Filters

10

Vlot en keurig geholpen

Vlot en keurig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Zeer tevreden

Vlot een afspraak kunnen maken en naar tevredenheid geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Top bedrijf

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
10

Deskundige aandacht

Vriendelijk, geïnteresseerd, deskundig en ontspannen. Zo heb ik de controle ervaren. Kom graag vanuit Groningen naar Haren om daar de controle te laten doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
6

gevoel te grote steunkousen

ze geven geen druk

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
10

Snelle service en het probleem opgelost

Snel en oplossingsgericht. Vriendelijk en empatisch gesprek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
9

Mooie speciale schoenen gemaakt!

Iedereen heeft een luisterend oor. De speciale schoenen mocht ik binnen de mogelijkheden bij mij passend kiezen. Ze zijn mooi geworden. Het proces " beter lopen" wordt door specialisten i.s.m. OIM begeleid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
7

Goede service

Goede professionele en snelle hulp gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
7

positief

positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
6

Goed bevallen

Het is mee goed bevallen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
10

goed

ik ben snel geholpen bnnen 4min

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
9

Prima ervaring netjes en correct (af)behandelt.

Men heeft alle tijd voor je. Goed advies op alle fronten. Goede afhandeling op het ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
8

Goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
1

tja

prima bedrijf met uitstekende schoenmakers. Ben ik geholpen? nee. Ik heb nu 3 paar schoenen van jullie die eigenlijk de vuilnisbak in kunnen. 20 minuten kan ik er op lopen en dan zijn mijn voeten beurs en voor de rest van de dag onbruikbaar. Oorzaak. Het is jullie niet gegeven mij een echt zachte voetzool ( en ik bedoel echt een zachte ) te leveren. Dat is waar ik mee geholpen ben. En dat is vast tegen alle professionele regels in, maar niet gericht om mijn probleem op te lossen, en dat wat toch eigenlijk het plan. Ik wist op voorhand dat dit waarschijnlijk de uitkomst zou zijn, maar ik blijf het vreemd vinden. €4500,- verder en geen profijt. Inlegzooltje van de schoenmaker van € 20,- werkt voor zover mogelijk een stuk beter. Dus wat moet ik er van vinden?

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

Eerste afspraak ging nog niet zo goed maar de tweede afspraak wel

Dinsdag 11 mei kwam ik 2 minuten voor de afspraak wat om 14:00 uur was binnen. Vergat mij eerst aan te melden. Ik kwam ook op een plek waarmee ik voor het eerst met maatregelen vanwege het coronavirus werd geconfronteerd. Ging in de wachtruimte zitten. Andere patiënten hielden hun mondkapje voor dus ik ook. En het wachten begon. De nieuwe orthopeed die mijn dossier ging overnemen kwam maar niet om mij op te halen door 'mevrouw Lobach!' te roepen. Kwam er een medewerkster die andere mensen riep om naar behandelruimtes te gaan. En ik maar wachten. Kwam er een orthopeed op mij af zonder afstand te houden met orthopedische schoenen. 'Zijn deze voor mevrouw met nu een onbekende achternaam?' vroeg hij. 'Nee, ik wacht op een orthopeed' zei ik. En hoorde iemand anders roepen dat de andere persoon al buiten was. Belachelijk dat er geen afstand werd gehouden door de orthopeed. Drie kwartier later verscheen er een orthopeed die ik moest hebben. Er naar toe gelopen en met een elleboog stoot hadden we elkaar begroet. Vanwege die ervaring in de wachtruimte zat mijn hoofd een beetje vol door de zeer lichte vorm van autisme. Ik kon dat niet verwerken. Dus een beetje onrustig begon ik de eerste afspraak met een nieuwe orthopeed. Gelukkig was mijn dossier door de vorige orthopeed aan de nieuwe orthopeed gegeven. Pfft! En kon na die afspraak een nieuwe afspraak maken en weer naar buiten lopen. Dinsdagmiddag 1 juni liep ik weer met oude steunzolen naar OIM voorbij de Hortus in Haren. 14:44 uur binnen gelopen en na handen ontsmetten en met een mondkapje voor mijn gezicht had ik mij gemeld bij de receptie en draaide mij om. 'Mevrouw Lobach' hoorde ik. Nou ja, daar stond de orthopeed die ik 11 mei leerde kennen en vertelde dat het zo wel snel was. Schoenen in de behandelkamer uitgedaan en even was het lastig om de nieuwe steunzolen in de schoenen te doen maar de orthopeed hielp mij. En ook met veters vast maken van de schoenen. Wauw! En heb daarna de steunzolen betaald bij de receptie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
10

prettig en doeltreffend geholpen

Eerste ervaring met OIM, kan niet anders dan positief zijn

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
5

Niet leuk

Misschien verwachtte ik teveel. Eerder had ik Marieke. Ze toonde belangstelling. Dit contact was vriendelijk, maar zakelijk. Is misschien meer normaal. Hij keek ondertussen ook nog even op z'n mobiel. Technisch was er niets mis met de afspraak. Kort en zakelijk. Het is voor mij een eind weg. Geen koffie, geen niks voelde het. Ja, ik loop weer beter.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
9

is goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
10

Als je kijkt naar het eindproduct, zeg ik klasse.

Alleen de tijd tussen het begin v/d materie tot het eindproduct is een lange weg en dat valt mij zwaar tegen voor een paar voor mij normale schoenen met klit banden. Maar het eindproduct telt en dat is klasse.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

uitstekend

uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
9

Heel positief

Betrouwbaar en degelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Top Service

Gevraagd om aanpassingen van mijn steunkouzen aan de medewerkster. Dit was geen enkel probleem en werd direct geregeld Een fijn bedrijf met vriendelijk personeel en een top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Redelijk

Mijn aangepaste schoenen zaten de eerste 2 dagen goed nergens last van maar de derde erg veel last van mijn dikke teen links. Ik heb een kalknagel links maar dit zou niet van invloed moeten zijn. Vooral omdat ik een pedicure heb die het bij houdt.Denk de schoen voor iets wijder had gemoeten. Ben wel blij dat mijn spalkmaker heeft kunnen mee kijken hoe ik op de ik op de aangepaste schoenen loop dit vind ik een plus punt. Links is een spalk. De vraag die ik nu heb is een spalk nodig?. Afspraak voor 8 juni i.v.m. de schoenen. Je kunt niet anoniem in sturen zoals er wel staat

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
10

zeer tevreden

geweldig en zeer positief

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Topbedrijf die voor je klaar staat

Vakkundig, meedenkend en meelevend personeel. Ze weten wat bij je past en wat de mogelijkheden zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese

À propos de OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Critiques

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.