Naast het grondig bijwerken van het schilderwerk hebben ze ook glas in lood vervangen en nieuw hè++ glas geplaatst. Bij veel schilders moet je dat zelf regelen, 079 deed het allemaal voor ons. Prima werk geleverd!
Hartelijk dank voor deze goede beoordeling.
Daar we al een eerdere keer de werkzaamheden door 079 Schilderwerken hadden laten uitvoeren kenden we hun kwaliteiten. Na een verhuizing niet getwijfeld hen weer te bellen . Ook deze keer is het schilderwerk keurig uitgevoerd.
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling.
Nadat we een offerte lieten maken werd snel duidelijk dat wij de werkzaamheden door dit bedrijf wilde laten uitvoeren. Robin weet waar hij over praat, wij voelden al snel een klik. Goede en duidelijke communicatie. Het schilderwerk van onze kozijnen was in hele slechte staat. Op sommige plekken werd houtrot geconstateerd dit is vakkundig gerepareerd en sommige delen zijn vervangen. Gebruikte materialen zijn van professionele kwaliteit en dat zie je er van af. Keurige medewerkers, beleefd en op tijd, laten alles opgeruimd en netjes achter. Wij zijn meer dan tevreden en bevelen 079 schilderwerken van harte aan.
Mensen die hun vak 110% kennen. Daar, terecht, ook zelf trots op zijn. Vakmensen en nog ongelofelijk aardig ook. Mopperen is makkelijker dan kritisch zijn merk ik nu. Het enige wat ik nog kan schrijven. Hou maar op met zoeken een beter bedrijf vindt je NIET....!!!!
Deuren en posten zijn als nieuw. Vakwerk en keurig gewerkt. Beleefd en vriendelijk in het contact.
Ik kreeg razendsnel antwoord op mijn vraag en de werkzaamheden zijn snel en correct uitgevoerd. Vriendelijk bejegening en ben zelfs nog even extra geholpen en geadviseerd. Volgende keer weet ik ze zeker weer te vinden!
Mijn huis staat er weer netjes bij en ik kijk terug op een prettige samenwerking. Afspraken worden goed nagekomen. Kleine dingen, zoals ongevraagd, de onderkant van de regengoot gelijk even schoonmaken geeft aan dat er sprake is van een klantvriendelijk grondhouding. Na afloop wordt alles netjes opgeruimd.
We zijn zeer tevreden met alle tiptop aandacht en precisie waarmee deze schilders hun werk hebben gedaan van onze enorm grote buitenklus. Ze komen met goede oplossingen en hebben veel connecties als er iets meer buiten hun expertise aan onderhoud opgeknapt en gedaan moet worden. Er is altijd goed werk afgeleverd en waar nodig is herstel werk zonder problemen gelijk aangepakt. Een fijn meedenkend bedrijf.
De Heren Robin de Kok en Lucasz waren zeer professioneel, harde werkers, heel vriendelijk en uitermate vakkundig. Alles werd steeds opgeruimd en onverwachte tegenvallers zoals lekkage werden onmiddellijk aangepakt.
Hartelijk dank voor uw reactie over de uitvoering van onze werkzaamheden
Fantastisch werk afgeleverd. Erg professioneel. Robin, complimenten voor je vakwerk en vooral ook je manier van werken, het oplossingsgericht meedenken, je advies en het fijne contact. Ook na oplevering huis nog keurige nazorg. Wij komen zeker terug en zullen je zonder enige twijfel aanbevelen aan anderen.
Onze dakkapel moest gerenoveerd worden, schilder, timmerwerk en glasvervangen. Dit is allemaal zoals afgesproken uitgevoerd. Wij hebben ervoor gekozen dit uit te laten voeren tijdens onze vakantie (anders zou de praktijk tijdelijk gesloten moeten worden. Bij terugkomst van onze vakantie was alles zoals afgesproken tijdig en vakkundig uitgevoerd. Zijn zeer tevreden met het resultaat opbasis van de gemaamte afspraken
Zeer inflexibel, slechte communicatie, klantonvriendelijk, totaal geen inlevingsvermogen. Zet incasso buro in om zijn gelijk te halen. Alleen factuur telt, klanttevredenheid onbelangrijk
Wij betreuren het dat u met ons communiceert via een review en niet telefonisch of per e-mail. In maart 2018 ben ik bij u langs geweest voor een gesprek over de schilderwerkzaamheden voor uw huis. Ik heb dit gesprek als prettig en respectvol ervaren. In mijn offerte staat op meerdere plekken vermeld dat ik werk met verwachtingsuren en een aanneemsom. Ik ben niet werkzaam op regie-uren (uur-factuur). U heeft deze offerte ondertekend. Eerst diende het houtrotherstel uitgevoerd te worden alvorens te kunnen starten met de schilderwerkzaamheden. Dit heeft mijn timmerman eind mei 2018 voor u uitgevoerd. U heeft aangegeven dat hij dit keurig en met vakkundigheid heeft gedaan. (Ik vind dat niet terug in uw review, u schrijft daar n.v.t). U had wel vraagtekens bij de verwachtingsuren uit de offerte versus de daadwerkelijke uitgevoerde uren door de timmerman. Er is navraag gedaan bij de timmerman over de daadwerkelijke uren. De timmerman vertelde dat u de ene dag wel aanwezig was bij het uitvoeren van zijn werkzaamheden en de andere dag niet. Daarnaast heeft de timmerman extra tijd besteed aan het zoeken van specifieke rabatdelen en de reistijd van en naar deze houtleverancier. Ik heb u per e-mail inzichtelijkheid gegeven over de daadwerkelijke uren. Ik heb hier met u telefonisch een gesprek over gehad. U gaf aan de van de offerte voor schilderwerkzaamheden te willen afzien. Uit klantvriendelijkheid ben ik u tegemoet gekomen en heb ik na overleg met mijn advocaat u een schikkingsvoorstel gedaan wat betreft het timmerwerk en de factuur aangepast. U heeft daar niet op gereageerd, wel heeft u zonder mij daarvan op de hoogte te brengen een bedrag naar eigen inzicht overgemaakt. Daarna is getracht meerdere malen contact met u op te nemen met de vraag waarom u een ander bedrag heeft overgemaakt. U heeft daar nooit op gereageerd. In september 2018 lukt het bedrijfsbureau om telefonisch contact met u te hebben. Ondanks herhaaldelijke uitleg over bovenstaande, de rechtsgeldigheid van de getekende offerte en de tegemoetkoming in de factuur weigert u het restant bedrag te betalen. Wij hebben meerdere malen per e-mail aangekondigd dat wanneer het restant niet betaald wordt, dit overgedragen zal worden aan het incasso bureau. U reageert niet op deze e-mails. Deze week heeft het incasso bureau contact met u gehad. Uw emoties zijn daardoor dermate opgelopen dat u mijn bedrijf via meerdere kanalen op social media imagoschade tracht toe te brengen. Wij betreuren dit ten zeerste. Toch, blijven wij en het incasso bureau open staan voor een gesprek bij u thuis of telefonisch. Ik ben veelvuldig bij u in de wijk werkzaam, ik hoop dan ook van harte dat wij elkaar respectvol te woord kunnen blijven staan.
Het 079-schildersbedrijf heeft ons hele huis van binnen aangepakt en alles nieuw in de verf gezet. Een giga-klus, maar een prachtig eindresultaat.
Hartelijk dank voor uw beoordelen en dat u tevreden bent met het mooie eindresultaat.
Betrouwbaar, mooi resultaat
Hartelijk dank voor uw beoordelen en dat u tevreden bent met het mooie eindresultaat.
Het werk is heel gemotiveerd uitgevoerd. Helaas is een grote inschat fout gemaakt met de omvang van de klus. Deze klus vraagt om veel meer uren. Door jullie is tot het laatste moment heel gemotiveerd gewerkt om optimale resultaten te geven.s
Hartelijk dank voor uw beoordeling de lage score van onze factuur komt waarschijnlijk door het vele meerwerk wat is uitgevoerd
Ervaring is prima. Goede kwaliteit wat betreft het schuilderen zelf. Er zou nog wat meer aandacht kunnen zijn voor de netheid in en om het huis. Nu moesten we zelf toch wel veel rommel opruimen en ook de planten in de tuin hadden iets meer kunnen worden ontzien.
Hartelijk dank voor uw reactie maar kunt u ons een toelichting geven voor de score bij klantvriendelijkheid zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren. Opruimen doen wij altijd maar uw tuin heeft te maken met de vrije werkruimte.
Goed vakmanschap! Het project duurde wat langer als afgesproken.
Dank voor uw reactie kunt u nog de score 7 voor het gegeven advies nader toelichten.
Dankzij slecht weer is werk behoorlijk uitgelopen, maar dat was voor ons niet belangrijk. Netjes gewerkt
Dank voor uw reactie, kunt u nog de score 7 van afspraak nakomen nader toelichten.
Er werd goed en vakkundige gewerkt
Dank voor uw reactie kunt u de score 7 totaal oordeel factuur nader aan ons toelichten zodat wij dit eventueel in de toekomst kunnen verbeteren.
Dank u voor uw beoordeling.
Tja veel te lange tijdsduur tussen offerte en uitvoering, ik moest teveel achter de zaken aanlopen, dat schaadt de reputatie
Hartelijk dank voor uw reactie maar ook wij hebben te maken met een planning, weersomstandigheden en beschikbaarheid. Dus uw NEE bij aanbeveling is niet terecht.
Professioneel afhandeling van de geoffreerde werkzaamheden.
Hartelijk dank voor uw reactie
Vaktechnisch gezien prima schilderwerk afgeleverd. Een liggend deel 1e etage vergeten eerst weer even te schuren alvorens definitief af te lakken. (Zaten putjes in na regen).
Hartelijk dank voor uw reactie, graag een toelichting op het puntje Orde en netheid van werken.
3 Edisonstraat G
Zoetermeer 2723 RS
Als kwaliteitsorganisatie staan wij voor de kwaliteit van zo'n 700 aangesloten vakschilders door heel Nederland. Door ons jarenlange streven naar vakmanschap, kunt u met een gerust hart uw sleutel overdragen aan een Erkend Betere Schilder. Momenteel beveelt 98% van de klanten de huidige schilder aan bij anderen en daar zijn wij best trots op! In de eerste plaats zijn we verheugd over de uitstekende cijfers die we kregen en in de tweede plaats stellen alle reacties ons in staat om de kwaliteit nog verder te verbeteren. Kwaliteit en zekerheid bieden, daar doen we het voor. Kwaliteitsorganisatie De Betere Schilder
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.