Prima camping. Schoon netjes en van alle gemakken voorzien

Jammer dat het weer niet mee zat

Prima camping

Sommige plekken een beetje rommelig.

Leuk en schoon vakantiepark

Met ons gezin stonden we voor de 2e maal op dit vakantiepark. Medewerkers zijn erg vriendelijk, mooie plekken en schone toiletgebouwen en lekker eten. Animatie voor de kinderen tijdens vakantiedagen en voldoende speeltoestellen/sportfaciliteiten. Ook voor de mensen die rust zoeken is er veel ruimte. Zeker voor herhaling vatbaar Aandachtspunt het duurt erg lang voor er warmwater is bij het kindersanitair en familiedouche. Bij een sanitairgebouw wasren de damestoiletten gedurende de 2 weken niet toegankelijk in verband met rioleringsproblemen.

Wat hebben wij een heerlijke midweek gehad op de camping. Alles was prima hebben echt genoten!!!!

Leuk

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Verbleven in een van de zeer ruime Safaritenten. Camping is ruim opgezet, schoon en groen. Op loopafstand van Groesbeek. Het jammere vonden wij dat de camping geen broodjes verkoopt voor het ontbijt, onze kinderen vinden dat nml vakantie op de camping halen zij dan de broodjes. Ook tegenvallend was de weg (Wylerbaan) welke op onze plek s nachts wel geluid veroorzaakten. Eindconclusie een heerlijk verblijf gehad

Verder een prima park.

Prima park om met het gehele gezin te verblijven. Alleen jammer dat er tijdens het douchen ( ook met kleine kinderen ) te vaak KOUD water is om te douchen.

We hebben het prima naar ons zin gehad , leuke animatie voor de kleinkids. Ook het treintje over de camping was een succes .

Vakantiegevoel

Personeel is erg vriendelijk. Toiletgebouw zijn schoon en het gras is groen!

Nette, gezellige camping

Ik vond het personeel op de receptie erg vriendelijk. De plaatsen waren mooi afgebakend. Voor ons had er nog een extra sanitair gebouw , wat dichter bij onze plek gemogen. Camping ligt erg gunstig nabij Groesbeek en heeft mooie wandel en fiets routes in de omgeving.

Fijne meivakantie op keurig verzorgde camping

Het was een gezellige week met de kinderen. Erg mooie omgeving en dichtbij het centrum. De activiteiten van de animatie waren goed verzorgt en onze kinderen hebben zich daarbij erg vermaakt. Sanitair was altijd keurig schoon. Erg handig (en lekker) is de sushi-afhaal op de camping van SushiToo.

Fijne, gezellige camping voor stellen en gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar. s' Avonds rustig. Afhalen restaurant wegens Corona, friet, menu's, maar ook sushi en pokebowl. Speeltuin, klein buitenzwembad en leuke animatie. Toiletgebouwen kunnen beter, maar daar maken wij geen gebruik van, we hebben alles aan boord. Vriendelijk personeel. Mooie omgeving, gezellig centrum van Groesbeek op loopafstand, met leuke terrassen.

Leuke gezellige camping. Sanitair mag echt schoner.

Animatie voor de kinderen erg leuk. Personeel erg vriendelijk. Zowel bij receptie als in t restaurant. Sanitair echt een minpunt. Douches voor kinderen en familie douche erg koud en 2 weken na de zelfde viezigheid moeten kijken in de douche. Erg vies terwijl t in t begin vorig jaar met corona super goed werd schoongemaakt door een team vrouwen.

leuke camping, alleen sanitair wat verouderd.

Losliggende tegels in doucheruimte, op dames wc stonk het behoorlijk, wc-papier niet altijd voldoende aangevuld, douchekoppen verkalking of verstopt. Jammer dat plastic niet apart verzameld wordt.

Kamperen zalig maar dramatisch sanitair

De camping zelf is erg ruim. Stroom en waterpunt erg fijn. Sanitair daarin tegen dramatisch. Erg vies, stinkt, vrouwentoilet regelmatig buiten gebruik, geen waterdruk in de douches. Kinder gedeelte sanitair putjes verstopt, douches alleen koud. Speeltuin op ons veld wat gedateerd. Ook erg last gehad van groepen kampeerders die tot 4 uur nachts met z'n allen buiten zitten. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Restaurant was wel erg goed. 2x eten gehaald.

Sfeervolle camping met leuke animatie.

Gezellige camping met mooie staanplaatsen en voldoende voorzieningen.

Mooie camping

Mooi uitzicht op de omgeving

Prachtige camping

Mooie camping in een prachtige omgeving. Sanitair zou wel wat schoner kunnen. Verder mooie plaatsen. Goed Restaurant en vriendelijk personeel. Komen er al jaren. Dus dat zegt genoeg.

Leuke camping, hangt goede sfeer, mooie omgeving om te fietsen

Hemelvaart weekend op de camping gestaan. Hangt een relaxte sfeer, schoon sanitair. Top

Wat een mooie omgeving en leuke camping

Een hartelijk welkom bij aankomst. Goed en schoon sanitair. Een restaurant waar je lekker eten kan afhalen. Bij vertrek ook weer super vriendelijke mensen. We gaan zeker terugkomen.

Toppy

Prima camping/vakantie park en lief personeel

Rustige schone en gastvrije camping

Gewoon doen

Net park in een mooie omgeving

Rustig park, netjes onderhouden. De 8-persoons chalet heeft wel wat onderhoud nodig.

Slechte hygiëne

Prima camping. Maar sanitair niet oké! Dames liepen met fles dasty en 'n doekje 't gehele gebouw te poetsen. Was echt niet schoon!

Matig

Gedateerd chalet met links en rechts achterstallig onderhoud. Gelegen aan een relatief drukke weg. Begint 's-morgens om 6.00 uur al. Chalets staan zeer kort op elkaar hierdoor weinig privacy. Schroeven in muur dienen als handdoekhaakjes. Deuren gerepareerd met (scheve) trespaplaatjes en tape. Vieze radiatoren. Al met al geen aanrader!

Netjes en ruime plaatsen. Schoon sanitair.

Dit was de 2e keer. Door de coranemaatregel was het jammer dat sommige dingen zwembad/sauna niet toegankelijk waren. Dat was overmacht. Verder was het er aange aam vertoeven

Company details

2 Wylerbaan A