Beoordelingen Zilveren Maan

uit: Tilburg

20-02-2018
9,6

Soort viering: Uitvaart

Uitvaart minstens zo verlopen als gehoopt. Liet aan niets te wensen over. Bedankt!

Ger uit: RAAMSDONKSVEER

10-02-2018

Soort viering: Uitvaart

Wij, mijn zus Henny en ik Ger, en mijn vrouw, vonden het zeer prettig dat Wianda de dienst leidde. Zeer professioneel en familiair, warm en hartelijk, net of je ze al jaren kende.

Sarino uit: Roosendaal

Soort viering: Uitvaart

Een erg betrokken, lieve en professionele vrouw. Hadden gelijk een klik! We hebben veel aan haar gehad... Bedankt daar voor...

Jeannette uit: Etten-Leur

Soort viering: Uitvaart

Het afscheid van mijn mijn en onze vader heb je prachtig georganiseerd. Een duidelijk schema voor aanlevering van alle info heeft geresulteerd in een mooie dienst waarover iedereen nadien nog sprak. Dank je wel voor alle steun en de begeleiding.

Fran├žois uit: Tilburg

Soort viering: Uitvaart

Uitstekende begeleiding op alle punten!

Eric uit: Goirle

17-11-2017

Soort viering: Uitvaart

Echt een goede ervaring, neemt alles uit handen en zorgt dat alles perfect verloopt. Goede begeleiding. Met een woord KLASSE en eigenlijk onmisbaar in een zeer emotionele tijd.

Lilian uit: Bergen op Zoom

16-11-2017

Waar ken je Wianda van? Anders

Soort viering: Uitvaart

Een Top ritueelbegeleider! Enig en uniek.

Familie Gons

25-09-2017

Soort viering: Uitvaart

Wianda, wat een fijn en warm persoon ben je. Dankzij jou hebben we samen een heel mooi afscheidsdienst gehad, waar we met een heel goed gevoel aan terugdenken. Dank je wel.

Familie Gons

Toine uit: willemstad

04-09-2017

Soort viering: Uitvaart

Mijn ervaring met Wianda is,dat ze weet wat je bedoelt al leg je het verkeerd uit,ze helpt je overal, met wat je tegenkomt om iets goed te regelen,ze is betrouwbaar en eerlijk,de uitvaart omtrent mijn vrouw was dan ook in een woord fantastisch,en het is een engel van een vrouw

Thomas en Sanne uit: Kasterlee

15-08-2017

Waar ken je Wianda van? Rent-A-Priest

Soort viering: Huwelijk

Wij hebben een prachtige huwelijksviering gehad. Die we helemaal naar onze stijl hebben kunnen bewerken. We hadden alleen graag een paar dagen voor de viering nog eens persoonlijk alles doorgenomen ipv via mail. Bedankt voor deze prachtige ervaring en we raden Wianda zeker aan