Filters

10

prima

door omstandigheden kon ik mijn schoenen niet zelf halen, daarop werd gelijk gezegd dat mijn schoenen op kosten van het oim door een koerier toegestuurd zou worden. twee dagen later had ik mijn schoenen in huis

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid adviseur N.v.t.
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Hartelijk ontvangen, prima geholpen

Zeer goed geholpen door Mevrouw Dekker. Ze verwelkomde me hartelijk, en ze hielp me zorgvuldig aan een goed passende zilveren ring voor mijn linker wijsvinger, omdat ik reumatische klachten heb.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Anders, namelijk:
10

Prettige en klant gericht, professional

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
9

prettige en deskundige hulp

ik werd zonder afspraak toch heel prettig en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Top

Prima advies en goed geholpen voor orthopedisch schoeisel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
10

Geweldig goed geholpen

Vriendelijk goede geduldige uitleg en adviezen op al mijn vragen. Deze mensen nemen echt de tijd voor de cliënt

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
9

Ter zake kundig en vriendelijk personeel

De wijze van klantbenadering en behandeling staat op een hoog niveau.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

Geweldig geholpen

Mijn ervaring is zeer goed,

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Steunzolen
9

Super goed

Heel vriendelijk , en vakkundig geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling N.v.t.
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar N.v.t.
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
10

Uitstekend!

Mijn ervaring met OIM is meer dan positief. Door omstandigheden moest ik mijn linker onderbeen missen. Zij hebben een prothese gemaakt zodat ik weer gewoon kan lopen. Ook de nazorg ,wanneer je de prothese al hebt, is meer dan goed. Zij passen ,meten,maken en goed naar de klant luisteren wat zijn of haar gevoel is tijdens het dragen van de prothese. Ik heb een ander soort prothese gekregen waardoor het dragen ervan prettiger aanvoelt. Ik ben blij en dankbaar dat deze mensen zo goed werk mogen verrichten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Prima geholpen

Alles ging volgens planning ben zeer tevreden ook over deskundigheid.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
7

Snelle behandeling.

Alles over de behandeling , duidelijk uitgelegd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Goede en betrokken medewerkers

Goede en betrokken medewerkers

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
4

Al enige tijd, valt het me op dat er in het atelier slordig gewerkt wordt.

Slordige product aflevering. Nieuwe schoenen waar een constructie fout wordt gezien ( beoordeling ortho-schoenmaker) , schoen wordt herstelt en zou naar mij opgestuurd worden. Kort daarna belt OIM : schoen is zo slecht hersteld.... afgekeurd, er wordt een nieuw paar gemaakt. 6 weken later dat paar toegestuurd. Inlopen dus ....lopen lukt voor geen meter. Toch naar OIM, tja foutje . Moet in het atelier hersteld worden. 2 weken zonder schoenen. Daarna gaat dat goed. 2-de paar schoenen op de rails..... voeringschoenen inlopen gaat goed. Na 2 weken inleveren. Productie begint... na 6 weken linker schoen zonder steun afgeleverd, rechterschouder veel druk op binnen enkel. Schoenen worden ingenomen en nieuwe besteld. Na 6 weken aflevering..... linkerschouder goed , maar in de tong van de R schoen zit een harde vulling. Na 3 u is wreef en scheenbeen pijnlijk. De tongverharding is nooit eerder toegepast!!!! Terug naar OIM , verbazing, hoe is dit mogelijk. Schoenen achtergelaten en weer nieuwe schoenen .... Na 6 weken ga ik met vertrouwen de schoenen ophalen ..... pak als eerst de R schoen en tot mijn stomme verbazing is deze tong ook weer voorzien van verharding. OIM waar ben je in hemelsnaam mee bezig. De schoenen kunnen nu in het atelier worden hersteld ( de afrolling klopte ook niet). Steeds voor onverrichte zaken op en neer van Winsum naar Haren. Heb dit besproken met de ortho- schoenmaker ( adviseur volgens OIM), hij vertelde mij ook dat hij de schoenen niet bekijkt voor de cliënt komt. Geen tijd voor. Slordig vind ik dat, je mag de schoenen op halen en dan zoiets van sorry gaat u maar weer naar huis. Reiskosten vergoeding zou ik zeker op zijn plaats vinden. OIM waar ben je in hemelsnaam mee bezig.... cliënt onvriendelijk, slordig werk in het atelier, communicatie problemen. OIM is nu voor mij ergernis, teleurstelling en frustratie. Bovendien hoot ik van mijn pedicure in Winsum dat ze regelmatig klanten ziet die ontevreden zijn over OIM. OIM doe hier wat aan svp,

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
8

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
10

Al met al naar tevredenheid geholpen door een adviseur met verstand van zaken!

Toen ik mij melde bij het OIM in Haren werd ik geholpen door een hele aardige positieve man. Hij vroeg waarvoor ik kwam en heb mijn situatie uitgelegd. Daar wist hij wel wat voor zei hij, maar had daarvoor ter vergelijking mijn huidige spalk nodig. Zodoende een nieuwe afspraak gepland en 2 weken later teruggekeerd. Eigenlijk direct toen hij zag welke been spalk ik nu had vroeg hij of hij 2 opties mocht proberen, optie 1 was na de 1e stap al exit, optie 2 zat véél beter. Hierop een rondje buiten gedaan om echt even te voelen hoe de spalk beweegt, dit was naar wens. Hierop hebben we afgesproken om deze spalk te gaan proberen. Later heb ik nog een korte loopganganalyse gehad in het UMCG met de betrokken artsen en OIM adviseur. Dat was naar tevredenheid van iedereen. Toen is afgesproken om deze spalk te laten vergoeden door de verzekering. Indien nodig bijvoorbeeld problemen met de spalk kan ik contact zoeken met het OIM. Mijn ervaring was al met al dus zeer positief!

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid N.v.t.
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken N.v.t.
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
6

Viel wat tegen

Heb t gevoel dat er niet echt geluisterd werd naar wat ik voelde met m’n nieuwe zooltjes.... Na 1 week heb ik m’n oude weer in gebruik en wacht ik op de controle afspraak om de nieuwe zooltjes te verbeteren

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: N.v.t.
10

uitstekende snelle service

de brace voor mijn arm snel geleverd en goed resultaat. ook reparatie binnen twee dagen afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
8

Goed aandacht aan besteed

Geruime tijd en klantvriendelijk met mijn artrose voeten en nieuwe aangepaste schoenen omgegaan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen
9

uitstekend

vriendelijk en behulpzaam bij de balie en goede/prima hulp bij de instrumentenmaker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
2

Ik ben niet tevreden

Als ik begin januari kom voor nieuwe steunkousen. En nu pas de 2de paar kousen al het goed is krijg? Omdat ik dus inmiddels 51 kilo ben afgevallen was ik toe aan nieuwe kousen. Logisch! Ik ben op het apparaat gaan staan tot 2 keer toe. En het apparaat zou correct moeten meten. Nee dus! Te wijd en te lang. Dusmoest er iemand komen van de fabriek om mijn benen op te meten? Eerst weer met het apparaat. Dezelfde maat. Ik ben toen boos geworden en toen kon het opeens handmatig worden opgemeten. Er zat toch wel 5 cm verschil in de maten. En nu na een paar keer vragen om een 2de paar kousen, mijn gegevens waren overschreven en geblokkeerd bij een collega en daarom niet besteld(wie denk je dat je voor de gek houdt? Als ik zo zou werken was ik allang ontslagen). Ik hoop dat ik deze week mijn kousen via gls krijg, maar ik kom echt nooit meer bij jullie terug voor kousen. Ik zoek wel iemand anders op. In ieder geval iemand die luistert.

  • Aanbevelen? Nee
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

prettig personeel

Ik heb geen klachten, goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Therapeutisch elastische kousen / Steunkousen
8

Er wordt naar de patiënt geluisterd en daarna gepaste aanpassingen waar het lichaam je in de steek l

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Prothese
8

Efficiënt

Goed en snel geholpen. Echter bij aanmelden bij de balie sta je soms te wachten omdat de medewerker in gesprek is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthese / Spalk
10

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Wordt steeds kundig geholpen. Zowel bij het aanmeten van de orthopedische schoenen en steunkousen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Telefonische bereikbaarheid
  • Ontvangst bij de balie
  • Advies en uitleg adviseur
  • Klantvriendelijkheid adviseur
  • Informatie over mijn hulpmiddel/behandeling
  • Financiële afhandeling met zorgverzekeraar
  • Nakomen van afspraken
  • Ervaring met hulpmiddel/behandeling: Orthopedische schoenen

À propos de OIM Orthopedie

Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.

Klantenvertellen Critiques

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.