Je vakantie begint al bij de vriendelijke service van de receptie. Mooie ruime goede plaatsen. Mocht er een probleem zijn dan wordt je zo snel als mogelijk geholpen. Sanitair geweldig en wordt goed verzorgd, door de schoonmaaksters. Dan het restaurant. Geweldig assortiment altijd goed op temperatuur. Ook hier is niets teveel gevraagd. Ga zo door Imai en Sjaak. Tot ziens

Prima camping.

Prettig verblijf gehad. Goede prijs kwaliteit verhouding. Mooi en schoon sanitair.

geweldig

geweldig vriendelijk schoon sanitaire mooie plaatsen wat willen we nog meer.

Prima vakantiepark!

Een fijn vakantiepark, vooral voor jonge gezinnen,met veel voorzieningen! Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, netjes, super sanitair, fijne velden.

Ondanks veel regen hebben we een fijne tijd gehad. Men moet toch zelf ook iets ondernemen!!!

Leuke camping

We zijn bij jullie 14 dagen geweest we hadden wel rotweer maar omgeving is zeer mooi. Het animatieteam deed hun best voor de kinderen. Af en toe waren de toiletten niet echt goed schoongemaakt maar dat kon ook niet anders met dat weer dus geen minpunt. Sommige dingen in sanitair kunnen wel vervangen worden maar t is niet storend. De afhaalmaaltijden waren goed en ook de snacks. Ga zo door met alles en wij komen zeker keer terug

Super fijne camping

We zijn vorig jaar op deze camping goed geweest en dat was ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer zijn gekomen. Heerlijke vakantie gehad ondanks dat het wat minder weer was

Mooie camping en mooi gelegen

Leuke camping maar hadden het weer niet zo mee. Gaan beslist nog eens terug

Verregend.....

Helaas bijna alleen maar regen. Maar daar kunnen jullie niets aan doen. Misschien tot een andere keer!

Leuk weekend gehad prima camping. Maar de douches waren niet schoon

Fijn maar slecht weer

T meeste was naar wens maar t weer was niet zo best. Wel wat aandachtspuntjes: de ingang is erg primitief. De receptieingang kan wel n opper gebruiken en jammer van kapotte speeltoestellen. Vanwege de huidige coronaregels was t primitief bestellen bij de eetgelegenheid. De plek is perfect voor uitstapjes of Groesbeen centrum!

Slecht onderhouden

Het hoofdsanitair gebouw was niet schoon en het stonk er, de kinderdouches waren koud en het babybadje duurde 10 min. Voordat het warm was.

Prima park op mooie locatie

Prijs/ kwaliteit verhouding van de 6 persoons chalet is prima De chalets zijn wel iets verouderd, verwarmingsketel maakte bevoordeeld veel lawaai. Bedden waren prima evenals hoeveelheid inventaris in de keuken

Erg goed, goed ontvangst

Erg goede binnenkomst, vriendelijk duidelijk. Fijn verblijf.

Overzichtelijk maar niet schoon

Het is een overzichtelijke camping, goed opgezet. Personeel vriendelijk en leuk dat de camping zijn best doet om dingen voor de kinderen te organiseren. Ik vond echter het onderhoud erg matig. Zo was het sanitair niet schoon. Tijdens ons verblijf was het hoofdsanitair zelfs een hele dag gesloten waardoor er heel veel mensen op enkele wc’s en in enkele douches moesten. Ook het zwembad gaf geen onderhouden indruk. Glijbaan uit en veel zand/modder/bladeren in zwembad. In de speeltuin een trampoline kapot. Tijdens een bezoek aan het terras bleek heel veel niet voorradig van wat we wilden bestellen.

heerlijk voor de kinderen

De camping is klein genoeg om de kinderen over de hele camping te laten spelen. Op verschillende plekken kleine speeltuintjes. Zeer leuke animatie, afwisselend voor de verschillende leeftijden. Het was de eerste week rustig op de camping, de tweede week drukker. Het schoonhouden van het sanitair kan beter. Vooral als veel mensen 's ochtends of 's avonds douchen en gebruik maken van de wasbakken was het niet schoon. Hier hebben gasten ook een eigen verantwoording in.

Het was naar omstandigheden prima

We hebben ons vermaakt

Camping ziet er schoon en netjes uit.

Wij stonden op het achterste veldje en dat is toch veel minder dan de camping. Prijs/ ligging vind ik duur

prachtige safaritent in mooie omgeving

Verblijf van een week erg goed bevallen. Ruime tent met alles compleet en goeie bedden. Heuvelachtige omgeving; prachtig om te wandelen en fietsen. Camping met zwembad, glijbaan helaas nog dicht. Nadeel: tent staat naast het sportveldje en ook al mag daar niemand komen na 22 uur, juist dan is dit de plek voor jongeren om te verzamelen. Paar keer naartoe gelopen en ze weg gestuurd.

Royale plaatsen Goed gelegen voor mooie fietsroutes Erg gastvrij en vriendelijk bij receptie

Jammer dat er maar 2 kleine koekenpannen zijn. Liever een grote koekenpan gehad om groente te wokken

rustig, sympathiek park met uiterst vriendelijke medewerkers

we hebben gewandeld in een prachtige omgeving: het park ligt ideaal voor wandelingen

Wij hebben het erg naar ons zin gehad Leuke Camping Zeker met kleine kinderen

Park mooi, huisjes onder de maat

Fijn verblijf gehad in 6 persoons huisje. Deze zijn helaas muf, oud en versleten. Wifi matig. Verder de voorzieningen op de camping netjes en gezellig. Om te kamperen ziet het er beter uit. Omgeving top. EV fietsen verhuur goed (alleen voor volwassenen overigens).

Prima camping

Wij huurden een chalet. Prima. Schoon, netjes. Personeel heel vriendelijk. Camping is mooi gelegen...vlakbij centrum Groesbeek. Je kunt er prachtig wandelen.

Company details

2 Wylerbaan A