Prima bevallen!

We zijn heel tevreden over de voorzieningen en informatie op de camping!

Prijs-kwaliteitverhouding goed

Vriendelijke ontvangst, ruime plaats met watervoorziening. Prijs inclusief douchen en wifi. Gunstige ligging vlakbij centrum Groesbeek.

Fijne camping alles aanwezig super en zeer vriendelijk en schoon

prima camping

Keurige schone camping op loopafstand van Groesbeek.Prima sanitaire voorzieningen en goed schoon gehouden en mooie staanplaatsen.

Goed georganiseerde camping met veel comfort.

Een aantal plaatsen is prettig afgebakend met heggen voor een privé sfeer. Het internet werkt in één woord super.

Sanitair is mooi schoon

Een echte aanrader waar we zeker eens terug komen.

Leuke camping, mooi sanitair, mooie omgeving, Wij komen hier zeker terug. Enige min punt is de in en uitrit bij de camping die is lastig met een caravan.

goede uitvalsbasis in mooie omgeving

vanuit 'de Oude Molen" kun je mooie fietstochten maken. goede camping niks op aan te merken, ik ben niet de enige die er zo over denkt; de camping was vol!

Voor herhaling vatbaar

Voor mijn gezin en ik was het geweldig om twee weken bij de oude molen te verblijven. Wij zouden familie en vrienden zeer zeker aanraden.

Uitstekend bevallen.

Een mooi park, prachtig uitgangspunt voor wandelen naar Groesbeek en om te gaan fietsen. Ga er zeker weer naar toe.

Fijne camping met ruime plekken

Ik zou de camping zeker aanbevelen, ligging is ook fijn het bos is op loopafstand

Onstuimig

Mooie plaatsen. Goed sanitair, lekker eten

prima camping in een fantastische omgeving

ruime plekken. prima sanitair gastvrije receptie

top service

mooie camping erg gastvrij

Fijne camping

Zeer vriendelijk personeel. Netjes sanitair, wordt goed schoon.gehouden. Ruime plaatsen. Dicht bij het dorp. We komen hier steeds weer terug

Ruime plekken , rustig

Goed sanitair gebouw / ruime plekken op het veld . vriendelijke receptie

Mooie plaatsen, mooi sanitair, gelukkig geen muntjes of timer bij het douchen. Water lekker warm. Wifi-signaal wat aan de zwakje kant.

Zie onderstaande

Fijn ontvangst ,mooie plaatsen ,schone toiletten,

Akkoord

Een hele fijne familie camping!!

Vriendelijk en zeer gastvrij

Zeer welkom op het park. Bezoek geen probleem. Toilet ruimte zeer schoon en veel mogelijkheden van handafwas naar vaatwasser

Leuk vakantiepark

Lekker dicht bij het centrum! Tevens een bushalte voor de deur. De omgeving is schitterend om te wandelen of fietsen (te huur bij het park)

Prima, zoals we verwachten.

Sanitair achter op het veld is "primitief ", maar dat wisten we van het vorige jaar. Geen probleem hoor. We zijn blij dat we hoorden dat het volgend jaar vernieuwd wordt.

Prachtig groene, heerlijk rustige camping

Heel slecht weer, koud en nat, covid-beperkingen, musea gesloten, maar toch genoten. Vogel gezang uit volle borst, groen van gras, heggen, bomen. Stil, heerlijk

Prima.

Ik vind wel dat het toilet gebouw wat onderhoud nodig heeft. En de douches mogen wel iets beter schoon gemaakt worden.

Company details

2 Wylerbaan A