
Vlot en keurig geholpen
Vlot een afspraak kunnen maken en naar tevredenheid geholpen
Goed
Vriendelijk, geïnteresseerd, deskundig en ontspannen. Zo heb ik de controle ervaren. Kom graag vanuit Groningen naar Haren om daar de controle te laten doen.
ze geven geen druk
Snel en oplossingsgericht. Vriendelijk en empatisch gesprek.
Iedereen heeft een luisterend oor. De speciale schoenen mocht ik binnen de mogelijkheden bij mij passend kiezen. Ze zijn mooi geworden. Het proces " beter lopen" wordt door specialisten i.s.m. OIM begeleid.
Goede professionele en snelle hulp gehad
positief
Het is mee goed bevallen
ik ben snel geholpen bnnen 4min
Men heeft alle tijd voor je. Goed advies op alle fronten. Goede afhandeling op het ophalen.
Prima
prima bedrijf met uitstekende schoenmakers. Ben ik geholpen? nee. Ik heb nu 3 paar schoenen van jullie die eigenlijk de vuilnisbak in kunnen. 20 minuten kan ik er op lopen en dan zijn mijn voeten beurs en voor de rest van de dag onbruikbaar. Oorzaak. Het is jullie niet gegeven mij een echt zachte voetzool ( en ik bedoel echt een zachte ) te leveren. Dat is waar ik mee geholpen ben. En dat is vast tegen alle professionele regels in, maar niet gericht om mijn probleem op te lossen, en dat wat toch eigenlijk het plan. Ik wist op voorhand dat dit waarschijnlijk de uitkomst zou zijn, maar ik blijf het vreemd vinden. €4500,- verder en geen profijt. Inlegzooltje van de schoenmaker van € 20,- werkt voor zover mogelijk een stuk beter. Dus wat moet ik er van vinden?
Dinsdag 11 mei kwam ik 2 minuten voor de afspraak wat om 14:00 uur was binnen. Vergat mij eerst aan te melden. Ik kwam ook op een plek waarmee ik voor het eerst met maatregelen vanwege het coronavirus werd geconfronteerd. Ging in de wachtruimte zitten. Andere patiënten hielden hun mondkapje voor dus ik ook. En het wachten begon. De nieuwe orthopeed die mijn dossier ging overnemen kwam maar niet om mij op te halen door 'mevrouw Lobach!' te roepen. Kwam er een medewerkster die andere mensen riep om naar behandelruimtes te gaan. En ik maar wachten. Kwam er een orthopeed op mij af zonder afstand te houden met orthopedische schoenen. 'Zijn deze voor mevrouw met nu een onbekende achternaam?' vroeg hij. 'Nee, ik wacht op een orthopeed' zei ik. En hoorde iemand anders roepen dat de andere persoon al buiten was. Belachelijk dat er geen afstand werd gehouden door de orthopeed. Drie kwartier later verscheen er een orthopeed die ik moest hebben. Er naar toe gelopen en met een elleboog stoot hadden we elkaar begroet. Vanwege die ervaring in de wachtruimte zat mijn hoofd een beetje vol door de zeer lichte vorm van autisme. Ik kon dat niet verwerken. Dus een beetje onrustig begon ik de eerste afspraak met een nieuwe orthopeed. Gelukkig was mijn dossier door de vorige orthopeed aan de nieuwe orthopeed gegeven. Pfft! En kon na die afspraak een nieuwe afspraak maken en weer naar buiten lopen. Dinsdagmiddag 1 juni liep ik weer met oude steunzolen naar OIM voorbij de Hortus in Haren. 14:44 uur binnen gelopen en na handen ontsmetten en met een mondkapje voor mijn gezicht had ik mij gemeld bij de receptie en draaide mij om. 'Mevrouw Lobach' hoorde ik. Nou ja, daar stond de orthopeed die ik 11 mei leerde kennen en vertelde dat het zo wel snel was. Schoenen in de behandelkamer uitgedaan en even was het lastig om de nieuwe steunzolen in de schoenen te doen maar de orthopeed hielp mij. En ook met veters vast maken van de schoenen. Wauw! En heb daarna de steunzolen betaald bij de receptie.
Eerste ervaring met OIM, kan niet anders dan positief zijn
Misschien verwachtte ik teveel. Eerder had ik Marieke. Ze toonde belangstelling. Dit contact was vriendelijk, maar zakelijk. Is misschien meer normaal. Hij keek ondertussen ook nog even op z'n mobiel. Technisch was er niets mis met de afspraak. Kort en zakelijk. Het is voor mij een eind weg. Geen koffie, geen niks voelde het. Ja, ik loop weer beter.
goed
Alleen de tijd tussen het begin v/d materie tot het eindproduct is een lange weg en dat valt mij zwaar tegen voor een paar voor mij normale schoenen met klit banden. Maar het eindproduct telt en dat is klasse.
uitstekend
Betrouwbaar en degelijk
Gevraagd om aanpassingen van mijn steunkouzen aan de medewerkster. Dit was geen enkel probleem en werd direct geregeld Een fijn bedrijf met vriendelijk personeel en een top service
Mijn aangepaste schoenen zaten de eerste 2 dagen goed nergens last van maar de derde erg veel last van mijn dikke teen links. Ik heb een kalknagel links maar dit zou niet van invloed moeten zijn. Vooral omdat ik een pedicure heb die het bij houdt.Denk de schoen voor iets wijder had gemoeten. Ben wel blij dat mijn spalkmaker heeft kunnen mee kijken hoe ik op de ik op de aangepaste schoenen loop dit vind ik een plus punt. Links is een spalk. De vraag die ik nu heb is een spalk nodig?. Afspraak voor 8 juni i.v.m. de schoenen. Je kunt niet anoniem in sturen zoals er wel staat
geweldig en zeer positief
Vakkundig, meedenkend en meelevend personeel. Ze weten wat bij je past en wat de mogelijkheden zijn.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.