Bj ons een monteur die alles kwam controleren, prima kerel fatsoenlijk en welwillend. Op einde van zijn keuring was nog een aardlek test, alleen die werkte niet goed. Ik begrijp dat alles goed moet zijn, maar bepaalde dingen zoals een aardlek of een drukregelaar zou een monteur in de auto kunnen hebben. En was dit snel opgelost geweest, maar een slager mag zijn eigen vlees ook niet keuren. Nu wordt direct gezegd herkeuring, wat weer onnodige geld kost. Was beter geweest dat een herkeuring binnen 14 dagen gratis was geweest. Nu lijkt me meer op een verdien model. Enfin zelfde dag een erkend bedrijf geweest, en het probleem verholpen bleek aardlek automaat was kapot. De papier met goedkeuring met test en handtekeningen opgestuurd naar second home en verwacht je als nog een goedkeuring. Nee hoor alleen met herkeuring hebben ze het over. En zo blijft ik het commercieel zien en niet meedenkend bedrijf.
Beste, Bedankt voor uw uitgebreide feedback en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over de bijkomende kosten voor een herkeuring. Veiligheid en naleving van de wettelijke eisen staan bij ons altijd voorop. Daarom kunnen onze inspecteurs tijdens een keuring geen reparaties uitvoeren of onderdelen vervangen, zoals een aardlekschakelaar. Dit zou de onafhankelijkheid van de keuring in gevaar brengen. Voor een herkeuring is het noodzakelijk dat wij het afgekeurde proces opnieuw doorlopen en uw rapport aan te passen. Helaas is dit een taak die niet kosteloos kan worden uitgevoerd. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerkingen mee om onze werkwijze en communicatie verder te verbeteren. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of tegen zaken aanlopen, neem dan gerust contact met ons op. Wendy
Vriendelijke controleur, en de tijd nemen voor hetbeantwoorden van vragen van mijn kant .
Beste Wouter, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy
Het begon met het inplannen van een afspraak, we hadden een bouwkundige keuring nodig vóór een bepaalde termijn. Dit werd door Anouk echt super ingepland, ze wist dat er nog één gaatje was binnen onze termijn, die heeft ze voor ons vrij gehouden, waar we heel blij mee waren! De keuring zelf was echt ontzettend goed. Robin is kundig, ervaren en vriendelijk. Hij was duidelijk in zijn communicatie, vakkundig in zijn beoordeling van het huisje en heeft alles tot in de puntjes uitgewerkt voor ons in het raport. We zijn zo tevreden dat we ze meteen gebeld hebben voor een 2e afspraak voor een ander huisje.
Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht, en dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening. Wendy
Duidelijk en meer gedaan dan ik had verwacht.
Beste, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Wendy
Op basis van wat hier op het park gebeurt door secondhomecheck.nl kan er niet anders geconstateerd worden dat dit ronduit slecht gebeurt. Meetapparatuur die niet werkt. Onterechte afkeuringen. Fout advies zoals het laten plaatsen van aardepennen terwijl dit niet nodig is. enz enz. Bovenstaande is ook een persoonlijke ervaring.
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus. Wij zetten ons in om onze dienstverlening continu te verbeteren. We blijven graag met u in gesprek om tot een bevredigende oplossing te komen en werken achter de schermen al aan verbeterpunten. Wij hopen uw vertrouwen in de toekomst terug te winnen. Wendy
Ik zat er tegenaan te hikken, ondanks het vertrouwen in mijn caravan maakte ik me toch wel zenuwachtig. Stel je voor dat..... Zenuwen voor niets. De keuring liep op rolletjes. Alles was in orde. De meneer die de controle uitvoerde was erg vriendelijk. Ook gaf hij me nog advies over een betere plaatsing van de CO2 melder. Samengevat een nauwkeurige controle die vakkundig is uitgevoerd door een vriendelijke man. Ik kan er weer twee jaar tegenaan.
Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy
Uitstekende ondersteuning bij beslissing chalet al dan niet aan te schaffen
Beste Ruub, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Weten -voordat de koop rond is- hoe het is gesteld met de veiligheid en de bouwkundige staat van een chalet is inderdaad fijn. Wendy
Nadat de caravan eerst afgekeurd was, is er veel moeite gedaan om hem te herkeuren wat snel lukte gelukkig
Beste Christa, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy
Afspraken maken ging niet helemaal goed, helaas werden er hier fouten in gemaakt. Diegene die de controles hebben gedaan vol lof over hoe ze hun werk doen.
Beste Nico, Wat vervelend dat het niet helemaal naar tevredenheid is verlopen. Wel fijn dat u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy
Onze stacaravan laten keuren ivm verkoop. Inspecteur was zeer sympathiek en grondig. Zelfs de gasslang van de bbq moest eraan geloven. Alle plus en minpunten werden keurig in het eindrapport vermeld. Zeer prettige ervaring.
Beste familie Dekker, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht, en dat u verder tevreden bent over onze dienstverlening. Succes met de verkoop! Wendy
Bijzonder dure aangelegenheid. Loodgieter is driemaal terug moeten komen voordat de keur”meester” tevreden was, dus driemaal hetzelfde onderzoek moeten doen a 250 euro, 175 euro en 125 euro Keur”meester” uit moeten leggen dat je een gasmeter eerst op nul moet stellen voordat je betrouwbaar op een nieuwe plaats kunt meten, en dat het oppompen van de leiding niet tot ver boven de werkdruk van 40mbar mag gebeuren anders maakt hij zelf de leiding stuk wat bij ons gebeurt is.
Beste Edwin, We vinden het vervelend om te horen dat je een vervelende nasmaak hebt overgehouden aan de keuring. We hebben zojuist telefonisch contact gehad en we zijn vastbesloten om dit netjes op te lossen. Bedankt voor je begrip in het gesprek en we gaan het goed afronden. Vriendelijke groet, Wouter
Ursprüngliche Bewertung
Bijzonder dure aangelegenheid. Loodgieter is driemaal terug moeten komen voordat de keur”meester” tevreden was, dus driemaal hetzelfde onderzoek moeten doen a 250 euro. Keur”meester” uit moeten leggen dat je een gasmeter eerst op nul moet stellen voordat je betrouwbaar op een nieuwe plaats kunt meten. Hoop dat er snel alternatieve firma’s komen die hetzelfde onderzoek mogen doen anders lopen de campings nog sneller leeg dan ze nu al doen. Onee dat was dat juist de bedoeling van de parkeigenaren toen ze hier aan begonnen.
Beste Edwin, We vinden het vervelend om te horen dat je een vervelende nasmaak hebt overgehouden aan de keuring. We hebben zojuist telefonisch contact gehad en we zijn vastbesloten om dit netjes op te lossen. Bedankt voor je begrip in het gesprek en we gaan het goed afronden. Vriendelijke groet, Wouter
Omdat er geen nippel onder het chalet aanwezig was kon de inspecteur de gasleiding niet testen. De koolmonoxide waarde werd bovenop de brander van de geiser gemeten. De inspecteur nam een te hoge waarde (16) waar. Ik heb navraag gedaan bij erkende installateurs en de brandweer. De nippel onder de caravan is niet nodig want via de gaskookplaat kan je ook de gasleiding op dichtheid testen. De koolmonoxide waarde bepaal je niet bovenop de brander van de geiser maar minimaal 1 meter vanaf de brander. Op basis van de omgevingslucht bepaal je of de waarde te hoog is. Vervolgens een klacht ingediend en er is beloofd dat de inspecteur mij zou gaan bellen. Dit is na een maand ook niet gebeurd. Er heeft nu telefonisch contact plaatsgevonden en de klacht is na tevredenheid afgehandeld. Fijn dat het nu opgelost is.
Beste Dik, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat je een minder prettige ervaring hebt gehad met ons bedrijf. We nemen dit soort reacties serieus en ik ben blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen, ondanks dat onze reactietijd te traag was. We wensen je nog veel recreatieplezier in het mooie chalet. Vriendelijke groet, Wouter van Second Home Check
Ursprüngliche Bewertung
Omdat er geen nippel onder het chalet aanwezig was kon de inspecteur de gasleiding niet testen. De koolmonoxide waarde werd bovenop de brander van de geiser gemeten. De inspecteur nam een te hoge waarde (16) waar. Ik heb navraag gedaan bij erkende installateurs en de brandweer. De nippel onder de caravan is niet nodig want via de gaskookplaat kan je ook de gasleiding op dichtheid testen. De koolmonoxide waarde bepaal je niet bovenop de brander van de geiser maar minimaal 1 meter vanaf de brander. Op basis van de omgevingslucht bepaal je of de waarde te hoog is. Vervolgens een klacht ingediend en er is beloofd dat de inspecteur mij zou gaan bellen. Dit is na een maand ook niet gebeurd.
De persoon die bij ons de gasleiding moest controleren had totaal geen idee waar hij mee bezig was. Het gevolg was dat de caravan werd afgekeurd omdat de leiding lek zou zijn. Moest maar even naar een dealer omdat te laten repareren. Door mij een gas stop gekocht en zelf gaan controleren maar geen lek. Gebeld dat er beslist geen lek in de leiding zat, maar er zou herkeuring komen en wat bleek geen lekkage van gas. Als ik dus met veel werk en kosten naar een dealer was gegaan had dit voor niks geweest. Zeer slordig van een bedrijf wat hoog in het vaandel heeft staan dat ze vakkundig zijn. En ik ben echt niet de enige die hier zo over denkt. Ik hoor diverse klachten dat er voor de meest pietluttige dingen caravans worden afgekeurd. Even nog dit in het rapport staat dat het probleem was opgelost maar er was helemaal geen probleem maar een grove fout van de controleur.
Beste Theo, Wat vervelend om te lezen dat je een onprettige ervaring hebt gehad met ons bedrijf. Vanzelfsprekend wil ik met jou naar een passende oplossing zoeken. Telefonisch kon ik je helaas niet bereiken, wil je contact met ons opnemen, zodat we dit goed kunnen bespreken? Alvast bedankt en een prettige dag. Vriendelijke groet, Wouter van Second Home Check
Wij hadden een hele fijne inspecteur. Netjes en heel duidelijk met zijn uitleg.
Beste mevrouw van der Kamp, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy
Sehr schlecht
Wir bedauern, dass Sie mit unserer Dienstleistung unzufrieden sind und uns nur mit einer 1 bewertet haben. Wir haben Ihre Immobilie auf baulichen Zustand und Sicherheit geprüft und dabei ernsthafte Bedenken festgestellt. Wir verstehen, dass dies enttäuschend für Sie sein kann, insbesondere weil Sie Ihre Immobilie verkaufen möchten. Bitte seien Sie versichert, dass wir unsere Inspektionen zu 100% unabhängig durchführen. Unser Ziel ist es, eine ehrliche und objektive Bewertung zu liefern. Marja
De bouwkundige werkte zeer precies, nam alle tijd en gaf helder antwoord op al mijn vragen. Ik ben heel blij dat de bouwkundige keuring door Robin is uitgevoerd. Hij heeft het rapport, ondanks de drukte nog vóór het weekend uitgewerkt en opgestuurd! Ik heb er alle vertrouwen in dat ik met een paar aanpassingen jaren plezier heb van mijn pas aangekochte chalet.
Wat fijn dat u helemaal tevreden bent. We geven uw positieve reactie en complimenten aan onze collega Robin door. Het laten uitvoeren van een bouwkundige keuring kan zekerheid bieden bij de aankoop! Wij wensen u veel plezier met uw chalet. Marja
Betrouwbaar, verstand van zaken en zeer goede communicatie met de inspecteur.
Hartelijk dank voor deze lovende woorden. Wij stellen deze vriendelijke feedback zeer op prijs. Marja
Fijne inspecteur die open en eerlijk zijn verhaal deed en de inspectie.
Beste heer Custers, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy
Afspraken, contact en informatie verliepen prima. Goede uitleg bij uitgebreide keuring!
Beste Klaas, Hartelijk dank voor deze ruime voldoende. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze inspectie en de rapportage. Wendy
Zoals hierboven geschreven. Nam uitgebreid de tijd voor een zeer grondige opname, voorzien van veel foto's. Zeer deskundig onderzoek en uitgebreid rapport, welke snel opgestuurd werd. Aimabele inspecteur correct op tijd aanwezig.
Beste heer van Vliet, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Wendy
Een expert met veel expertise en erg vriendelijk naar mij toe maar ook naar de verkoper respectvol. Ik heb er veel aan gehad want heb uiteindelijk niet gekocht waar ik nu erg blij om ben. Was dus deze investering zeker waard. Dank en succes met jullie bedrijf Mvg Corrie Jacobs.
Beste mevrouw C. Jacobs, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten duidelijk in kaart zijn gebracht. Hopelijk vind u snel een ander chalet en hopelijk zien we mekaar dan weer! Wendy
Kwam mooi op tijd, Verstand van zaken Binnen een uur klaar
Beste, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wendy
Toller Service
Lieber Michael, Wie schön, dass Sie so zufrieden sind, dass Sie sich die Mühe gemacht haben, unseren Service zu bewerten. Herzlichen Dank dafür. Wendy
Robin heeft met veel zorg en kennis van zaken mijn toekomstig chalet geïnspecteerd. Veel uitleg gegeven en adviezen voor noodzakelijke verbeteringen en mogelijk onderhoud. Dit alles heel geduldig en prettig. N.a.v. het rapport nog vragen kunnen stellen die wederom duidelijk beantwoord werden. Ik heb veel geleerd van deze keuring en heb met vertrouwen het chalet gekocht. Met dank aan Robin!
Beste Ariette, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alle punten nu duidelijk in kaart zijn gebracht. Succes met de tips! Wendy
Uitgebreide en zorgvuldig uitgevoerde test met foto's verduidelijkt en een mondelinge toelichting. Ook achteraf nog vragen kunnen stellen en indien we advies over een reparatie nodig hadden konden wij dit ook via Second Home Ckeck ontvangen. Beter hadden wij niet kunnen wensen.
Beste, Wat fijn dat u zo tevreden bent u de moeite hebt genomen onze dienstverlening te beoordelen. Hartelijk dank daarvoor. Wendy
4 Parallelweg
Gendringen 7081DX
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.