Beoordelingen Zilveren Maan

• Professionaliteit 9,4

Marieke uit: Oosterhout

09-11-2018

Soort viering: Uitvaart

Wianda eerder eens ontmoet tijdens een uitvaartbeurs in Oosterhout. Wianda heeft een mooie en bescheiden uitstraling. Bij het overlijden van mijn vader haar ingeschakeld. Zij heeft precies de juiste snaar weten te raken. Alsof zij mijn vader bij leven gekend heeft. Je hebt het heel mooi gedaan Wianda, ik denk met veel liefde terug aan die prachtige herdenkingsdienst.

Laetitia uit: Brecht

27-08-2018

Waar ken je Wianda van? Rent-A-Priest

Soort viering: Doop

super doopviering gehad voor onze zoon waar het gevraagde thema bijzonder goed verwerkt was. De communicatie is ook super goed verlopen en alles was zeer duidelijk. Ze heeft er echt een topviering van gemaakt.

Lucien

30-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Mede door de inbreng van Wianda hebben wij onze moeder/vrouw/vriendin/zus een waardig en mooi afscheid kunnen geven.

Ria uit: Oosterhout

30-07-2018

Soort viering: Herdenking

Geweldig ik geef Wianda een 10 voor haar
rustige manier om de crematie te begeleiden.
Geweldig hoe zij vertelt over de overledene en haar dierbaren. Zo persoonlijk of zij haar zelf gekend heeft.
Het was fantastisch en je zou iedereen willen aanraden om haar te contracteren!!!!!Zij heeft de

Inge uit: Tilburg

23-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Warm, betrouwbaar, meedenkend, erg goed luisterend,werk uit handennemend.
Tja gewoon allemaal een dikke 10.
Dank je wel dat jij de uitvaart van onze moeder begeleid hebt. We hadden ons geen betere kunnen wensen!

Inge uit: Tilburg

22-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Warm, betrouwbaar, meedenkend, erg goed luisterend,werk uit handennemend.
Tja gewoon allemaal een dikke 10.

Marja uit: Oudenbosch

28-06-2018

Soort viering: Uitvaart

Wianda, wat heb je ons weer op een ongelofelijke fijne manier geholpen ,met de uitvaartsdienst van ons ma. We hebben zoveel positieve reactie’s gekregen. Je bent een hele warme en lieve vrouw,die haar afspraken nakomt. Heel erg bedankt hiervoor. Familie Schouw.

Marc uit: Waalwijk

06-06-2018

Soort viering: Uitvaart

Zeer betrokken en heel prettig om mee samen te werken. Heeft veel werk uit handen genomen en een uitstekende invulling gegeven.

gerard uit: tilburg

05-06-2018

Soort viering: Uitvaart

heel goed verzorgde presentatie heel betrokken

uit: Tilburg

20-02-2018
9,6

Soort viering: Uitvaart

Uitvaart minstens zo verlopen als gehoopt. Liet aan niets te wensen over. Bedankt!