Snel, correct en heel fijn geholpen!

Thijs heeft ons geadviseerd mbt de hypotheek op onze nieuwe woning. Toen wij deze ook daadwerkelijk konden aanvragen heeft hij alles correct en snel geregeld! Binnen 4 weken was alles rond!

heel prettig

Beste Johan, Ik wil jou via deze weg hartelijk bedanken voor het regelen van de uitkering van mijn lijfrentepolis. Sinds twee maanden wordt het bedrag keurig op mijn rekening gestort. Ook wil ik jou bedanken dat je mij erop attendeerde dat het misschien voor mij interessant zou zijn mijn hypotheek over te sluiten. Dat bleek inderdaad zo te zijn en alles is nu geregeld en de maandlasten voor mijn hypotheek zijn met ruim € 300 gedaald en het staat voor 30 jaar vast. Daar ben ik heel blij mee. Ik vind de manier waarop jij mij geholpen hebt en advies hebt gegeven heel prettig en dat wil ik je toch even laten weten.

• Waar heeft u advies over ontvangen? Financiële planning
  • Geholpen door: Johan Dorsman

Goede service, duidelijke uitleg en begeleiding

Na aankoop nieuwe auto werd er door de adviseur, Gé Wijnker, goed gekeken welke verzekeraar de beste is. Na veel vergelijkingen bleek het huidige pakket toch het beste aan te sluiten bij onze wensen. Hier werd tussentijds goed en duidelijk over gecommuniceerd.

Goede service!

Het voelde vanaf het begin vertrouwd en het contact was super!

Prettige samenwerking

Prima dienstverlening, alle tijd voor mij en direct reagerend op vragen.

Vakkundig advies en ondersteuning

Altijd professioneel met advies en vlug met zorgen dat alles in orde komt. Hypotheek snel geregeld en we zijn goed ondersteund met datgene wat nodig is.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Een prettig bedrijf met deskundige werknemers.

De heer Ronald Kramer is een prettig persoon die meedenkt en tot oplossingen komt. Zeer tevreden.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Super geadviseerd en geholpen!

Ik ben super geholpen door Thijs en door Monique. Super goed geadviseerd, wat best handig is met de aankoop van je eerste woning. Alle vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Er werd goed de tijd genomen om je te helpen, ook toen mijn traject langer bleek te duren dan vooraf gedacht.

Kon niet beter

Tijdens mijn hypotheekaanvraag zaten er nogal wat kuilen in de weg. Dit heeft voornamelijk te maken met de starterslening die ik nodig had voor de financiering. In mijn traject was het potje opeens leeg waardoor er een hoop extra geregel en communicatie nodig was om de hypotheekaanvraag tot een goed einde te brengen. De Jong heeft dit uitermate goed gedaan, ik kan me geen negatief moment bedenken in het gehele traject. Ze zijn altijd goed te bereiken, denken echt me je mee en zijn enorm betrokken en deskundig. Kortom, een aanrader voor iedereen die een hypotheek wilt regelen!

Geweldige service door TOP specialisten

Een goed luisterend oor, dat de juiste adviezen weet te geven en die wij iedereen aan kunnen raden. Thijs en Daniël weten alle in-en outs over hypotheken en dan merk je!!!

Goed ontvangen en geholpen

Wij zijn al jaren lid van De Jong Assurantién en weten dus wat wij eraan hebben om belangrijke zaken beantwoordt te krijgen en geholpen. Fantastisch in één woordt.

• Waar heeft u advies over ontvangen? Financiële planning
  • Geholpen door: Hessel Bais

Heel goed bevallen

Het is allemaal goed en snel verlopen

• Geholpen door: Ronald Kramer

Vriendelijk en goed geholpen.

We worden altijd goed ter woord gestaan , goede uitleg en altijd vriendelijk.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Zeer prettig en deskundig te woord gestaan

op een prettige wijze de gehele verzekeringsportefeuille doorgenomen en de wijzigingen besproken. Het was een zeer relaxed gesprek. En we werden deskundig van advies gediend.

Uitstekende ervaring met De Jong

Bij het kopen van mijn eerste woning ben ik uitstekend geholpen door De Jong. Hun advies, communicatie, deskundigheid, betrokkenheid & uitleg zijn erg duidelijk en nemen alles rustig met je door. Ik zou het de volgende keer zo weer bij De Jong laten doen. Het valt erg aan te bevelen.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Een hele prettige en vertrouwde ervaring

Wij hebben een heel duidelijk en eerlijk advies gekregen. Daarnaast vonden wij het contact erg prettig.

• Geholpen door: Ronald Kramer

Goede service en vriendelijk personeel

Als jaren vaste klant bij de Jong en nog altijd naar tevredenheid. Bij probleem of vragen een belletje en het wordt voor je geregeld. Beste mensen van de Jong, bedankt voor de goede service en hopelijk kunnen wij nog lang blijven genieten van jullie expertise en diensten.

• Geholpen door: Thijs van Ham

Ik vond de hulp van jullie super elke vraag die ik had werd meteen geregeld plus onze hypotheek was ook zo gedaan helemaal plus de adviezen die je krijgt worden ook goed uitgelegd de mensen hier weten waar ze over praten dus super...plus telefonisch contact ook top je werd meteen geholpen en alles word meteen gereles

Vlot en probleemloos geholpen

Onze hypotheken overgezet naar een nieuwe hypotheek met extra krediet voor een verbouwing. Zonder problemen en zeer snel een nieuwe hypotheek met een mooie rente. Wij behoeven ons voorlopig niet druk te maken over onze woonkosten.

Persoonlijk

Goed geadviseerd, betrouwbaar, persoonlijk en met aandacht!

• Geholpen door: Ronald Kramer

Wij zijn goed geadviseerd en met voldoende gelegenheid om vragen te stellen.

Zie hier boven Via de telefoon contact met de verzekeringsadviseur blijft anders dan face to face. Beeldbellen zou voor mij een optie zijn.

• Geholpen door: Gé Wijnker

Super goed geholpen met zeer duidelijke uitleg

Snel en goed geholpen. Uitleg was zeer duidelijk en ik kreeg het gevoel alsof er alle tijd voor ons genomen werd. Altijd bereikbaar en heel vriendelijk personeel!

• Geholpen door: Marcel Guijken

Fijne service

Goed.

• Geholpen door: Aline Wognum

Puike Prestatie !!

Traject ingegaan om beduidend voordeliger hypotheek te kunnen afsluiten. Na allereerst zeer diepgaand de verschillende aanbieders te hebben vergeleken a.h.v. onze specifieke situatie uiteindelijk tot een super bevredigend resultaat gekomen, o.a. in overweging nemende dat wij beiden de AOW leeftijd zijn gepasseerd en 5 verschillende pensioenuitkeringen hebben waarin onderling weer differentiatie was aangebracht alles toegesneden op onze specifieke wensen en toekomst vooruitzichten. Door ons continue op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, inclusief een uitgebreide toelichting waar elke keer weer voor onze situatie aanpassingen en nadere vragen waren verbonden, toch tot het eindresultaat uitgekomen waarin wij ook nog uitgebreide mogelijkheden hebben om ons huis te verduurzamen en aldus toch ook weer milieutechnisch aan onze kinderen een ook op die manier verantwoorde duurzame erfenis, over naar wij hopen nog zeer vele jaren, achter te laten. Nogmaals een zeer groot compliment aan het team van De Jong wat voor ons zeer zeker hun vakkennis en ook hoge kwalitatieve standaard (wederom) hebben bewezen waarvoor wij onze zeer grote dank op deze manier willen uitspreken.

• Geholpen door: Daniel Braber

Ronald kramer heeft ons ontzettend goed geholpen !