Prima, dikke tien, alleen de telefonische bereikbaarheid is erg slecht!
Het is wel jammer dat jullie geen huis bezoeken doen dat is voor oudere veel makkelijker en kan in veel situaties best.
Ik heb een zeer slechte ervaring met oim Haren. De spalk die ik destijds kreeg via het ziekenhuis. Was erg lomp. Een bijelkaar geraapt zooitje. Er was geen kennis hoe de specifieke spalk destijds gemaakt moest worden. Toen er na een paar dagen schroefjes waren losgeraakt was het niet mogelijk om binnen een week een afspraak te krijgen. Ik uitgelegd dat het om een paar schroefjes ging. Vroeg de dame aan de balie als ik wel wist hoeveel tijd dat koste om dat te repareren. Na 2 weken kon ok terecht in Haren. Gemeld bij de balie en de dame zei dat ik plaats kon nemen en dat ik vanzelf geroepen zou worden . Maar na alles wat er gebeurde ik werk niet opgeroepen. Aangezien ik ook problemen had met lopen en veel pijn had na een ernstig ongeluk en speciaal met de taxi was gekomen. Vond na een uur wachten de taxi chauffeur het ook lang duren. De chauffeur ging voor mij vragen hoe lang ik nog moest wachten. Echter bleek toen dat ik helemaal geen afspraak had. De telefoniste had echter de afspraak niet vastgelegd voor mij. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken en weer terug komen. De taxichauffeur vond dat niet kon en eiste voor mij dat dat ik wel direct zou worden geholpen . Ik moest toen nog een kwartier wachten en werd toen door iemand anders toch nog geholpen en het was een klusje van nog geen 5 minuten. Ik vond dit een zeer slechte ervaring met oim Haren. Ik heb dit destijds ook vermeld aan de revalidatiearts. Deze vond dat erg spijtig dat alles zo was verlopen. Maar oim Haren kon voor mij niet veel goeds meer dien. Ik heb dat toen ook vermeld. Dit bovenstaande heeft mij doen besluiten dat ik voor de spalk een afspraak heb gemaakt bij OTNN in Assen. Deze mensen denken mee met de client en ik heb nu een prachtige kleine spalk waarin ik zelf mee mocht denken. Ook als daar iets is kun je dezelfde dag terecht en ze willen ook kosteloos aan huis komen. Wel wil ik de kantekening maken . Ik draag ook een compressiekous en handschoen die door OIM geleverd worden in het WZA in Assen. Door deze dame wordt vakwerk geleverd. Ze is zeer attent en je merkt aan alles dat ze ervaring heeft en klaar staat voor de client. Dus een groot compliment voor deze dame. Ik denk dat OIM Haren daar een voorbeeld aan kan nemen.
In het zorgcentrum van Appingedam zat niemand bij de balie. Verder ben ik heel goed geholpen.
geen
Goede service bereikbaarheid ook goed
Goed
annet ruiter, super gedaan! Ze zitten goed.
We worden altijd erg vriendelijk geholpen en krijgen goede adviezen.
Betrouwbaar en deskundig advies. Vriendelijke medewerkers die de klant centraal stellen.
alles volgens afspraak.
Ik ben tevreden over de behandeling . Waar ik niet tevreden over ben is het feit dat ik een half uur moest wachten op mijn beurt. Ik hoop dat dit de volgende keer beter gaat.
Veel te lange wacht tijden en vaak niemand aan de balie om te helpen. Kortom zeer klantonvriendelijk!!!
aso wachttijden voor kleine handelingen Heb het niet aangedurfd om steunkousen bij jullie te bestellen en heb die elders besteld. De meeste klachten betreffen de lange wachttijden in Assen. Ben bereid tot uitleg
Wij zijn pas tevreden als jij je bewegingsdoel hebt bereikt. Wij bieden je een breed scala aan orthopedische hulpmiddelen en diensten waarmee wij je helpen je persoonlijke ambitie te realiseren. Of je nu start met revalideren, een opgroeiend kind bent, weer wilt kunnen sporten, je werk zo lang mogelijk wilt kunnen uitvoeren of zo lang mogelijk zelfstandig wilt kunnen wonen. Wij (her)kennen de problemen waarmee je bij ons komt en weten de weg naar de oplossing. Je kunt rekenen op een eerlijk advies vooraf, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Met onze maatwerkoplossingen helpen onze ruim 400 medewerkers jaarlijks meer dan 60.000 klanten mobieler deel te nemen aan de samenleving.
• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.