Beoordelingen Yilps

Bedrijfsnaam: AE Sales & Bussiness Solutions

Ciaran uit: Den Haag

12-11-2016

Bedrijfsnaam: Textabulous

Extremely positive, from start to finish. My main contact was apologetic whenever one or another change wasn't done YESTERDAY--but there was no need at all.
We expats have a reputation for tarring all Dutch businesses with the "not-possible, can't help you!" brush. Of course that's a terrible generalisation, but it's particularly true of a few service providers I've dealt with recently, and Yilps is right up there with the best of those.

Rob uit: Oisterwijk

18-10-2016
6,8

Bedrijfsnaam: Sublimeclean

Vanwege drukte (vele nieuwe klanten en veranderingen), bij Trenddevelopment gaan er meerdere zaken fout. Wellicht gaat het allemaal te snel.

Quincy uit: Amsterdam

12-10-2016

Bedrijfsnaam: Bilonda Agency

walter uit: groningen

11-10-2016

Bedrijfsnaam: w-j dienstverlening bv.

ik ben super tevreden over de uitstraling van mijn website en de deskundigheid en super klant vriendelijke behandeling

Peter uit: Dieren

15-09-2016

Bedrijfsnaam: Peter de Waard Foto en Video

Yilps biedt precies hetgeen ik zocht. Een website bouwen en geen astronomisch bedrag kwijt zijn.
Van het eerste moment af leuk persoonlijk contact en er wordt meegedacht. Ook weer het gewaardeerd toen ik zelf uitgewerkte voorstellen inbracht. Manier van contracten tekenen, factureren geheel eigentijds. Yilps werkt zeer toekomstgericht en overzichtelijk. Hun advertentie kwam op het juiste moment op de juiste plaats. Heb er niet eens over na hoeven denken om met hen te gaan werken.
Zo snel zie je nergens een voorbeeld van de door jou gewenste website, en die ook nog eens op korte termijn gerealiseerd kan worden!!