Beoordelingen www.EmmysChoice.nl

• Prijs/ kwaliteitsverhouding 8,7
  • Nazorg en garantie 8,8

Wilma uit: Enschede

09-04-2018

Prima service. Zowel retour als reactie als je een vraag hebt. Pakketje mooi verpakt zodat het door de brievenbus past.

Netty uit: Bellingwolde

15-03-2018

Hallo,
Ik heb bij u een Angels Dolly spijkerbroek gekocht een fijne broek, maar hij is er alleen maar in het zwart.
Graag zou donker blauw of donker grijs en dan in deze
stofsamenstelling
Groet Netty Wesselink

Ann uit: Erpe

15-03-2018

Goede service.
Bij mij was de broek niet onmiddellijk leverbaar, maar heb hierover goede updates ontvangen zodat ik de stand van zaken wist.

Pieta

14-03-2018

Tweede maal jeans besteld bij Emmy’s choice. En weer erg tevreden.

Diny uit: Deurne

7,5

enige minpuntje id het feit dat bestelde broek niet op voorraad was terwijl dat niet vermeld stond op de website

Carin

14-03-2018

Heel tevreden over de broeken en de manier van verzenden. Ook mijn telefonische vraag werd heel prettig beantwoord.

Anouk uit: Groningen

29-01-2018

Wanneer een broek niet op voorraad is dan informeren ze direct dat de levertijd wat langer is. De garantie is super goed!

Marion uit: Soest

11-12-2017
7,0

Mieke uit: Venray

07-10-2017

Ik heb al een paar keer broeken gekocht bij EmmysChoice, en elke keer is de zending prima in orde. Ik ben blij dat ik mijn lange broeken zo makkelijk online kan kopen!

Carla uit: Oegstgeest

30-09-2017

Goede communicatie over de iets verlate levering.
Toch een opmerking: de kwaliteit van de broeken van Angels zijn wel minder dan dezelfde jeans die ik 2 jaar geleden gekocht heb in een kleding zaak.