Beoordelingen Zilveren Maan

marijke uit: Breda

17-04-2019
9,7

Soort viering: Uitvaart

Knap en bijzonder hoe ze in korte tijd zich in kan leven in de persoonlijkheid van de overledene, maar ook in die van de dierbaren van de overledene. Het werd een bijzondere en dankbare viering.

ad uit: Goirle

23-02-2019

Soort viering: Uitvaart

We hebben een prachtige uitvaart van mijn schoonmoeder gehad dankzij de super begeleiding van Zilveren Maan

Jurgen uit: Hooge Zwaluwe

19-02-2019

Soort viering: Uitvaart

Deze heerlijke eerlijke Dame weet van de meest ellendige week van je leven er eentje te maken van de mooiste en fijne herinneringen . Niets is haar te veel en ze is een steun en toeverlaat

Anja uit: Roosendaal

04-02-2019

Soort viering: Uitvaart

Door de mooie en goede zorg van Wianda hebben wij een prachtig afscheid kunnen nemen van onze moeder. Dit helpt ons enorm bij de verwerking. Wianda heeft heel goed aangevoeld en zich in kunnen beelden hoe onze moeder was. Wij zijn enorm dankbaar voor haar inzet.

Ben uit: Terheijden

16-01-2019

Soort viering: Uitvaart

Ik geef nooit een 10 maar wat was ze dichtbij, dus word het een 9,5.
Via Dela in contact gekomen met Wianda, want mijn zoon wou persé geen man voor de uitvaart van zijn moeder. Wat waren we blij met haar. Gelijk was er die zo nodige klik, door haar warmte, haar medeleven, het bellen blazen en de begeleiding maakte zij dat wij een mooie uitvaartdienst hadden voor mijn vrouw. Bij het afscheid nemen zei eenieder dat we haar een heel mooi afscheid hadden gegeven. Wianda nogmaals bedankt.

Lars uit: Oud gastel

15-01-2019

Soort viering: Uitvaart

Op kort termijn een heel creatief en mooi verhaal in elkaar gezet, heel knap! Voor de overige punten zegt het rapportcijfer genoeg denk ik. Bedankt!

Claudia uit: Roosendaal

19-12-2018

Soort viering: Uitvaart

Wij zijn via onze uitvaartondernemer in contact gekomen met Wianda, en daar zijn wij erg blij mee geweest.
Dankzij haar hebben wij een prachtig waardevol afscheidsdienst gehad van onze moeder.
Vooral het bellenblazen van de kleinkinderen heeft veel losgemaakt bij vele aanwezigen.
Lieve Wianda bedankt voor alles!

Petra uit: Roosendaal

16-12-2018

Soort viering: Uitvaart

Het was een fijne begeleiding, een hele troost voor ons dat alles zo goed geregeld was.
Waarvoor onze dank .

Marieke uit: Oosterhout

09-11-2018

Waar ken je Wianda van? Anders

Soort viering: Uitvaart

Wianda eerder eens ontmoet tijdens een uitvaartbeurs in Oosterhout. Wianda heeft een mooie en bescheiden uitstraling. Bij het overlijden van mijn vader haar ingeschakeld. Zij heeft precies de juiste snaar weten te raken. Alsof zij mijn vader bij leven gekend heeft. Je hebt het heel mooi gedaan Wianda, ik denk met veel liefde terug aan die prachtige herdenkingsdienst.

Laetitia uit: Brecht

27-08-2018

Waar ken je Wianda van? Rent-A-Priest

Soort viering: Doop

super doopviering gehad voor onze zoon waar het gevraagde thema bijzonder goed verwerkt was. De communicatie is ook super goed verlopen en alles was zeer duidelijk. Ze heeft er echt een topviering van gemaakt.