Goede begeleiding en hoge kwaliteit

Goede communicatie, mooie materialen, alles volgens planning en vriendelijke kopersbegeleiding. De oplevering met Cees is goed verlopen, goede uitleg gehad. Er kwamen nog een paar puntjes uit, maar ik ga er vanuit dat dit goed opgelost wordt!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Snelle en hoge kwaliteitslevering van deze aannemer

Fijne en directe communicatie met zowel de uitvoerder als de kopersbegeleiders. Een aannemer die een hoogwaardig product aflevert en hier ook achterstaat. Met de uitvoerder zijn de lijnen kort en problemen zijn oplosbaar. Een professionele organisatie die goede kwaliteit levert.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Uitvoering goed, bouwbegeleiding zeer goed

We vinden de materialen die in dit project gebruikt zijn mooi en degelijk. We hebben de begeleiding gedurende het hele project als zeer prettig ervaren, In contact prettig, accuraat en snel. Dank aan Astrid en Britt. De uitvoerder R, Hopstaken is prettig en fijne man in de contacten en ook kundig. Bij "problemen" zoals levering verkeerd materiaal / vertraging door weersomstandigheden werden we goed op de hoogte gehouden.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Professioneel, kwaliteit en goede service

De bouw is goed verlopen volgens planning, duidelijk communicatie. Bij vragen altijd vriendelijk geholpen. We zijn via de app goed op de hoogte gehouden van alle vorderingen. Op de oplevering is heel prettig verlopen met Cees, veel ervaring en kennis heeft hij!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Blij met de woning maar verbeteringen zeker mogelijk

We hebben een best luxe vrijstaande woning, maar sommige onderdelen vinden we goedkoop en/of makkelijk afgewerkt. - Buis van warmtepomp in de garage is echt teleurstellend. - Standaard keuzes van deuren zijn ook echt onwaardig voor de woning. Door de meerprijs voor houten kozijnen hebben we hier toch niet voor gekomen, maar daar heb ik nu al spijt van gezien de lakschade die niet te herstellen is. - Zelfde voor de badkamer. Mensen lopen altijd tegen flinke meerkosten aan, want wie neemt er nou de standaard wasbak. Huis onwaardig. - Rond kozijnen is op sommige plekken ook echt lelijk afgewerkt. Kleine spleten tussen muur en kozijn zijn overgelaten en niet afgewerkt met bijvoorbeeld een latje. - Afwerking van de trap vinden we ook onvoldoende. Aftimmerwerk is met veel hoogteverschillen en leuning is lelijk. - Dakafwerking is ook woning onwaardig. Na oplevering hebben we hier enorm veel werk aan gehad bij de afwerking. Lelijk materiaal en voor de schilder hebben we nog extra spleten moeten aftimmeren. Hetzelfde geldt voor de dakkapel. Veel hoogteverschillen en materiaal krijg je nooit mooi glad in de afwerking. - We zijn nooit proactief geinformeerd / geadviseerd over de standaard keuzes. We hebben bijvoorbeeld gekozen voor een zolderindeling maar hebben nu geen ventilatie in de bijbehorende ruimtes, behalve de technische ruimte. Een kamer gaan we als slaapkamer gebruiken, maar bij oplevering bleek dat dit wel aangelegd had kunnen worden. - Ook over het standaard aantal zonnepanelen ben ik niet te spreken met een extreem dure optie om het aantal te verhogen. 6 zonnepanelen vind ik niet meer van deze tijd en ik vind dat je als Maas Jacobs hier een toekomstgericht visie / standaard moet uitdragen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

FANTASTISCHE OPLEVERING VAN ONZE WONING!

Recent hebben wij ons eerste koophuis opgeleverd gekregen. Gedurende de bouw hebben wij continue contact gehad, dit verliep erg prettig. Snelle en correcte communicatie. Alle vragen werden fijn beantwoord waardoor we er niet alleen voor stonden. Ons huis is prachtig en volgens afspraak opgeleverd. ZEER TEVREDEN!

Fijne communicatie, goede kwaliteit

Het gehele traject van aankoop tot en met oplevering heb ik als zeer fijn ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Netjes, vakkundig en een goede communicatie

Wat een fijne bouwperiode heb ik bij Maas-Jacobs gehad! De communicatie met de koperbegeleidsters en de uitvoerder was duidelijk; er werd met me meegedacht en als ik vragen had, kreeg ik een duidelijk antwoord. De afwerking van mijn huis is netjes en ik heb veel woonplezier.

Prima traject

We hebben het traject, waar we later zijn ingestapt, als prima ervaren. Heldere communicatie en duidelijke afspraken.

Goed werk geleverd

We hebben het proces van aankoop tot oplevering als prettig en efficient ervaren.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Betrouwbaar en gebouwd met heel goede materialen.

Gelet op de ingevulde punten vind ik dat dit een goede score is. Advies gaf ik vier sterren. De reden waarom is de volgende. De afdekvloer in de kamer is gelegd terwijl de vloercontactdoos niet was gerealiseerd. Overigens staat deze vermeld op de lijst van meer- en minderwerk en op de tekening. Meerdere keren heb ik er naar geïnformeerd, omdat ik het vermoeden had dat dit vergeten was. In plaats van de werkelijke reden te vermelden werden andere argumenten aangevoerd, waardoor het voor mij een sterk vermoeden werd. De uitvoerder heb ik mijn sterke vermoeden uitgesproken en deze bevestigde dit. Naderhand was dit uiteraard aan wand en vloer duidelijk te zien. Deze omstandigheid is op mijn verzoek opgenomen in het keuringsrapport. Deze situatie legt voor mij een smet op advies/communicatie.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Appartement

Prettige begeleiding van kopers.

Denken mee tijdens het bouwproces en daarna. Bereid tot oplossen wat niet voldoet aan verwachting

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Professioneel, oplossingsgericht, klantvriendelijk, vernieuwend.

Onze ervaring met MaasJacobs is positief. Ondanks dat de oplevering vele maanden later is dan aanvankelijk gedacht en gepland. Tijdens het gehele traject is het team van Maas Jacobs - welke betrokken was bij dit nieuwbouwproject - uitermate communicatief, klantvriendelijk, oplossingsgericht en meedenkend geweest. Dat de oplevering later is als gepland heeft met externe factoren en gebeurtenissen te maken, er is wel telkens duidelijk gecommuniceerd. We konden ten alle tijde terecht met vragen, er werd en wordt oplossingsgericht meegekeken, ook al lagen sommige vraagstukken buiten hun verantwoordelijkheid. Al met al zijn we zeer tevreden over het team bij MaasJacobs !

Goede voorlichting Prettig contact Netjes werken Goede uitvoerder

Goede ervaring

Goede communicatie Mankementen goed opgelost

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? N.v.t.
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

De algehele ervaring van de bouw was goed maar nazorg liet te wensen over

De ervaring vanaf begin van de bouw tot aan de oplevering was prima! Duidelijke communicatie over veranderingen of updates. Alleen na oplevering waren er nog een aantal punten die erg lang duren wat in ons opzicht niet had gehoeven. Verder bleef de communicatie ook achterwege. Dus de nazorg laat nogal te wensen over

Positief

Zeer goede begeleiding voor en tijdens het bouwproces, woning op een paar kleine puntjes na keurig opgeleverd. Restpuntjes netjes afgewerkt of worden nog afgewerkt.

Goede communicatie en transparantie

Een professioneel bedrijf dat afspraken nakomt. Overall snelle en goede communicatie. Fijne samenwerking en kwalitatief van hoog niveau

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Duidelijke en vlotte communicatie, degelijk gebouwd

Onze ervaring met Maas-Jacobs is erg positief. Ze reageren vlot en duidelijk op vragen, communiceren goed omtrent de voortgang van de bouw en de bereidheid om na de oplevering nog mankementen op te lossen is erg fijn.

Prettig en overzichtelijk

Prettige communicatie, snelle reactie na een bericht en hielden ons goed op de hoogte van updates. Oplevering ook zeer tevreden over.

Prima ervaring gehad!

Wij zijn van te voren goed geïnformeerd en tijdens het gehele proces goed betrokken geweest! Goede ervaring bij zo’n aankoop en speciaal proces!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Alle afspraken werden goed nagekomen en dachten mee met onze wensen.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Tussenwoning/hoekwoning

Meedenkend en probleemoplossend voor een mooi eindresultaat.

Onze eerste nieuwbouw werd prettig begeleid. Maas-Jacobs heeft ons uiteindelijk dat geleverd wat wij voor ogen hadden. Daarbij werden “oneffenheden” kundig opgepakt en baar volle tevredenheid opgelost.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? 2 onder 1 kap

Een goede ervaring bij een prettig huis!

Een prettig huis! De meeste zaken direct op orde. De tegenvallers: -Oplever informatie aan de bewoners beantwoord geheel niet aan de verwachting (veels te laat!) - geen directe communicatie met de betrokken installateur (s) - herstel/verbering kleine dingen duren lang Positief: - houding en communicatie uitvoerder - Zaken worden opgelost

• Advies N.v.t.

Het is hardstikke mooi

Het is hardstikke mooi, alles ziet er netjes uit.

de Ambachten 31

4881XZ Zundert