Geweldige camping.

Mooie plaatsen. Heel vriendelijk personeel en geweldig restaurant .

Netjes.vriendelijk

Goede ervaring voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden met de plek, sanitair en het restaurant.

Gezellige tijd gehad. Iedereen van ‘de oude’ molen’ was vriendelijk en behulpzaam. Het weer was fantastisch. Kortom zeer tevreden en zijn van plan om weer terug te komen.

Mooie gezellige camping

mooie en goed verzorgde camping

De camping is mooi en ziet er goed uit de kampeerplaatsen vind ik wat klein. Maar alles wordt netjes onderhouden ook de toiletten zijn schoon.

Relaxed

Voor zo'n groot vakantiepark hebben we het als heerlijk rustig ervaren terwijl alle kampeerplekken volgens ons bezet waren, mooie omgeving en heel fijn dat het gezellige dorp met allemaal leuk winkels om de hoek zit.

Goed en gezellig

Mooie gezellig camping en een mooie omgeving

Heel fijne plek en blij met sanitair en kabeltv

Heerlijke camping met alles er op en er aan.

Wij vonden het een leuk park

Wij vonden het een leuk park.1 minpuntje vonden we het sanitair gebouw op het grote veld,waardoor wij naar het andere gebouw fietsten.

De plaats en het weer waren top!

De vriendelijke ontvangst en de vrolijke dames op de receptie die alles deden om het ons naar de zin te maken. De netheid op de camping. Maar vooral de hygiënische omstandigheden rond het toilet gebouw en rond het restaurant én zwembad!

Mooie ruime plek omgeven met haagjes waardoor je privacy hebt. Gebruik gemaakt van douche / toilet, was schoon en netjes. Verder nergens gebruik van gemaakt. Vriendelijk en spontaan personeel bij de receptie. Niet duur en zeker waar voor je geld

Prettige camping in een mooie omgeving

Op deze mooie groene camping is het goed toeven. Voor fietsers ( e-bike aanbevolen) is het een mooie afwisselende omgeving. Zeer behulpzame receptie medewerkers en technische dienst. Voor herhaling vatbaar.

Wij komen iedere keer terug

Heerlijk canperveldje, sanitair altijd schoon. En je loopt zo het dorp in!

Fijne week gehad

In vergelijking met andere standplaatsen was C 23 maar minimaal.

Ondanks de te kleine standplaats (C23),zeer tevreden over de camping. Prima sanitair.

Onovertroffen!

Zeer klantvriendelijk,behulpzaam personeel Mooie lokatie Van alle gemakken voorzien. Uitstekend restaurant Mooi zwembad Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Camping geven wij 3 sterren.

Hygiëne was onvoldoende in het toiletgebouw.( te weinig ontsmettingsmiddelen) Honden vrij maken ( er zijn mensen die de ontlasting van de hond niet opruimen. Staanplaatsen ruimer opzetten en indien mogelijk vlak maken en duidelijker markeren. Het toiletgebouw was schoon. Speelwerktuigen die niet functioneren of niet aan de veiligheidseisen voldoen deze speelwerktuigen amoveren. Fijne camping! Volgend jaar komen wij terug bij een aantrekkelijk arrangement in de maand mei Mvg Leo en Ellie de Ruiter

Wat een leuke camping!

Nette camping in een prachtige omgeving. Op de fiets naar Nijmegen. Heerlijk gegeten in het restaurant. Leuke ontvangst bij receptie.

Heerlijk om bij jullie te mogen zijn

Enorm leuke ontvangst De receptie zeer vriendelijk Rest v t personeel ook prima Locatie TOP alles in orde

prima om een week hier te zijn .....

aardige mensen. schone chalets mooie omgeving chalets te dicht op elkaar onveilige uitrit

Compleet maar kwalitatief matig

Alles was er. Banken niet op te zitten Bedden hard

Te weinig ampère (4amp)

Het sanitairgebouw is behoorlijk aan vervanging toe.

mooie camping met heerlijk schoon sanitair en prima ligging.

Fijne camping, vriendelijke mensen. je voelt je welkom. Mooie plaatsen, goed en schoon sanitair. gaan beslist nog een keertje terug. Fijn dichtbij de winkels en een mooie omgeving voor fiets-en wandeltochten.

Prima camping

Stond op veld K met voornamelijk vrije plekken. Hier vind je ook de grote campers en caravans omdat die voor de reguliere campeerplaatsen te lang zijn.

Goede rustige plek. Fijn sanitair en restaurant waar je lekker kunt eten voor een vriendelijke prijs

Company details

2 Wylerbaan A