachael uit: hillegom

18-12-2014

ik heb een spijkerbroek mac angela 36-32 besteld en die paste perfect. daarna heb ik een mac broek beige 36-32 besteld en helaas is die te groot. ik dacht ik was hem 1x maar helaas hij is te groot in de taille. Dit had ik niet verwacht omdat hij dezelfde maat was als de spijker. De stof vond ik ook achteraf tegenvallen. Helaas heb ik hem niet gelijk teruggestuurd.

Renate

17-12-2014