Beoordelingen Zilveren Maan

• Professionaliteit 9,5

Ben uit: Terheijden

16-01-2019

Soort viering: Uitvaart

Ik geef nooit een 10 maar wat was ze dichtbij, dus word het een 9,5.
Via Dela in contact gekomen met Wianda, want mijn zoon wou persé geen man voor de uitvaart van zijn moeder. Wat waren we blij met haar. Gelijk was er die zo nodige klik, door haar warmte, haar medeleven, het bellen blazen en de begeleiding maakte zij dat wij een mooie uitvaartdienst hadden voor mijn vrouw. Bij het afscheid nemen zei eenieder dat we haar een heel mooi afscheid hadden gegeven. Wianda nogmaals bedankt.

Lars uit: Oud gastel

15-01-2019

Soort viering: Uitvaart

Op kort termijn een heel creatief en mooi verhaal in elkaar gezet, heel knap! Voor de overige punten zegt het rapportcijfer genoeg denk ik. Bedankt!

Claudia uit: Roosendaal

19-12-2018

Soort viering: Uitvaart

Wij zijn via onze uitvaartondernemer in contact gekomen met Wianda, en daar zijn wij erg blij mee geweest.
Dankzij haar hebben wij een prachtig waardevol afscheidsdienst gehad van onze moeder.
Vooral het bellenblazen van de kleinkinderen heeft veel losgemaakt bij vele aanwezigen.
Lieve Wianda bedankt voor alles!

Petra uit: Roosendaal

16-12-2018

Soort viering: Uitvaart

Het was een fijne begeleiding, een hele troost voor ons dat alles zo goed geregeld was.
Waarvoor onze dank .

Marieke uit: Oosterhout

09-11-2018

Waar ken je Wianda van? Anders

Soort viering: Uitvaart

Wianda eerder eens ontmoet tijdens een uitvaartbeurs in Oosterhout. Wianda heeft een mooie en bescheiden uitstraling. Bij het overlijden van mijn vader haar ingeschakeld. Zij heeft precies de juiste snaar weten te raken. Alsof zij mijn vader bij leven gekend heeft. Je hebt het heel mooi gedaan Wianda, ik denk met veel liefde terug aan die prachtige herdenkingsdienst.

Laetitia uit: Brecht

27-08-2018

Waar ken je Wianda van? Rent-A-Priest

Soort viering: Doop

super doopviering gehad voor onze zoon waar het gevraagde thema bijzonder goed verwerkt was. De communicatie is ook super goed verlopen en alles was zeer duidelijk. Ze heeft er echt een topviering van gemaakt.

Lucien

30-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Mede door de inbreng van Wianda hebben wij onze moeder/vrouw/vriendin/zus een waardig en mooi afscheid kunnen geven.

Ria uit: Oosterhout

30-07-2018

Soort viering: Herdenking

Geweldig ik geef Wianda een 10 voor haar
rustige manier om de crematie te begeleiden.
Geweldig hoe zij vertelt over de overledene en haar dierbaren. Zo persoonlijk of zij haar zelf gekend heeft.
Het was fantastisch en je zou iedereen willen aanraden om haar te contracteren!!!!!Zij heeft de

Inge uit: Tilburg

23-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Warm, betrouwbaar, meedenkend, erg goed luisterend,werk uit handennemend.
Tja gewoon allemaal een dikke 10.
Dank je wel dat jij de uitvaart van onze moeder begeleid hebt. We hadden ons geen betere kunnen wensen!

Inge uit: Tilburg

22-07-2018

Soort viering: Uitvaart

Warm, betrouwbaar, meedenkend, erg goed luisterend,werk uit handennemend.
Tja gewoon allemaal een dikke 10.