Zeer tevreden met het geleverde werk!

Westerbroek Bouw &Onderhoud levert zeer degelijk en net werk af. Doet wat het belooft, communiceert goed en houdt de planning strak in de gaten. Dit geeft veel vertrouwen. En het resultaat dat is er naar!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Goed en netjes werk

Twee daken geisoleerd en dakbedekking vervangen, kozijnen aangepast, deur vervangen en isolatieglas vervangen. Alles volgens afspraak en netjes uitgevoerd

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Beglazing en kozijnen

Een gestructureerde vakman

Afgelopen september heeft Remco naar volle tevredenheid onze woning opgeleverd. Door zijn toewijding en vakmanschap is het onze droomwoning geworden. In het voorbereidings/bouwproces heeft Remco laten zien punctueel, gestructureerd, oog voor detail en over meer dan de benodigde vakkennis te beschikken. Wij zullen Remco dan ook zeer zeker aanraden!

Vakman en denkt mee.

2x onze vlonder gemaakt. Vakwerk, Remco denkt met je mee en komt ook zelf met ideeën hoe beter of anders kan.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

zeer vriendelijk en vakkundig

Mijn ervaring omschrijf ik als zeer prettig. Kwam elke dag op afgesproken tijd en deed alles in goed overleg. Werkt netjes en geleverde werk is uitstekend.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dakkapel/dakraam
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Westerbroek blinkt uit in kwaliteit, aansturing bouw, stiptheid en kostenbeheersing!

Het bouwen van je droomhuis vertrouw je niet toe aan de eerste de beste. Zeker niet in een tijd waarin de prijzen snel stijgen, bouwmaterialen schaars zijn en goed personeel dun gezaaid. Bij de keuze van onze aannemer zijn we dan ook niet over één nacht ijs gegaan. De belangrijkste reden om voor Remco Westerbroek te kiezen was dat hij ons werd aanbevolen door een collega uit de bouwwereld die al meerdere malen met hem had samengewerkt en die onder de indruk was van de wijze waarop hij de bouw aanstuurde en van de kwaliteit van zijn werk. Bovendien had Remco een aantrekkelijk geprijsde offerte uitgebracht. We hebben geen dag spijt van onze keus gehad. Tijdens de bouw hebben we Remco leren kennen als een integere aannemer die er zelfs in moeilijke tijden in slaagt om een strakke planning te hanteren zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de bouw. Zijn onderaannemers zijn zonder uitzondering vakmensen die uitstekend werk leveren. Dat is niet alleen onze mening als leek, maar ook die van onze twee architecten die de bouw regelmatig hebben bezocht. Zij waren iedere keer onder de indruk van het geleverde werk. In een tijd waarin de kosten van bouwmaterialen de pan uit rijzen, is het belangrijk om goed greep op de financiën te houden. Remco heeft ons daar uitstekend mee geholpen. Door met ons mee te denken en slim/tijdig in te kopen heeft hij ons veel kosten bespaard. Na iets minder dan een jaar is onze woning exact op tijd opgeleverd en hij overtreft in alle opzichten onze verwachtingen. Uit de bouwkundige inspectie bij de oplevering kwamen geen significante aandachtspunten naar voren en dat gebeurt niet vaak! Als je in deze tijd zonder vertraging en zonder exorbitante prijsstijgingen een perfect huis kunt bouwen, dan ben je echt een uitzonderlijk goede aannemer! We kunnen Remco dan ook zonder enig voorbehoud aanbevelen.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Zeer tevreden over de strakke planning en het vakmanschap!

De planning en de organisatie van de verbouwing van de publieksruimte van onze apotheek was complex vanwege het feit dat we moesten blijven doordraaien en we onze klanten moesten kunnen blijven ontvangen en beleveren. Westerbroek Bouw heeft met een strakke planning en door heel praktisch mee te denken ervoor gezorgd dat alle processen in de apotheek konden blijven doorgaan. Ondertussen is er hard en doeltreffend gewerkt, zijn problemen vlot en flexibel opgelost en is vakwerk geleverd. Westerbroek Bouw heeft altijd goed overleg gepleegd over de voortgang, heeft rekening gehouden met mijn wensen en heeft mij al vanaf een vroeg stadium vertrouwen in een goed resultaat gegeven. Het kwalitatieve niveau van afwerking is zeer hoog en valt zelfs onze klanten op. We zijn meer dan dik tevreden en danken Westerbroek Bouw voor de zeer prettige samenwerking en het behaalde resultaat. Ik kan Westerbroek Bouw van zeer harte aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Indelingswijziging, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Overig

Fijne aannemer met kennis van zaken, en denkt goed mee met de wensen van de klant. Er is veel meer gedaan dan dat de bedoeling was en toch verliep alles volgens planning, Overleg en de omgang hebben wij als zeer prettig ervaren.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging, Vloer, Keuken, Onderhoud/service, Overige
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Verbouwing verliep geheel volgens verwachting, complimenten.

Vanuit het verleden hadden we al positieve ervaring met Westerbroek B&O, en om die reden hebben wij hem wederom gevraagd een interne verbouwing te doen. We hebben een nette prijsopgave gekregen en de uitvoering verliep prima. Wij zijn een tevreden klant. Voor een eventuele volgende klus nodigen wij dit bedrijf zeker weer uit.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Indelingswijziging
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Eindelijk een aannemer waar afspraken echt worden nagekomen

Dhr. Westerbroek is duidelijk omtrent planningen en afspraken, communicatief prettig om mee te werken en tevens in staat om te schakelen tijdens het proces !

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping, Aanbouw/dakopbouw, Vloer, Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Prima! Vlot en goed geholpen.

Wij hadden te maken met een stormschade en schakelden Westerbroek Bouw & Onderhoud in. De heer Remco Westerbroek kwam direct en zorgde voor de "eerste hulp bij ongelukken". Daarna volgden diverse reparaties om de beschadigingen aan ons huis te verhelpen. Alles zeer vakkundig en geheel volgens afspraak uitgevoerd, waardoor wij heel snel de stormschade achter ons konden laten.

Vakkundige dakrenovatie

Fijne aannemer om mee samen te werken. vakkundig, accuraat en komt afspraken goed na.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Dak

Goede en professionele service

Snel/kundig/behulpzaam en betrouwbaar

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen, Onderhoud/service
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Enorm tevreden met het eindresultaat.

Wij kunnen met veel tevredenheid terug kijken op het bouw proces. Remco denkt erg prettig mee, realiseert het eindresultaat binnen een strakke planning en is een echte vakman.

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

strakke planning, prettige communicatie, mooi resultaat

Het is prettig werken met Remco. Hij communiceert snel en duidelijk, heeft z'n planning goed onder controle, zorgt voor een schone werkplek, en levert kwalitatief uitstekend werk af. Opnieuw blij dat we voor hem gekozen hebben voor deze klus.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw

Zeer positieve ervaring.....

Het resultaat mag er wezen! Remco weet waar hij over praat goede adviezen en oog voor details daar waar een andere “aannemer” ons vertrouwen tot nulpunt had gebracht heeft Remco dit dubbel en dwars goed gemaakt! Een echte aanrader!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Prima ervaring, mooie badkamer opgeleverd

Westerbroek Bouw en Onderhoud heeft al eerder verbouwingen bij ons gedaan, dat was de reden om hem voor de badkamer in te schakelen. Prima samenwerking weer.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

denkt met je mee en komt afspraken na.

Remco Westerbroek denkt met je mee in oplossingen en uitvoering van een door mij gevraagde verbouwing van de badkamer. Hij komt zijn afspraken na, gaat direct materiaal (tegels) halen om te kunnen tonen. Hij werkt netjes en zorgvuldig.

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Badkamer
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Vakman die zijn afspraken nakomt

Remco bouwt erg netjes en degelijk. Door een goede planning en slim werken was de woning binnen no time klaar voor oplevering. Wij zijn dik tevreden!

• Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? Vrijstaande woning

Meedenkende, probleemoplossende en kwalitatief hoogstaande aannemer

Een aannemer die z’n vak verstaat. Denkt in oplossingen en niet in problemen. Kwaliteit is top. Zou Westerbroek zonder twijfel aanbevelen!

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Beglazing en kozijnen
  • Is een nieuwbouwwoning gebouwd, zo ja wat voor type? N.v.t.

Goed overleg, goede planning en keurig werk

Ik heb nu met Westerbroek op kleine en wat grotere projecten hele goede ervaringen. Het vooroverleg verloopt prima, Westerbroek is er niet op uit om de duurste opties te kiezen maar gaat wel voor degelijk en net werk.

• Orde en netheid
  • Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Onderhoud/service

Degelijk gebouwd

De veranda is snel en degelijk gemaakt. We zijn blij met dit vakwerk en hebben vertrouwen dat we hier weer jaren van kunnen genieten.

Professioneel en netjes

Na het perfect bouwen van onze nieuwe woning, heeft Remco op een onlangs bestraat terras de poeren voor de veranda gezet.... Hierbij heeft hij zeer netjes gewerkt; de poeren staan voor de veredere opbouw en het terras is weer uitstekend teruggelegd (geen verschil zichtbaar met daarvoor!!!!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Serre/overkapping

Vakman

Vorig jaar Remco opdracht gegeven om onze woning te bouwen. Alles is keurig volgens planning verlopen. De bouw was altijd netjes opgeruimd zowel binnen als buiten. Remco verstaat zijn vak en weet waar hij over praat. Wij raden Westerbroek bouw en onderhoud dan ook zeker aan.

Vervangen kozijnen

Van onze jaren '30 woning dienden de kozijnen op de 1e verdieping vervangen te worden. We hebben meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om draai-kiep ramen toe te passen. Westerbroek Bouw & Onderhoud heeft dit conform offerte snel en vakkundig uitgevoerd. Vakkundige en plezierige mensen, die na afloop hun rommel weer keurig meenemen. Chapeau!

• Is uw (huidige) woning verbouwd, zo ja wat? Beglazing en kozijnen

Molenweg 23

3849RK Hierden

Over Westerbroek Bouw & Onderhoud

Westerbroek Bouw & Onderhoud is gespecialiseerd in nieuwbouw, verbouw, onderhoud en renovatie voor zowel de particuliere als zakelijke opdrachtgever. Wij willen niet alleen duurzaam bouwen, maar ook duurzaam ondernemen en een betrouwbare partner zijn. Daarom zijn wij een veelzijdig en flexibel aannemersbedrijf die het gehele bouwtraject met u meedenkt. Goed samenwerken is cruciaal voor een mooi resultaat.

Over Bouwnu