![](/logo/99/OID-00002-/OID-00002-12113_99_location_logo_thumbnail.png)
Bo is pas gesteriliseerd en dit was prima gegaan, goede zorg. Kregen pijn stilling mee en werden na 2 dagen gebeld hoe het ging. Goede nazorg.
Wat fijn dat alles zo goed gegaan is met Bo en je alles zo goed hebt ervaren. Wij proberen ook met veel toewijding en zorg alle dieren te behandelen en daar hoort zéker ook de nazorg bij. Heel fijn om te zien en horen dat dat zo ervaren en ook gewaardeerd wordt. Heel hartelijke dank voor het delen van je ervaring met ons en onze kliniek!
Nadat mijn vorige da met pensioen ging hier gekomen en super blij met de artsen. Ze denken met je mee en leggen alles duidelijk uit. Mijn Franse Bull heeft 2 favoriete artsen helaas is er 1 niet meer werkzaam maar dat neemt niet weg dat dit gewoon een fijne kliniek is.
Dankjewel voor je lieve reactie! Bedankt voor het vertrouwen in ons Tracey 🥰
Wij komen al minstens 15 jaar bij deze dierenkliniek en ik vertrouw geen enkele andere kliniek meer. Mijn honden gaan zonder angst naar binnen, ze hebben verstand van konijntjes en vogels! Ze luisteren naar je en durven je ook door te sturen! Ja, een kliniek voor mijn allermooiste bezit! Mijn dieren
Wat een ontzettend lieve en mooie reactie Margrit! Wij waarderen heel erg wat jij over ons schrijft en zijn heel blij met zulke lieve klanten (en natuurlijk ook jullie lieve dieren) die ons en ons werk zó enorm waarderen en ons een warm hart toedragen ❤️
Wij zijn met onze ratjes elke keer zeer kundig en liefdevol geholpen door Nadine. Altijd een goede overeenstemming en een behandelplan in overleg. Ook de assistentes zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.
Wat fijn om te horen! Dankjewel Marijke voor je feedback!
Ik ben met felix mijn kater 3 x bij de dierenarts geweest ivm blaas problemen. Vandaag kreeg ik een hele nare opmerking dat ik niet de zorg heb geven die hij moest hebben en dan dieren duur zijn. Als ik mijn kater niet de zorg had gegeven dan was ik niet naar de dierenarts gekomen. Ik heb vrijdag ook al een discussie gehad en gezegd dat er meer aan de hand is dan er vermoed wordt. Mijn kater heeft sinds gister middag weer het zelfde probleem en dat wordt mij aangerekend. Ik heb niet zoveel geld voor een dieren ziekenhuis waar en dubbele tarieven worden berekend. Maar ik sta wel vroeg bij jullie op de stoep. Heb alles gedaan voor me kater zodat hij niet uit zou drogen of wat dan ook. Ook de toonzetting vond ik niet normaal. Jullie staat voor dieren ik ook maar wil wel normaal bejegend worden en niet als een een of ander dieren mishandelaar want zo voelde ik me wel. Heb nog een kater en een hond en die worden ook verzorgd zoals het hoort. Ik ga wel op zoek naar een nieuwe dierenarts want mijn vertrouwen is wel weg.
Beste Angela, Wat spijtig om deze reactie van je te lezen. De betreffende maandag hebben wij elkaar persoonlijk gesproken en is Felix door mij behandeld. Op dat moment hebben wij uitgebreid gesproken en had ik het gevoel dat wij duidelijk naar elkaar geweest zijn en goed over de situatie hadden gepraat. Maar naar aanleiding van deze beoordeling zal ik e.e.a. nog wat uitgebreider toelichten. Wij zijn verantwoordelijk voor het welzijn van de dieren, daar staan wij als dierenartsen en paraveterinairen met meer dan 100% voor. Als een dier zorg ontnomen wordt, om welke reden dan ook, zijn wij verplicht dit te melden aan een eigenaar, en soms zelfs aan instanties. Dit wil absoluut niet zeggen dat wij erop uit zijn een eigenaar zwart te maken, te beledigen of anderszins negatief te benaderen. Ons hoofddoel is een goede zorg en welzijn voor de dieren. Als dat in het gedrang komt, dan komen wij daarvoor op. Zonder inhoudelijk op de situatie met Felix in te gaan, was dat op maandagochtend zeker onze zorg. Heel vervelend dat jij je daarop aangevallen en vervelend benaderd hebt gevoeld. Naar mijn mening is Felix die dag en de dagen daarna goed behandeld bij ons in de kliniek, zonder blijvende nierschade vanwege een kordaat en kundig handelen van onze kant, en vind ik het dan ook heel spijtig dat al het vertrouwen richting ons en onze kliniek volledig weg is. Mocht je nog de behoefte hebben voor een gesprek, dan sta ik daar altijd voor open. Met vriendelijke groeten, Maron van den Berg.
Hierbij wil ik mijn ernstige onvrede uitspreken over de behandeling van mijn kitten Cookie, die op 04/09/2024 is gecastreerd in uw praktijk. De dag voor de afspraak heb ik telefonisch duidelijk aangegeven dat ik geen vaccinatie wilde laten uitvoeren tijdens de castratie. Tot mijn grote verbazing en teleurstelling is mijn kater echter toch gevaccineerd. Deze actie is bijzonder verontrustend voor mij, omdat het ingaat tegen mijn uitdrukkelijke wensen. Bovendien heb ik geen compensatie of tegemoetkoming ontvangen voor deze situatie, ondanks mijn verzoek om dit te bespreken. Het gebrek aan communicatie en respect voor mijn wensen heeft geleid tot een aanzienlijke vertrouwensbreuk.
Er word transparant gecommuniceerd en meegedacht in oplossingen voor thuis. En uiteraard onwijs lief voor onze hond! Heel fijn
Pauline, wat fijn dat je deze ervaring hebt en die ook deelt met ons! Hartelijk bedankt!
Ik kom hier al jaren en altijd zijn ze even vriendelijk en professioneel. De wachtkamer is ruim en schoon met een speciaal wachtgedeelte voor katten. Als er een ingreep moet plaatsvinden word je duidelijk geïnformeerd over de kosten. Topkliniek waar ik met een gerust hart mijn dier kan brengen. Na een ingreep bellen ze ook even na, erg fijn.
Ik vind dit zo slecht Ze laten lang wachten in een klein ruimte Alle dieren komen bij elkaar waarvan mijn eigen kat schrik van de honden. 3 keer aangegeven dat mijn kat hoest. Nog steeds weten ze niet wat het is. Blijkbaar willen ze niet scannen. Daarvoor moet je een andere afspraak maken. Ze zijn heel duur vergeleken met een ander kliniek. receptie kan je lang wachten omdat ze langer aan telefoon zijn dan met jou. Ik raad niemand aan ga ergens anders voor je dier.
Mijn liefste poes Mimi moest de afgelopen tijd een paar keer naar de dierenarts en heeft bij de dierenkliniek een hele goede, zorgzame omgeving gekregen met uitmuntende zorg. Ik als eigenaar ben altijd meer dan voldoende geïnformeerd en heb ruime keuze gekregen in mogelijkheden binnen haar zorg. Daarnaast is Mimi mijn allereerste huisdier, waardoor ik niet altijd alles even goed weet of snap in haar gedrag en ook daarvoor is bij de dierenarts begrip en ruimte om vragen te stellen. Tot nu toe is er gelukkig niets ernstigs aan de hand geweest, maar mocht er zich iets voorvallen vertrouw ik de dierenkliniek volledig. Door de fantastische zorg, transparantie en vooral begrip en liefde voor het dier, voelt ook Mimi zich op haar gemak. Ondanks dat het voor katten altijd extra spannend is hoe het verloopt, ben ik elke keer reuze trots op hoe ze zich gedraagt bij jullie - en dat prijs ik zeker voor een heel groot deel toe aan de rustige omgeving - en artsen met echte bekwaamheid! Dit is mede een review, maar ook zeker een dankjewel en vooral een compliment vanuit mij. Blijf doen wat jullie doen!
4 sterren betekent voor ons uitstekend en zeer goed, kan niet veel beter. Alleen de prijzen die neergelegd moeten worden bij een bezoekje, die zijn best pittig, maar dat is bij iedere dierenkliniek tegenwoordig het geval en we begrijpen echt wel dat alles duur is, apparatuur, pand, personeel, medicijnenaanschaf bij fabrikanten, maar die consultprijzen, iéts goedkoper zou wel aardig zijn.
Ik heb de goede ervaring met verschillende dierenarsten die allemaal vriendelijk en goede kennis van zaken hebben ik kom hier graag met mijn honden
Elke keer is wanneer ons konijn zorg nodig had werd er op zo’n kundige manier gekeken naar het diertje, maar ook de uitleg aan ons; zeer duidelijk en zo aardig. Je merkt dat iedereen begaan is met de dieren en de service is uitstekend. Ook na de operatie van ons konijn mochten we even komen kijken toen hij nog niet mee naar huis mocht, zo fijn!
Een aanrader en werkelijk waar niet slechts te vertellen. Met mijn baardagamen Vonkje en Dikkie (en voorheen stitch) kan ik altijd op zeer korte termijn terecht. Andre heeft veel kennis en is bereid goed mee te denken. Erg blij want het aantal reptielen artsen is schaars. Over alles dames ook niets dan lof. Ik wordt altijd vriendelijk ontvangen, te woord gestaan en behandeld. Ook is er altijd tijd voor een luisterend oor en voel ik mij serieus genomen. Ik ben erg blij met de ruime openingstijden. Als het kan graag een kliniek in Den Haag dat kunnen we wel gebruiken.
Nu hebben wij geen eigen dieren meer. Maar jaren zijn we met van allerlei dieren op consult geweest. Super lieve dierenartsen en medewerkers. Momenteel alleen logeer honden. Maar als deze bij ons iets zouden mankeren....direct naar Schiedam.
Kundig en gevoelig, menselijk personeel
Vriendelijke personeel. Niet altijd tevreden met de uitslag oplossing van mijn huisdier na bloedonderzoek wel hoop geld kwijt maar geen oplossing maar ik ben geen dierenarts.
Ik vindt ze allemaal heel goed
Als ik dit moet opschrijven wordt het een trilogie. Jullie zijn kanjers
Onze hond Sam komt al vanaf haar eerste controle met 9 weken bij jullie, nu 11,5jr geleden en zij is meegegroeid met jullie. Jullie zijn verder ontwikkeld in een prachtige moderne kliniek met aandacht voor de hond maar ook voor de baasjes. Veel kennis en liefde hier voor de dieren in dit team!
Als er problemen zijn met de hond of kat, wordt er direct goed meegedacht. Er is snel plek om langs te komen. De communicatie is goed, de mening van het baasje wordt ook goed meegenomen. Ook in de tijd van intensieve zorg voor eerdere zieke honden was de zorg super. Helaas inmiddels ook een mindere ervaring, dit is goed hersteld maar de nazorg/communicatie had beter gekund. Maar dit is voor mij zeker geen reden om niet meer te komen. Ik heb nog altijd alle vertrouwen in jullie in de zorg voor onze dieren. Soms heb ik wel het gevoel dat er te snel onderzoeken worden voorgesteld die niet altijd direct nodig zijn. En de kosten rijzen de pan uit!
Altijd even vriendelijk, deskundig en geduldig! Hart voor dieren maar ook voor de baasjes.
Ik zit pas een paar maanden bij deze dierenarts,eigenlijk sinds ik weer 2 kittens heb. Poppy is 3 weken geleden gesteriliseerd en alle meiden zijn erg betrokken en bieden altijd een luisterend oor. Meteen de volgende dag werd ik al gebeld o dat ze benieuwd waren hoe t met haar ging. Echt super!
Hun zet dier op 1
Sinds wij onze katten hebben (9 jaar) komen wij al bij dierenkliniek Schiedam-Noord. Onze katten worden altijd met veel aandacht en liefde behandelt. De uitleg en informatie die wij als baasjes krijgen is altijd goed en duidelijk. Alle medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en de nazorg is altijd goed. Zelfs een belletje na een behandeling om te vragen of alles goed gaat/is gegaan. Dat waarderen wij heel erg.
Willem Andriessenlaan 200
3122JT Schiedam
Als zeer toegewijd en professioneel team van 4 dierenartsen en 5 paraveterinairen, streeft Dierenkliniek Schiedam-Noord, Sterkliniek Schiedam, naar kwaliteit, kennis van zaken en de best mogelijke zorg voor uw huisdier. Daarnaast vinden we duidelijke communicatie, persoonlijke aandacht en interactie met u als eigenaar erg belangrijk. De dieren die wij behandelen zijn: honden, katten, konijnen, cavia’s, fretten, ratten, hamsters, schildpadden, reptielen, vogels en vissen. Dierenkliniek Schiedam-Noord is naast gewone kliniek ook Sterkliniek, omdat het heeft aangetoond een kwalitatief goede en vooruitstrevende kliniek te zijn.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.