Beoordelingen Zonnefabriek

• Duidelijkheid/volledigheid van de offerte 8,7
  • Levertijd van onze dienstverlening 8,2

Naam: Marco Prijs uit: Maarssen

19-01-2019

Ben erg blij met de zonnefabriek en de panelen die ze om ons dak hebben geplaatst. Tijdens de eerste intake is ons veel duidelijk geworden wat zonnepanelen voor ons zou betekenen.

De installatie (vanwege de vraag naar zonnepanelen) was na 3 maanden ingepland. Installatie ging top. ze hebben alles netjes aangesloten en uitleg gegeven. Vanuit de ' centrale' konden ze zien dat er iets niet goed was, en dat was de volgende dag al verholpen -kwamen daarvoor zelfs langs- (had niets met de zonnefabriek te maken overigens). Al met al een erg tevreden klant!

Naam: Marten Tilstra

19-01-2019

Zonnefabriek geeft een eerlijk en deskundig advies en beveelt alleen goede kwaliteit producten aan. Zo weet je zeker dat je maximaal rendement uit je zonneinstallatie haalt! De installatie verliep vlekkeloos en precies conform afspraak, door twee hele aardige monteurs. Ik ben dus zeer tevreden en zou de Zonnefabriek zeker aanraden! đŸ˜„

Naam: molier uit: amsterdam

17-01-2019

prettig en vlot verlopen allemaal, ook de montage zelf ging snel

Naam: Remko Kalter uit: Rijnsburg

01-01-2019

Kundige, prettige en hard werkende medewerkers die alles veilig, naar wens en volgens planning hebben geĂ¯nstalleerd. Voor het bespreken van de mogelijkheden en het maken van een offerte, is er een medewerker bij mij thuis geweest. Dat was belangrijk, gezien de enigszins complexe eigenschappen van mijn huis in relatie tot de installatie van zonnepanelen. Die medewerker kon al mijn vragen beantwoorden, ook na zijn bezoek. Enig minpunt is misschien dat op de dag van installatie mijn eetkamer stoelen een beetje vuil geworden zijn, doordat niet iedereen de handen goed genoeg gewassen had. Het bedrijf is niet echt goedkoop, maar daarvoor krijg je wel kwaliteit, zowel wat materialen als medewerkers betreft. En dat is ook wat waard.

Naam: Bodlaender uit: Waalre

29-12-2018
9,7

Erg vriendelijke en deskundig advies gevende adviseur. Backoffice zeer vriendelijk en luisterend en meedenkend. De installateurs werkten zeer netjes en deskundig. Bovendien erg correct en vriendelijk. Dank jullie so far...

Naam: Bodlaender uit: Waalre

29-12-2018

Naam: cornelis mostert uit: paterswolde

24-12-2018

duidelijke communicatie, kennis van zaken. het plaatsen van de zonnepanelen ging vlot en netjes. zeer tevreden.

Naam: Jan Mulder uit: Maarn

8,2

Naam: Ernst de Jonge uit: Vlaardingen

9,5

Duidelijke gesprek/inventarisatie met uitleg en advies vooraf.
Prima installatie met prettige vakmensen. Snelle vakkundige installatie.
Heel tevreden over de gang van zaken!

Naam: L.F.M. van den Heuvel uit: Baarn

19-12-2018

De plaatsing van de zonnepanelen is prima gebeurd, alle bedrading netjes afgewerkt en installatie van de omvormer in goed overleg plaatsgevonden. De installateurs waren vriendelijk en beleefd. Ik heb de zonnefabriek al aanbevolen aan iemand anders in de straat.