Super, echt een top zaak!

Personeel is vriendelijk en denkt mee. Ook is het een heel relaxt team waardoor ik mij op mijn gemak voelde! Echt een aanrader❤️

Aardig personeel

Aardig personeel die echt weten wat ze doen!

• Geholpen door: Manouk Jodi

Vriendelijk personeel en goede service

Bij binnenkomst voelde me gelijk veilig/comfortabel Aardige mensen en goede sfeer :)

Echt een toptent

Leuke mensen die er werken en heel persoonlijk. Zij denken echt mee over keuzes die je maakt mbt tattoos of piercings. De mensen werken netjes en hygiënisch en zijn goed benaderbaar voor eventuele vragen achteraf. Heb hier al meerdere afspraken gehad en er zullen er nog meer komen!

• Geholpen door: Michael Mikkel

super, super en nog eens super‼️‼️

iedere tattoo wordt met veel vakmanschap en passie gezet. best shop ever!!!

Super top!!

Gisteren werd ik op gebeld of ik langs kon komen om mijn tattoo te laten zetten omdat de desbetreffende artiest een uitvaller had, natuurlijk zij ik ja en ben als een gek die kant op gegaan. Het ontvangst was vriendelijk en correct werd me koffie aan geboden en de artiest (Michael/,Mikkel)zou bij me komen met de schets. En wat voor een schets..... WOOOOW anders dan in mijn hoofd maar super strak!!! Dus ja uitmeten en op plakken maar, even checken in de spiegel en Lets go! De sfeer bij Blacksword tattoo super relaxed en ontspannen de heren en dame verstaan echt hun vak want als klant voel je, je thuis en man wat een mooie tattoo's zijn er gezet die dag! Ik ga zeker terug komen!!! Keep it up Team Blacksword

Helemaal top

Ik heb vaak problemen gehad met het ontsteken van mijn piercing, telkens als ik terug kwam bij in dit geval Yara, kreeg ik goed advies wat ik kon doen en dacht die ook echt mee met een oplossing. M'n onsteking is uiteindelijk gelukkig weg getrokken.

• Geholpen door: Yara Dandelion

Super nette deskundige en vriendelijke shop

Na elke sessie ga ik blij naar huis. Ik strooi met ideeen en daar maakt in mijn geval Matthew de mooiste ontwerpen van. De manier van werken is hygiënisch en deskundig! En de sfeer is zorgzaam en goed, gezellig.

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Prachtige tattoos en gezellige sfeer.

Ik heb vorige week 2 tattoos gezet. Ik vond het best spannend dat ik op de dag zelf mijn ontwerp zou zien, maar dit was totaal niet nodig. Goed overleg gehad en het ontwerp was in 1 keer raak! Te gek! Tijdens het zetten werd er gezellig gekletst, gezellige sfeer en superstakke tattoos gezet. Ook respect voor de privacy. Een meisje naast me had er 1 op haar bovenlijf geloof ik en dan wordt er keurig een scherm voor gezet.

• Geholpen door: Manouk Jodi

De mensen zijn erg aardig en mijn tattoo is super mooi gezet.

Top tattoo shop

Super aardige gasten die weten wat zij doen. Denken mee en maken een ontwerp naar jou eigen idee.

• Geholpen door: Joy Damon

Geweldig!!!!

De artists zijn stuk voor stuk zeer begaafd en hebben allen hun eigen expertise. Er wordt heel goed naar wensen geluisterd en met je meegedacht. Waardoor de mooiste resultaten worden behaald. Echt een top shop!

• Geholpen door: Luis Malatesta

Service was top en hun werk ook

Super chill personeel en leveren mooi werk

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Kwaliteit en aandacht is hier tot de max

Iedereen leefde mee bij het laten zetten van mijn tattoo. Het was voor mij de eerste keer, maar de artiesten waren er allemaal enthousiast over. Hierdoor ontstond veel empathie wat veel vertrouwen voor mij opwekte. De behandeling was top en het enthousiasme straalde van Matthew zijn gezicht af. Hierdoor werd ik nog meer zeker over het laten zetten van mijn tattoo. Uiteindelijk is mijn wolf tattoo echt prachtig geworden en ik had het bij geen andere shop willen laten doen!

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Ik heb een zeer goede ervaring bij black sword tattoo. Zelf heb ik hier al 3 tatoeages laten zetten. Alle 3 zien ze er nog steeds heel mooi uit! Ik de sfeer van het team en de shop is heel goed. Voel me gelijk welkom als ik binnen kom.

• Geholpen door: Manouk Jodi

Goede sfeer en goed resultaat

Heb mijn 2e en 3e gaatjes laten zetten bij Yara, was super gezellig, pijnloos en ze zitten er nogsteeds mooi in!

Perfect!

De gehele afspraak verliep echt super! Ik was lichtelijk nerveus omdat de tatoeage op mijn ribbenkast kwam, maar door de gehele manier van doen en laten van iedereen die bij Black Sword Tattoo Parlour werkt gaan de zenuwen zo snel weg en is het alleen maar superleuk! Ik heb deze tatoeage vorig jaar laten zetten en hij staat er nog steeds zo mooi en strak op als dag 1. Zal hier altijd terugkomen voor mijn nieuwe tatoeages en piercings!

Helemaal top!

Ik heb een stuk of 5 piercings gezet en die zijn allemaal precies zoals ik het wou. Mijn tattoos zelfde verhaal er wordt altijd tijd voor je gemaakt en met mooie resultaten!

• Geholpen door: N.v.t.

Hele fijne mensen

Hele fijne mensen, goede kwaliteit en goed advies.

Top shop

Professionals, gezellig, aardig, schoon

Vakmannen

Dit keer geholpen door Joy! Maar stuk voor stuk vakmannen / vrouwen in de shop !! Fijn & een vertrouwd gevoel hier aan over gehouden zeker aan te bevelen bij mensen die graag een tattoo of piercing willen laten zetten !

• Geholpen door: Joy Damon

Super fijne mensen, heel erg klantvriendelijk en staan altijd open om te helpen. Tattoos zijn ook erg goed gezet! Kortom: super tevreden en een hele fijne en goede shop.

• Geholpen door: Matthew Luhukay

Gastvrij en ontzettend kundig!

Het was mijn eerste tattoo en daarvoor stellen ze je erg op je gemak. Naast de kundigheid van het zetten van een mooie tattoo. Denken echt met je mee! Topservice en topteam

• Geholpen door: Luis Malatesta

K heb een tattoo laten zetten en ze helpen je goed nemen de tijd

• Geholpen door: Manouk Jodi

Het was mijn eerste tattoo, ik had slecht gegeten en was mega nerveus…de tattooëder heeft me die dag zo goed op weg geholpen en mij aantal tips gegeven. Dat toen ik m liet bijwerken ik helemaal niks voelde. Binnenkort mijn 2e bij jullie , kan niet wachten